• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שישי, 9 מאי, 2025
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 6]
5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב
המנויים של "עיניים" מספרים: "ראיתי את העיתון אצל חברה – ורציתי גם"
פיתוח ישראלי: תוכנה לאימון המוח לבני 55 ומעלה
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

2 באפריל 2015 15:20

דו"ח חדש של Hubspot ו-Outbrain חושף את הסוד – כך תנסח כותרות שיקפיצו את אחוזי ההקלקה ויגבירו את התנועה לאתר שלך

בלוג, ניוזלטר, מאמר באתר, קידום אורגני במנועי החיפוש, פרסום בגוגל או פייסבוק, פרסום כתבה בטאבולה או באאוטבריין – יש המון דרכים לשווק עסק באמצעות תוכן. אבל בעולם עמוס כתבות, פרסומות ומידע, התחרות על תשומת לב הגולש קשה מאוד. איך בכל זאת גורמים לו לעצור ולהסתכל על מה שיש לך להציע?

לפני הכל, הכותרת בה תבחר יכולה להביא להצלחת התוכן השיווקי שלך, באופן משמעותי. דו"ח משותף של שתי החברות המובילות בתחום השיווק באינטרנט באמצעות תוכן, Hubspot ו-Outbrain, מראה כי ישנם עקרונות וכלים מסוימים שכדאי לשים אליהם לב, מכיוון שהם יכולים למקסם את האפקטיביות של כותרות בכל הקשור ליצירת הקלקות, כניסה לכתבות ויצירת מעורבות ושיחה בעקבות התוכן שפורסם.

כמה תווים יש בכותרת, ולמה זה משנה?

על פי הדו"ח, לפני שמפרסמים כתבה או מאמר באינטרנט כדאי לחשוב היכן הם יופיעו, ולהתאים את הכותרת לפלטפורמה:

  • במאמר המיועד להפצה בטוויטר רצוי להשתמש בכותרת של פחות מ-140 תווים, כדי שיחד עם קישור, הטקסט יוכל להיכנס לציוץ אחד בלבד.
  • בכתבה שמטרתה קידום במנועי חיפוש, חשוב שבכותרת יהיו מקסימום 65 תווים, אחרת היא תיקטע בתצוגת תוצאות החיפוש.
  • כאשר המטרה היא הנעת גולשים לפעולה, כדאי להשתמש בכותרות בנות 40-21 תווים בלבד, כיוון שהן, לפי הדו"ח, הכותרות שיצרו הכי הרבה מעורבות גולשים.

איפה צריכות להיות המילים החשובות?

כאשר רוצים לפרסם כתבה או מאמר דרך הפצה ויראלית או מנועי החיפוש, כתיבה שיווקית טובה תהיה כזו שתכלול מילות מפתח רלוונטיות, ולא רק בכותרת – אלא ממש בתחילתה. תוכן שיווקי בנושא בחירת מלון בפריז, למשל, יתאים למי שיחפש את הביטוי "חופשה בפריז", והוא קהל היעד שתרצה שייחשף לתוכן הזה. לכן, כותרת כמו "חופשה בפריז: איך לבחור בית מלון?" תקודם בגוגל הרבה יותר טוב מכותרת כמו "איך לבחור מלון לחופשה בפריז?", למרות הדמיון ביניהן.

כותרת שמבטיחה – אבל גם מקיימת

כותרת יעילה היא כזו שמבטיחה משהו לקורא, כדי ליצור אצלו סקרנות ולעודד אותו להקליק עליה ולקרוא את המאמר כולו, במיוחד אם מדובר בכתבה המיועדת לפרסום בטאבולה או פרסום באאוטבריין. תוכן לקידום מותג יבקש ליצור רושם טוב אצל קהל היעד ולקשר את המותג עם חוויה חיובית. לכן, הוא חייב לקיים את ההבטחה שהוא נותן בכותרת, ולספק לגולש את מה שהוא מצפה לקבל.

אם הכותרת היא רק "מלכודת הקלקות" או סתם התחכמות מיותרת במסגרת הקמפיין באאוטבריין או טאבולה, היא לא מספקת שום מענה להבטחה שנתנה, ולכן הגולש ייצא דווקא עם חוויה שלילית המקושרת אצלו למותג, וכנראה שכבר לא יהיה לקוח שלו. זהו גם בזבוז של תקציב הפרסום, שלא יגיע לקהל היעד הרצוי ולא יצליח להניב המרות מהקמפיין.

שימוש בסוגריים בכותרת: להסביר לגולש מה הוא מקבל

הדו"ח חושף דרך פשוטה לכתיבה שיווקית שמכוונת את הגולש למה שמחכה לו במאמר, עוד לפני שנכנס לקרוא אותו. הדרך הזו היא שימוש בסוגריים, ובהם הסבר קצר על מה כולל הטקסט (כן, גם כשמדובר בקמפיין אאוטבריין או פרסום בטאבולה).

כותרות בסגנון "תרגילים מנצחים לחיזוק שרירי הבטן [וידיאו]", או "איך לשלוט בהוצאות החודשיות? [מדריך אלקטרוני להורדה]", מראות לגולש מהרגע הראשון מה הוא עומד לקבל ובאיזה אופן, וכך אין כאן אפשרות לאכזב אותו או להבטיח לו משהו שלא יקבל.

לפי הדו"ח, כותרות בסגנון זה מביאות להתעניינות ולפעולה באופן ממוקד יותר, כיוון שרק מי שבאמת מתעניין בתוכן זה, יקליק וימשיך לקרוא אותו. עוד מתברר, כי שימוש בכותרות המתארות בסוגריים את סוג התוכן, מגדילות את יצירת השיחה ב-51% בממוצע. כותרות מסוג זה הן אפקטיביות בכל שלב, כיוון שהן מגדילות את כמות ההקלקות באופן משמעותי, אך לא רק אותן, אלא גם את כמות הצפיות במאמרים ואפילו את אחוז מעורבות הגולשים.


מליס ניהול תוכן ואתרי אינטרנט מספקים שירותי תוכן, פרסום כתבות, פרסום בטאבולה ופרסום באאוטבריין.

למידע נוסף:

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם –

כתיבה שיווקית תוכן שיווקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
נדל"ן

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
בריאות ולייפסטייל

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
בריאות ולייפסטייל

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב
בריאות ולייפסטייל

קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

פריצת דרך: חברה מסביון פיתחה תוכנה שמונעת מרופאים לרשום תרופות שגויות לחולים

פיתוח ישראלי: תוכנה לאימון המוח לבני 55 ומעלה

מיכל שמיר פיתחה מוצר טבעי שמטפל בגזים אצל תינוקות

ארון הברית: מסע בעקבות אחד מהאוצרות המרתקים בהיסטוריה

חברת הסטארט-אפ MyOr זכתה במקום הראשון בתחרות בריאות דיגיטלית

דואר ישראל: עלייה של 370% בעשור ברכישה אונליין

פרופסור מקריח מהרצליה המציא פטנט שמצמיח את השיער בחזרה

קורס ההשקעות לנשים של שירי עדן: "נשים משקיעות טוב יותר מגברים"

תמורת 599 אלף ש"ח תוכלו לקנות קרקע על הים בהרצליה

החל מ-50 אלף דולר: טוגדר ממשיכה בגיוס משקיעים רגע לפני ההשקה

סקר בנק ישראל: 66 אחוז מבעלי העסקים מרוצים מהבנק שלהם

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]

דיוויד קרטיס, בכיר לשעבר במריל לינץ', מסביר למה הצטרף לחברת פינטק ישראלית

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה טבעי לשיפור הפוקוס בעבודה ובלימודים

עוד פעם שופינג ומגדל אייפל? רעיונות לחופשה קצת אחרת בחו"ל

בא להרעיד את הפארק: רובי וויליאמס מגיע לישראל

יוצא ממר"ם הקים חברת תוכנה שמכשירה את המתכנתים המובילים בהייטק

תביעה נגד "מכבי": הרופא הסיר קטרקט – ולא הבחין בגידול ענק שהתפתח בעין

דירה חדשה בשרון: אכלוס מיידי בפחות מ-1.5 מיליון שקל

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס