עולם הספורט משתנה והופך טכנולוגי יותר, כשרק בשנה האחרונה הושקעו בטכנולוגיות ספורט כ-10 מיליארד דולר. קרן Together HYPE מאפשרת למשקיעים ליהנות מפוטנציאל ההצלחה של כ-150 סטארט-אפים מבטיחים בענף, שנבחרו על ידי בכירים בתעשייה, בהשקעה של החל מ-30 אלף יורו
חברת Together השקעות פותחת הזדמנות להשקיע בקרן ייחודית, HYPE, שתאפשר ליהנות מהצלחתן של כ-150 חברות הייטק, הפועלות בתחום החם ביותר בעולמות הטכנולוגיה: Web 3.0, NFT ו-Metaverse בענף הספורט – כל הטכנולוגיות שיהפכו את חווית הספורט העולמית לנגישה הרבה יותר. כך, למשל, נוכל לצפות ברונאלדו משחק כדורגל כאילו אנחנו יושבים באצטדיונים הגדולים באירופה, שומעים את האוהדים ורואים מקרוב כל גול.
מצד אחד, הפיזור הרחב בקרן יקטין משמעותית את הסיכון, ומן הצד השני, סינון החברות והתמקדותן בענפי הספורט-טק הצומחים ביותר, יכול להגדיל את סיכויי ההצלחה. על מנת להבין את הפוטנציאל, סקרנו 3 חברות סטארט-אפ שקרן HYPE משקיעה בהן.
1. לראות את הגול מהזווית של השוער
חברת MindFly היא אחת הדוגמאות לסטארט-אפים שנכנסו לקרן HYPE. הטכנולוגיה שפיתחה החברה הישראלית, מאפשרת לראות משחקי כדורסל וכדורגל מזווית הראייה של השחקנים על המגרש, וכוללת טכנולוגיית AI שמשלימה את התמונה של הכדור, כך שחוויית הצפייה זורמת ומהנה. הסטרטאפ כבר עובד עם היורוליג – ליגת הכדורסל המובילה באירופה.
2. להפוך לבעלים של NFT בתחום הספורט
כמעט כל אוהד ספורט מושבע היה שמח להיות הבעלים של הנעל האגדית של רונאלדו, מסי או מרדונה, שהבטיחה לקבוצה שלהם את האליפות.
הסטארט-אפ My Football Space מאפשר לאוהדים להיות הבעלים הרשמי של NFT, כולל רישום בבלוקצ'יין, של אובייקטים שונים כמו חולצות של שחקנים, נעליים ועוד, מהעבר או מהמשחקים האחרונים. הנעל או החולצה יכולים להגיע חתומים על ידי השחקנים והם מועברים בתלת מימד ובאופן וירטואלי לבעלות האוהדים.
3. לערוך את קטעי המשחק האהובים
חברת Sizzle האמריקאית הופכת את הצופה לעורך של הרגעים המועדפים עליו שהוא בוחר במשחק שראה. במקום לסמוך על הבחירה של העורכים בערוצי הספורט, האוהד מקבל שליטה מלאה על הקטעים החשובים לו – למשל, כל הרגעים שהכדור נגע ברגליים של מסי – והוא יכול לשתף את הבחירות שלו עם האוהדים האחרים ולהפוך לשגריר של הקבוצה.
ההשקעה: מ-30 אלף יורו
"HYPE היא חברה מובילה בתחום הספורט-טק שמחברת בין סטארט-אפים מבטיחים מעולמות הספורט לבין המועדונים והליגות המובילים בעולם", אומר שוקי כהן שרת, יו"ר Together השקעות.
"אלו רק שלוש דוגמאות של סטארט-אפים פורצי דרך שהקרן מחזיקה בהן, אבל יש בקרן עוד כ-150 חברות, כאשר כ-50 מתוכן מתמקדות בעולמות ה-NFT, בלוקצ'יין, מטאוורס וכל מה שקשור לדור הבא של האינטרנט ומציאות וירטואלית. אלו תחומים מהלוהטים ביותר בתעשיית ההייטק, וכולם רוצים לתפוס בהם חלק".
ההשקעה בקרן של Together HYPE פתוחה להשקעה, כאשר רף הכניסה עומד על 30,000 יורו.
הליגות הגדולות בעולם הפכו לשותפות
HYPE הוכיחה בשנים האחרונות כי היא שחקן משמעותי מאוד בתחום הטכנולוגיה, הספורט והשילוב ביניהם, ורק לפני מספר חודשים לקחה בעלות על אירוע הספורט-טק הגדול בעולם, GSTS שבו השתתפו 3,500 מובילים מהענף כולל Peter Hutton, ראש תחום הספורט ב-Meta (פייסבוק לשעבר).
החברה עובדת עם שותפים חזקים כמו פריז סן-ז'רמיין (Paris Saint-Germain F.C), הליגה הגרמנית (BUNDESLIGA), באריין מינכן, נבחרת צרפת בכדורגל, קבוצות מה-NBA ומה-NFL, חברות מסחריות כמו אדידס, Under Armour, LULULEMON ועוד.
השקעה במגוון חברות שנבחרו בקפידה
"ההזדמנות להצטרף ל-HYPE ולהשקיע בה, חושפת את המשקיעים למגוון חברות שנבחרו בקפידה על ידי טובי המומחים בעולם", מסביר אמיר רווה, המייסד והמנכ"ל של HYPE. "השנה התמקדנו בחברות טכנולוגיות שיובילו את מהפכת ה- 3.0 Web – הדור הבא של האינטרנט וזו אפשרות לא רגילה להיות חלק מזה דרך ההשקעה בקרן".
רווה מוסיף כי "הסינון הקפדני והמקצועי של HYPE והשותפים שלה, מייצר שילוב מנצח בין בעיה לפתרון, וחיבור בין קבוצות וחברות חזקות ומוכרות בעולם הספורט, לבין מיזמים שעתידים להצליח. החשיפה הממוקדת הזו מגבירה באופן משמעותי את הסיכוי של סטארט-אפ בקרן לפרוץ ושל המשקיעים, להרוויח בהתאם".
צפו בכתבה ששודרה בחדשות 12 >>
רוצים להשקיע בקרן Together HYPE?
השאירו פרטים –