• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שישי, 12 דצמבר, 2025
"הורים שמרוויחים יחד 35 אלף שקל – לא סוגרים את החודש"
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
הרופא שהפסיק לעשן אחרי 18 שנה בטיפול אלטרנטיבי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

2 באפריל 2015 15:20

דו"ח חדש של Hubspot ו-Outbrain חושף את הסוד – כך תנסח כותרות שיקפיצו את אחוזי ההקלקה ויגבירו את התנועה לאתר שלך

בלוג, ניוזלטר, מאמר באתר, קידום אורגני במנועי החיפוש, פרסום בגוגל או פייסבוק, פרסום כתבה בטאבולה או באאוטבריין – יש המון דרכים לשווק עסק באמצעות תוכן. אבל בעולם עמוס כתבות, פרסומות ומידע, התחרות על תשומת לב הגולש קשה מאוד. איך בכל זאת גורמים לו לעצור ולהסתכל על מה שיש לך להציע?

לפני הכל, הכותרת בה תבחר יכולה להביא להצלחת התוכן השיווקי שלך, באופן משמעותי. דו"ח משותף של שתי החברות המובילות בתחום השיווק באינטרנט באמצעות תוכן, Hubspot ו-Outbrain, מראה כי ישנם עקרונות וכלים מסוימים שכדאי לשים אליהם לב, מכיוון שהם יכולים למקסם את האפקטיביות של כותרות בכל הקשור ליצירת הקלקות, כניסה לכתבות ויצירת מעורבות ושיחה בעקבות התוכן שפורסם.

כמה תווים יש בכותרת, ולמה זה משנה?

על פי הדו"ח, לפני שמפרסמים כתבה או מאמר באינטרנט כדאי לחשוב היכן הם יופיעו, ולהתאים את הכותרת לפלטפורמה:

  • במאמר המיועד להפצה בטוויטר רצוי להשתמש בכותרת של פחות מ-140 תווים, כדי שיחד עם קישור, הטקסט יוכל להיכנס לציוץ אחד בלבד.
  • בכתבה שמטרתה קידום במנועי חיפוש, חשוב שבכותרת יהיו מקסימום 65 תווים, אחרת היא תיקטע בתצוגת תוצאות החיפוש.
  • כאשר המטרה היא הנעת גולשים לפעולה, כדאי להשתמש בכותרות בנות 40-21 תווים בלבד, כיוון שהן, לפי הדו"ח, הכותרות שיצרו הכי הרבה מעורבות גולשים.

איפה צריכות להיות המילים החשובות?

כאשר רוצים לפרסם כתבה או מאמר דרך הפצה ויראלית או מנועי החיפוש, כתיבה שיווקית טובה תהיה כזו שתכלול מילות מפתח רלוונטיות, ולא רק בכותרת – אלא ממש בתחילתה. תוכן שיווקי בנושא בחירת מלון בפריז, למשל, יתאים למי שיחפש את הביטוי "חופשה בפריז", והוא קהל היעד שתרצה שייחשף לתוכן הזה. לכן, כותרת כמו "חופשה בפריז: איך לבחור בית מלון?" תקודם בגוגל הרבה יותר טוב מכותרת כמו "איך לבחור מלון לחופשה בפריז?", למרות הדמיון ביניהן.

כותרת שמבטיחה – אבל גם מקיימת

כותרת יעילה היא כזו שמבטיחה משהו לקורא, כדי ליצור אצלו סקרנות ולעודד אותו להקליק עליה ולקרוא את המאמר כולו, במיוחד אם מדובר בכתבה המיועדת לפרסום בטאבולה או פרסום באאוטבריין. תוכן לקידום מותג יבקש ליצור רושם טוב אצל קהל היעד ולקשר את המותג עם חוויה חיובית. לכן, הוא חייב לקיים את ההבטחה שהוא נותן בכותרת, ולספק לגולש את מה שהוא מצפה לקבל.

אם הכותרת היא רק "מלכודת הקלקות" או סתם התחכמות מיותרת במסגרת הקמפיין באאוטבריין או טאבולה, היא לא מספקת שום מענה להבטחה שנתנה, ולכן הגולש ייצא דווקא עם חוויה שלילית המקושרת אצלו למותג, וכנראה שכבר לא יהיה לקוח שלו. זהו גם בזבוז של תקציב הפרסום, שלא יגיע לקהל היעד הרצוי ולא יצליח להניב המרות מהקמפיין.

שימוש בסוגריים בכותרת: להסביר לגולש מה הוא מקבל

הדו"ח חושף דרך פשוטה לכתיבה שיווקית שמכוונת את הגולש למה שמחכה לו במאמר, עוד לפני שנכנס לקרוא אותו. הדרך הזו היא שימוש בסוגריים, ובהם הסבר קצר על מה כולל הטקסט (כן, גם כשמדובר בקמפיין אאוטבריין או פרסום בטאבולה).

כותרות בסגנון "תרגילים מנצחים לחיזוק שרירי הבטן [וידיאו]", או "איך לשלוט בהוצאות החודשיות? [מדריך אלקטרוני להורדה]", מראות לגולש מהרגע הראשון מה הוא עומד לקבל ובאיזה אופן, וכך אין כאן אפשרות לאכזב אותו או להבטיח לו משהו שלא יקבל.

לפי הדו"ח, כותרות בסגנון זה מביאות להתעניינות ולפעולה באופן ממוקד יותר, כיוון שרק מי שבאמת מתעניין בתוכן זה, יקליק וימשיך לקרוא אותו. עוד מתברר, כי שימוש בכותרות המתארות בסוגריים את סוג התוכן, מגדילות את יצירת השיחה ב-51% בממוצע. כותרות מסוג זה הן אפקטיביות בכל שלב, כיוון שהן מגדילות את כמות ההקלקות באופן משמעותי, אך לא רק אותן, אלא גם את כמות הצפיות במאמרים ואפילו את אחוז מעורבות הגולשים.


מליס ניהול תוכן ואתרי אינטרנט מספקים שירותי תוכן, פרסום כתבות, פרסום בטאבולה ופרסום באאוטבריין.

למידע נוסף:

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם –

כתיבה שיווקית תוכן שיווקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
בריאות ולייפסטייל

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
פנאי ותרבות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

רק 199 אלף שקל: החלה מכירת הקרקעות בפרויקט חוף התכלת בהרצליה – קו ראשון לים

פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין: כתבה שיווקית שמייצרת לידים איכותיים לעסק

גאווה כחול לבן: הסרום הישראלי שכבש גם את הוליווד

דקה משכונת ביצרון: כמה עולה דירה חדשה במזרח תל אביב?

אומנות האהבה: 4 טיפים לזוגיות בריאה ומאושרת

העתיד של האנטי-אייג'ינג: חברה ישראלית מגייסת מפיצים ומפיצות למוצרים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"

עד 10 דולר ב-ebay: מוצרים מגניבים שיעשו לכם את הקיץ

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]

איך להשתמש בסירי באייפון? [סרטון וידיאו]

המשורר יוסי גיספן לא יקבל פיצוי מהום סנטר על המשפט "מי שמאמין לא מפחד"

מול החורשה באלפי מנשה: קוטג'ים ודירות בשכונת גבעת טל, האכלוס בעוד 5 חודשים

החברה הישראלית שפיתחה סימולציות למערכת הביטחון – נפתחת לשוק האזרחי

טאבולה ואאוטבריין הודיעו על מיזוג: איך זה ישפיע על משרדי פרסום ודיגיטל?

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 6]

פיתוח ישראלי: תוכנה לאימון המוח לבני 55 ומעלה

כיצד בינה מלאכותית (AI) תשנה את עולם ה-SEO בעתיד הקרוב?

חברה מהרצליה חתמה על הסכמים עם חברות האופנה הגדולות בעולם – ומצרפת משקיעים

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס