• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שישי, 7 נובמבר, 2025
ויזת זהב למשקיעים ביוון: האם זה אפשרי עם 250 אלף יורו?
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"הגעתי למשקל של 80 קילו, הצלחתי לרדת אחרי הטיפול באברהמסון"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, הצלחתי לרדת במשקל אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » להפוך ארגון לסיפור הצלחה: השיטה שלומדים טייסי הקרב של חיל האוויר

להפוך ארגון לסיפור הצלחה: השיטה שלומדים טייסי הקרב של חיל האוויר

14 באוגוסט 2018 13:32 אין תגובות
להפוך ארגון לסיפור הצלחה: השיטה שלומדים טייסי הקרב של חיל האוויר

מה הופך אדם למצליחן? יהודה שנער יצא לפני שנים למסע בעקבות תכונת ה"ווינריות" – וגילה את השיטה שבה כל אחד יכול להפוך למנצח, ומיושמת בארגונים גדולים בישראל ובעולם, ביניהם רשת מלונות פתאל הבינלאומית וחיל האוויר. "יש לנו מודל ייחודי שמוביל את כוח האדם בארגון לפסגה"

לפני כמה שנים, יהודה שנער מצא עצמו בהתלבטות. כבעל מכון לאבחון מועמדים למקומות עבודה, הוא ראיין את שני המועמדים הסופיים לתפקיד המנכ"ל בחברה מסוימת – ובניגוד להגיון הבריא, מצא עצמו נוטה לטובת המועמד שנראה פחות מבריק ומבטיח מבין השניים. את הסיבה לכך, הוא לא הצליח להסביר אפילו לעצמו.

"הבנתי אז שחסרים לי הידע והתובנות המאוד קונקרטיות על מה הופך מישהו ל'ווינר', ובכלל, מהי ההגדרה שלי לאדם מוצלח, ומה ההגדרה של הלקוחות שלי לכך", הוא מספר. "זה היה הרגע שבו החלטתי לצאת למסע חיפוש אחרי הטיפוס המנצח, זה שאפשר לישון בשקט כשהוא מופקד על הגה הספינה". שנער החל לגבש את מודל ה"ווינר" שלו, וב-1996 אף צורפה החברה שהקים, "ווינינג" שמה, לתוכנית החממות הטכנולוגיות של המדען הראשי במשרד ראש הממשלה.

"המפתח מאחורי היכולת לייצר הצלחות חוזרות"

כיום, שנער מלווה ומייעץ לחברות וארגונים בכל העולם, במטרה ללמד את העובדים את סודות ההצלחה ולסייע לחברות לשפר תוצאות. "הפלטפורמה שפיתחנו לא קיימת בשום שיטה אחרת של ייעוץ ארגוני. מדובר על שיטה יישומית המקנה כלים לאימון ופיתוח מה שאנו מזהים כאינטליגנציית המצוינות – Winning Intelligence", מסביר שנער. "השיטה מביאה אנשים לשבירת שיאים אישיים, הרבה מעבר למה שחשבו שהם יכולים, וזהו המפתח העומד מאחורי היכולת לייצר הצלחות חוזרות – ולהשתפר כל העת".

חיל האוויר, רשת מלונות פתאל וקבוצות ספורט
שנער. לחשוב כמו מנצח

שיטת ווינינג שפיתח שנער, מיושמת בהצלחה במגוון ארגונים בישראל ובחו"ל. רשת מלונות פתאל הבינלאומית, שמצליחה מאד באירופה, אימצה את השיטה כבר לפני שנים והפכה את "ווינינג" לחלק בלתי נפרד מהאקדמיה לניהול שלה.

השיטה אף נלמדת כחלק מתהליך ההכשרה של טייסי ונווטי הקרב בחיל האוויר הישראלי, זאת לצד קבוצות ספורט מובילות, מישראל ובעיקר מהעולם, כמו למשל נבחרת הרוגבי האנגלית – שבזכות השיטה, הצליחה לעבור מרצף של הפסדים לרצף של נצחונות, עד שזכתה בגביע העולם בשנת 2003.

בעקבות הצלחת השיטה, פרסם שנער ב- 2008 את ספרו "Think like a Winner"  בהוצאת "רנדום האוס" הנחשבת, אשר זכה לאהדת המבקרים ותורגם לשפות רבות ברחבי העולם – הישג לא מבוטל כשלעצמו.

על מה בעצם מבוסס המודל?

"המרכיב החשוב ביותר הוא שיטת הניהול העצמי הווינרי, המבוססת על התובנה שהמכשול הגדול ביותר של אדם בדרך להצלחה הוא לא אחר מאשר הוא עצמו. כדי להתגבר על כך, פיתחנו מנגנון הנקרא PRM – או Personal Resources Management. זוהי מיומנות קלה יחסית ללמידה, המורכבת מאוסף של כללי 'עשה ואל תעשה'. כאשר מבצעים את השיטה נכון, היא מסייעת לנו לעבור את הפוטנציאל שלנו ולעמוד באתגר האמיתי: קבלת החלטות רציונליות – גם בנסיבות אמוציונליות".

הופכים את העובדים בארגון למצוינים

למה ארגון צריך להשקיע ב"ווינריות" של העובדים שלו?

"בעיני, כוח האדם של הארגון הוא הדבר החשוב ביותר בדרך להצלחה ובזכות ווינינג, ניתן לשכלל ולשדרג את הגורם הזה ולהגיע איתו לפסגה. בנוסף, עובדים שמבינים כי מקום העבודה שלהם פועל כדי להוציא מהם את המיטב, וגורם להם לגלות יכולות שלא ידעו שקיימות אצלם, הופכים לשותפים מוקירי תודה ונאמנים לארגון. יש להם את היכולת לפרוץ תקרות זכוכית ולשבור שיאים אישיים, כשהמערכת שמאחוריהם מעודדת אותם. כאן בדיוק נכנס תפקידו של המנהיג המנצח, אנחנו יודעים לייצר מנהיגים מנצחים".

"תכונה הניתנת לפיתוח, השבחה ושדרוג"

"ווינריות" היא לא תכונה שנולדים איתה?

"לפי השיטה, ווינריות – או כפי שאנו קוראים לה, אינטליגנציית המצוינות האישית – היא תכונה הניתנת לפיתוח, השבחה ושדרוג. השיטה היא ארגז כלים, ומי שלומד אותה רוכש את הידע שיאפשר לו להצליח שוב ושוב. זהו מודל יישומי, לא תיאורטי, שאפשר להתאמן בו ולהתאים אותו לאתגרים שונים. המודל שלנו משקף באופן מובהק וברור את נקודות החוזק והחולשה האישיות, מגביר את המודעות העצמית, ומאפשר ללומד להפוך למאמן של עצמו".

למי, לדעתך, השיטה מתאימה במיוחד?

"לרוב, פונים אלינו ארגונים שהערכים המנחים אותם הם של מצוינות. אלה ארגונים המחפשים כל הזמן דרכים חדשות להמשיך ולשבור שיאים, לא רק מתוך תחרותיות, אלא גם מתוך מניע פנימי של אתגור עצמי מתמשך, ורצון ווינרי בלתי פוסק להרים את הרף ולהיות הכי טובים שאפשר. כל עסק וחברה צריכים אנשים שהם 'ווינרים', אני יודע להפוך אותם לכאלה".

רוצים להפוך את העובדים שלכם לווינרים?

השאירו פרטים ליצירת קשר עם יהודה שנער –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

עשירית ממחיר דירה בישראל – ותשואה שנתית של כ-15%

הורים לשני ילדים על הרצף פיתחו כלי מהפכני לזיהוי אוטיזם

תל אביב: החל מ-1.7 מיליון שקל לדירה חדשה עם חניה בפרויקט "עין הקורא 1"

החל מ-50 אלף דולר: טוגדר ממשיכה בגיוס משקיעים רגע לפני ההשקה

לימודי מערכות מידע: "כבר בשנה הראשונה לתואר מצאתי עבודה בתחום"

"קרקע בעפולה או בחדרה ששווה 150 אלף שקל, תכפיל את השווי תוך 5 שנים"

הכירי את הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית

אתגר 21 של חלי ממן: תוכנית הרזיה אונליין

מותג היוקרה Pullman של רשת מלונות ACCOR יפתח לראשונה מלון בישראל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?

הממזגים בע"מ: ערן ואמיר ברלינסקי מלווים חברות למכירה בשווי מקסימלי

החברה שמטפלת בבעיה של 25% מהנשים בעולם – מצרפת משקיעים

סמנכ"ל מובילאיי לשעבר הקים חברה לבקרת איכות טכנולוגית – ומגייס משקיעים אחרונים

מוציאים המון כסף באשראי? אמריקן אקספרס ואל על יסדרו לכם טיסות חינם

השינויים הנדרשים בהסכם עבודה בעידן הקורונה

הכירו את האיש שמוכר את הדירות הכי נחשקות בתל אביב

פרופסור מקריח מהרצליה המציא פטנט שמצמיח את השיער בחזרה

חברת Sizer הישראלית עושה מהפכה בתעשייה של 68 מיליארד דולר

תואר שני בייעוץ ארגוני: להוביל את השינוי בעולם העבודה החדש

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס