• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שני, 27 אוקטובר, 2025
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » "לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

"לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

19 באוגוסט 2018 09:59 אין תגובות
"לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

הם משקיעים שנים בלימוד והתמחות כדי להיות מטפלים – אבל אף אחד לא מלמד אותם איך לשווק את עצמם. קורס חדש מציע לבעלי המקצועות הטיפוליים ללמוד את יסודות השיווק העצמי, ולנהל את העסק שלהם טוב יותר

לא מעט אנשים שהפכו את הטיפול למקצוע ודרך חיים, מכירים את המצב המתסכל הבא: הם השקיעו שנים בלימודים קשים, ולאחר מכן בהתמחות; עבדו וצברו ניסיון; ואז, כשהחליטו לצאת לעצמאות ולפתוח קליניקה שבה יוכלו לממש את החזון הטיפולי שלהם – לא הצליחו לגייס די לקוחות. הם נותרו עם שעות ריקות רבות וחור בכיס, לאחר ההוצאה הגדולה והזמן הרב שהושקע.

עבור ימית אורבין, מנהלת "הנפשות הפועלות" – שירותי שיווק למקצועות הטיפול והרפואה, לא מדובר בתופעה מפתיעה. כמי שעסקה בתחום בעצמה, היא יודעת כי המטפלים לא אוהבים לעסוק בשיווק ובנושאים כספיים. "אלה אנשים שעובדים בתחושת ייעוד – של עזרה לאנשים. קשה להם מאוד להתחיל לחשוב במונחים של שיווק עצמי, הכנסות ותוכנית עסקית", היא אומרת.

"מטפלים רבים באים ממקום של הכלה, הבנה, מרחב, צמיחה והבשלה ולכן קשה להם, פעמים רבות, לכמת את כל זה למספרים ולעסוק בתמחור, שיווק וגבייה. צריך לזכור שעולמות הטיפול שונים במהותם מעולם העסקים הקר, ולכן אין פלא שנוצר קושי במפגש ביניהם כאשר מטפלים פונים לפתיחת עסק עצמאי משלהם. אני שם בשביל לתת את ההכוונה הזאת, למקד, להגדיר קהלים ולבנות תוכנית שיווקית סדורה".

"המטפלים פועלים משיקולים רגשיים, ולא עסקיים"

"כמטפלת בעצמי, לאחר שהקמתי עסק משלי, למדתי על בשרי שניהול עסק ושיווק הם ממש מקצוע נפרד, ולא כל אחד בנוי להיות גם מטפל וגם איש עסקים", מוסיפה אורבין. במטרה להציע פתרון למטפלים שנתקלו בקשיים דומים לשלה, החליטה אורבין להקים סדנאות ייחודיות עבורם – שיקנו להם הכשרה מסודרת בתחומי השיווק, התמחור, הפרסום ועוד, ויסייעו להם להקים תשתית יציבה לעסק חדש, או לשפר התנהלות של עסק קיים".

ימית אורבין. תשתית שיווק לקליניקה

מה דחף אותך להקים את העסק?

"ראיתי שמטפלים רבים יוצאים לעצמאות בסיום הלימודים או אחרי שעבדו מספר שנים כשכירים, ואין להם אפילו ידע בסיסי בשיווק וניהול עסקים", אומרת אורבין. "הם מקימים קליניקה ומנסים דרכים שונות לקדם את עצמם, אבל פועלים בעיקר משיקולים רגשיים, ולא משיקולים עסקיים. ברוב המקרים אין להם תוכנית שיווקית מסודרת או תקציב מוגדר, והם משתמשים בעיקר בפוסטים שמתפרסמים בפרופיל הפרטי בפייסבוק, או בהפניות מפה לאוזן.

"פוסטים והמלצות הם דבר נחמד, אבל בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מסיימים קורסים ומקבלים הסמכה במקצועות טיפוליים שונים, כך שהתחרות בשוק גוברת. ההבדלים בין סוג ההתמקצעות מיטשטשים, וקשה מאוד להתבלט – גם אם עבדת שנים רבות במקצוע ורכשת התמחות אמיתית בטיפול".

בידול ומיקוד, יחסי ציבור ושיווק דיגיטלי

אז איך אפשר לפתור את הבעיה, ולמלא את הקליניקה בלקוחות? בהנחה שרוב העוסקים בטיפול אינם פנויים ללימודי תואר נוסף, הפעם במינהל עסקים – קיימים פתרונות אחרים למצוקה, כמו הקורס של אורבין, הכולל עשרה מפגשים, בהם לומדים המשתתפים איך להקים תשתית שיווק לקליניקה, ומקבלים כלים שיסייעו להם בניהול העסק בעתיד.

"הקורס כולל מיומנויות יסוד בשיווק: בחירת קהל יעד, בידול אישי של המטפל וקביעת השירותים שהוא מציע", אומרת אורבין. "בנוסף, המשתתפים מקבלים ידע ביחסי ציבור, בכתיבה שיווקית ובתפעול מערכת התוכן של אתר האינטרנט אותו אני בונה עבורם ללא תשלום נוסף. עוד בונוס למשתתפי הקורס הוא סדנה לקידום ממומן בפייסבוק".

"שיווק הקליניקה הוא מקצוע לכל דבר"

מטרת הקורס, לדברי אורבין, היא לא רק להקנות כלים שיווקיים – אלא גם לסייע למטפלים למקד את עבודתם ולפשט אותה. "אחת הלקוחות שלי עסקה בקואוצ'ינג לבני נוער, אך רצתה להתפרש לתחומים נוספים, והיה לה עניין מיוחד בקהל האימהות", היא מספרת. "בתהליך שעשינו יחד, היא החליטה לשים דגש על אימון אימהות שעברו משבר אישי ובנתה רשימת מוצרים חדשה – שמשקפת היטב את תחומי העניין והחוזק שלה.

"לקוחה אחרת ביקשה להוביל מיזם חברתי לחיבור בין אימהות בנות 40 פלוס, שמחפשות חברות חדשות. התחלנו את התהליך בהגדרת קהל היעד שלה, ואז בדקנו מה הצרכים שלו ואיך הוא מחפש פתרון לקושי. ערכנו סיעור מוחות לגבי השיח הפנימי שמתקיים אצל אותן אימהות, והצלחנו להגיע לרשימת נושאים ומילים שיאפשרו חיבור, הרגעה, אישור חברתי ומתן פתרון פשוט, נעים, זול ולא מחייב. בעקבות התהליך הזה, הקמנו אתר ממוקד עם מסרים המתאימים בדיוק לקהל היעד".

הקורס, שמחירו הוא 4,500 שקל בהרשמה מוקדמת, כולל 10 מפגשים בקבוצה קטנה של עד שבעה משתתפים, הנהנים גם מהאפשרות להישאר אחרי השיעור להדרכה אישית. אורבין מדגישה כי "הקורס הוא אינטנסיבי, ומשלב לימוד ותרגול רב בבית; שיווק הקליניקה הוא מקצוע לכל דבר, שצריך ללמוד אותו ברצינות הראויה. השקעה בלימוד התחום השיווקי תאפשר לכם להראות באופן מכובד את המקצועיות שלכם – כך ששווה לפנות לכך את הזמן הנדרש".

קורס שיווק טיפולים – ימית אורבין
בנייני התאומים, ז'בוטינסקי 33, רמת גן
מספר המקומות מוגבל!

מעוניינים במידע נוסף על הקורס לשיווק טיפולים?

מלאו את הפרטים הבאים –

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
בריאות ולייפסטייל

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
צרכנות

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

באקדמית רמת גן: התוכנית שמכשירה את מנהלי מערכת הבריאות

הטיפול שהחזיר את הגוף שלי שנה אחורה – בתוך חצי שעה

העובדים במרכז: כנס Well יעסוק בשיטות וכלים לשיפור סביבת העבודה בארגונים

קורסים מרוב הלוואות? זה הפתרון היצירתי שיקטין את ההחזר החודשי

עו"ד נטלי לזר: "כל זוג במשבר צריך לנסות גישור לפני מלחמה בבית המשפט"

הפטנט של תמי4: מטהר שהופך את המים לנקיים וטעימים יותר

לא רק קבלה: שיעורי גמרא ופילוסופיה יהודית הם הדבר הבא

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

חושבים מה ללמוד? מקצועות הבריאות נדרשים היום יותר מתמיד

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]

חושבים ללמוד משפטים? לימודים במסלול משפטים והייטק יהפכו אתכם לעורכי דין מבוקשים

מדהים: עובר בן 14 שבועות מוחא כפיים ברחם [וידיאו]

"ירדנו במשקל בלי מאמץ, החשק לפחמימות ומתוקים נעלם"

פסגות: קריסת SVB שמה את הפד ובנק ישראל בין הפטיש לסדן לגבי עתיד הריבית

6 דרכים לצילום תמונות טובות יותר בסמארטפון [מדריך]

דיוויד קרטיס, בכיר לשעבר במריל לינץ', מסביר למה הצטרף לחברת פינטק ישראלית

כמה מהנהגים שולחים הודעות טקסט בזמן נהיגה?

סטארט-אפ מהוד השרון פיתח מכשיר לאבחון סרטן בכלבים – תוך שתי דקות

בחרנו את 10 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס