• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום ראשון, 7 דצמבר, 2025
איבדתם שליטה על ההוצאות? אולי אתם צריכים מנהלת כספים משפחתית
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
הרופא שהפסיק לעשן אחרי 18 שנה בטיפול אלטרנטיבי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » "לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

"לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

19 באוגוסט 2018 09:59 אין תגובות
"לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

הם משקיעים שנים בלימוד והתמחות כדי להיות מטפלים – אבל אף אחד לא מלמד אותם איך לשווק את עצמם. קורס חדש מציע לבעלי המקצועות הטיפוליים ללמוד את יסודות השיווק העצמי, ולנהל את העסק שלהם טוב יותר

לא מעט אנשים שהפכו את הטיפול למקצוע ודרך חיים, מכירים את המצב המתסכל הבא: הם השקיעו שנים בלימודים קשים, ולאחר מכן בהתמחות; עבדו וצברו ניסיון; ואז, כשהחליטו לצאת לעצמאות ולפתוח קליניקה שבה יוכלו לממש את החזון הטיפולי שלהם – לא הצליחו לגייס די לקוחות. הם נותרו עם שעות ריקות רבות וחור בכיס, לאחר ההוצאה הגדולה והזמן הרב שהושקע.

עבור ימית אורבין, מנהלת "הנפשות הפועלות" – שירותי שיווק למקצועות הטיפול והרפואה, לא מדובר בתופעה מפתיעה. כמי שעסקה בתחום בעצמה, היא יודעת כי המטפלים לא אוהבים לעסוק בשיווק ובנושאים כספיים. "אלה אנשים שעובדים בתחושת ייעוד – של עזרה לאנשים. קשה להם מאוד להתחיל לחשוב במונחים של שיווק עצמי, הכנסות ותוכנית עסקית", היא אומרת.

"מטפלים רבים באים ממקום של הכלה, הבנה, מרחב, צמיחה והבשלה ולכן קשה להם, פעמים רבות, לכמת את כל זה למספרים ולעסוק בתמחור, שיווק וגבייה. צריך לזכור שעולמות הטיפול שונים במהותם מעולם העסקים הקר, ולכן אין פלא שנוצר קושי במפגש ביניהם כאשר מטפלים פונים לפתיחת עסק עצמאי משלהם. אני שם בשביל לתת את ההכוונה הזאת, למקד, להגדיר קהלים ולבנות תוכנית שיווקית סדורה".

"המטפלים פועלים משיקולים רגשיים, ולא עסקיים"

"כמטפלת בעצמי, לאחר שהקמתי עסק משלי, למדתי על בשרי שניהול עסק ושיווק הם ממש מקצוע נפרד, ולא כל אחד בנוי להיות גם מטפל וגם איש עסקים", מוסיפה אורבין. במטרה להציע פתרון למטפלים שנתקלו בקשיים דומים לשלה, החליטה אורבין להקים סדנאות ייחודיות עבורם – שיקנו להם הכשרה מסודרת בתחומי השיווק, התמחור, הפרסום ועוד, ויסייעו להם להקים תשתית יציבה לעסק חדש, או לשפר התנהלות של עסק קיים".

ימית אורבין. תשתית שיווק לקליניקה

מה דחף אותך להקים את העסק?

"ראיתי שמטפלים רבים יוצאים לעצמאות בסיום הלימודים או אחרי שעבדו מספר שנים כשכירים, ואין להם אפילו ידע בסיסי בשיווק וניהול עסקים", אומרת אורבין. "הם מקימים קליניקה ומנסים דרכים שונות לקדם את עצמם, אבל פועלים בעיקר משיקולים רגשיים, ולא משיקולים עסקיים. ברוב המקרים אין להם תוכנית שיווקית מסודרת או תקציב מוגדר, והם משתמשים בעיקר בפוסטים שמתפרסמים בפרופיל הפרטי בפייסבוק, או בהפניות מפה לאוזן.

"פוסטים והמלצות הם דבר נחמד, אבל בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מסיימים קורסים ומקבלים הסמכה במקצועות טיפוליים שונים, כך שהתחרות בשוק גוברת. ההבדלים בין סוג ההתמקצעות מיטשטשים, וקשה מאוד להתבלט – גם אם עבדת שנים רבות במקצוע ורכשת התמחות אמיתית בטיפול".

בידול ומיקוד, יחסי ציבור ושיווק דיגיטלי

אז איך אפשר לפתור את הבעיה, ולמלא את הקליניקה בלקוחות? בהנחה שרוב העוסקים בטיפול אינם פנויים ללימודי תואר נוסף, הפעם במינהל עסקים – קיימים פתרונות אחרים למצוקה, כמו הקורס של אורבין, הכולל עשרה מפגשים, בהם לומדים המשתתפים איך להקים תשתית שיווק לקליניקה, ומקבלים כלים שיסייעו להם בניהול העסק בעתיד.

"הקורס כולל מיומנויות יסוד בשיווק: בחירת קהל יעד, בידול אישי של המטפל וקביעת השירותים שהוא מציע", אומרת אורבין. "בנוסף, המשתתפים מקבלים ידע ביחסי ציבור, בכתיבה שיווקית ובתפעול מערכת התוכן של אתר האינטרנט אותו אני בונה עבורם ללא תשלום נוסף. עוד בונוס למשתתפי הקורס הוא סדנה לקידום ממומן בפייסבוק".

"שיווק הקליניקה הוא מקצוע לכל דבר"

מטרת הקורס, לדברי אורבין, היא לא רק להקנות כלים שיווקיים – אלא גם לסייע למטפלים למקד את עבודתם ולפשט אותה. "אחת הלקוחות שלי עסקה בקואוצ'ינג לבני נוער, אך רצתה להתפרש לתחומים נוספים, והיה לה עניין מיוחד בקהל האימהות", היא מספרת. "בתהליך שעשינו יחד, היא החליטה לשים דגש על אימון אימהות שעברו משבר אישי ובנתה רשימת מוצרים חדשה – שמשקפת היטב את תחומי העניין והחוזק שלה.

"לקוחה אחרת ביקשה להוביל מיזם חברתי לחיבור בין אימהות בנות 40 פלוס, שמחפשות חברות חדשות. התחלנו את התהליך בהגדרת קהל היעד שלה, ואז בדקנו מה הצרכים שלו ואיך הוא מחפש פתרון לקושי. ערכנו סיעור מוחות לגבי השיח הפנימי שמתקיים אצל אותן אימהות, והצלחנו להגיע לרשימת נושאים ומילים שיאפשרו חיבור, הרגעה, אישור חברתי ומתן פתרון פשוט, נעים, זול ולא מחייב. בעקבות התהליך הזה, הקמנו אתר ממוקד עם מסרים המתאימים בדיוק לקהל היעד".

הקורס, שמחירו הוא 4,500 שקל בהרשמה מוקדמת, כולל 10 מפגשים בקבוצה קטנה של עד שבעה משתתפים, הנהנים גם מהאפשרות להישאר אחרי השיעור להדרכה אישית. אורבין מדגישה כי "הקורס הוא אינטנסיבי, ומשלב לימוד ותרגול רב בבית; שיווק הקליניקה הוא מקצוע לכל דבר, שצריך ללמוד אותו ברצינות הראויה. השקעה בלימוד התחום השיווקי תאפשר לכם להראות באופן מכובד את המקצועיות שלכם – כך ששווה לפנות לכך את הזמן הנדרש".

קורס שיווק טיפולים – ימית אורבין
בנייני התאומים, ז'בוטינסקי 33, רמת גן
מספר המקומות מוגבל!

מעוניינים במידע נוסף על הקורס לשיווק טיפולים?

מלאו את הפרטים הבאים –

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
בריאות ולייפסטייל

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
פנאי ותרבות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב

"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"

פיתוח ישראלי יעזור לאבחן חולי קורונה פוטנציאליים בלי לצאת מהבית

איך אפשר להשקיע במגמת הקניות אונליין? Sizer הישראלית היא התשובה

פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין: כתבה שיווקית שמייצרת לידים איכותיים לעסק

קבוצת תצפית נדל"ן תבנה פרויקט פינוי-בינוי בנהריה במרחק הליכה מחוף הים

כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

"חוסכים חודשים בהמתנה לרופא עור": כך תשקיעו בסטארט-אפ מרחובות

ים תיכון, בתי אבן וגגות רעפים: פרויקט חדש במושבה הגרמנית בחיפה

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

אל תלכו לרבנות בלעדיה: העמותה שמסייעת לישראלים להתחתן

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

טיפול רגשי עם 90% הצלחה: מסלול חדש באקדמית רמת גן למטפלים ויועצים חינוכיים

הטיפול שהחזיר את הגוף שלי שנה אחורה – בתוך חצי שעה

יזמים ישראלים בסלוניקי: "צופים עליית מחירים מטאורית תוך 3 שנים"

עו"ד יניר הראל: "חברות הביטוח הסיעודי דוחות תביעות בלי הצדקה"

כך תהפכי למורה מבוקשת להוראה מתקנת ותתחילי לעשות כסף מהבית

"מחשוב לעסק צריך לתת מענה גם לתקלה הכי גדולה שיכולה לקרות"

המנויים של "עיניים" מספרים: "ראיתי את העיתון אצל חברה – ורציתי גם"

כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס