• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום חמישי, 5 יוני, 2025
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 6]
5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב
המנויים של "עיניים" מספרים: "ראיתי את העיתון אצל חברה – ורציתי גם"
פיתוח ישראלי: תוכנה לאימון המוח לבני 55 ומעלה

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » "כשהקמפיין בפייסבוק מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה"

"כשהקמפיין בפייסבוק מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה"

15 בנובמבר 2018 12:25 אין תגובות
"כשהקמפיין בפייסבוק מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה"

הילה קידר, מנהלת תוכן בסוכנות מליס דיגיטל, מסבירה למה קורס מהיר בפייסבוק הוא לאו דווקא התשובה לבעלי עסקים ואיך אפשר לנהל קמפיין פרסומי יעיל וזול, כשמקפידים על הדברים החשובים

הקמת עסק קטן או הקמת מיזם שנמצא בראשית דרכו, מלווה בהתרגשות רבה לצד חששות, ובעיקר בהשקעה ניכרת של זמן ומשאבים. הקושי המאפיין את מרבית היזמים בתחילת דרכם הוא חשיפת העסק שלהם בצורה מקצועית וממוקדת, שתמשוך אליהם את הלקוחות המתאימים ביותר.

"העידן הדיגיטלי פתח הרבה אופציות פרסום חדשות גם לעסקים קטנים, שיש להם בדרך כלל תקציב מוגבל. שיווק דיגיטלי באמצעות שילוב נכון בין פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וטאבולה – יכול להביא לתוצאות המהירות, היעילות וגם הזולות ביותר", אומרת הילה קידר, מנהלת תוכן בסוכנות הדיגיטל מליס.

פתרון ספציפי ומותאם לצרכי העסק

"למי שבוחר לשווק את העסק שלו בפייסבוק, חשוב לפתוח פרופיל עסקי. לאחר מכן אפשר להתחיל את הפעילות בדף באופן עצמאי, או לפנות לסוכנות דיגיטל שתנהל את העמוד ותהיה אחראית על כתיבת התוכן, התמונות, העיצוב הגרפי והקידום הממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק", היא מסבירה.

יש היום קורסים וסרטונים רבים על שיווק בפייסבוק, זה לא יספיק לבעל עסק שמעוניין לקדם את העסק בעצמו?

"קורסים לשיווק במדיה חברתית כמו פייסבוק, הם דרך מצוינת ליצירת היכרות בסיסית עם עולם המושגים של פייסבוק ולהכיר מעט את המערכת עבור מי שלא מתמצא בה. עם זאת, הקורסים מפגישים יחד מגוון בעלי עסקים מתחומים שונים לחלוטין, ומספקים את אותן עצות וטיפים לכולם.

"לא כל עצה שתקבלו בקורס או סדנה לשיווק בפייסבוק באמת תתאים לכל סוגי העסקים. יש עסקים שצריכים לפרסם פוסט מדי יום, וכאלה שגם פעם בשבוע יספיק להם, כאלה שצריכים לשים דגש על תוכן מעניין עם ערך מוסף ואלו שתמונה טובה תעשה את העבודה. קורס שמיועד ופונה לכולם, לעולם לא יתמקד בעסק שלכם, בצרכים הספציפיים שלו ובקהל היעד שאליו הוא מכוון".

לנהל את הקמפיין הדיגיטלי מדי יום

בעלי עסק צריכים להתעסק בהמון משימות מדי יום, להתנהל מול ספקים, לקוחות, עובדים, לשים לב לשינויים בתחום, לפרסומים, לעמוד בדרישות הביורוקרטיות ועוד. לכן לא כל אנשי המקצוע, אפילו הטובים ביותר, יכולים להשקיע את הזמן ותשומת הלב הנדרשת בניהול קמפיין דיגיטלי, ולעשות זאת בצורה מיטבית ומקצועית.

איך מנהלים קמפיין יעיל?

"אני תמיד מציעה להגדיר מראש למה בדיוק אתם מצפים מהקמפיין, ואז לכוון את התוכן לייצר את התוצאות הרצויות. למשל, אם אתם רוצים לייצר מעורבות גבוהה בפוסט, כלומר שיהיו לו תגובות רבות ושיתופים – אתם יכולים לשאול שאלה בסיום, כמו 'מה אתם הייתם עושים במצב כזה?'.

"אם תעדיפו למצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום מסוים, חשוב לפרסם כמה שיותר מידע מקצועי, טיפים והפניות לכתבות או הרצאות, כשירות לקוראים. גורו של קניות באינטרנט, למשל, תפרסם באופן קבוע מידע אודות מבצעים, מדריכים וטיפים לקונות ברשת.

"חשוב לבדוק את הקמפיין מדי יום ולוודא שהוא עובד בצורה מיטבית. אם תוך יום-יומיים נראה שהוא לא משיג את המטרה המבוקשת, צריך לערוך בו שינויים: להחליף תמונות, תוכן, לשנות את נוסח ההנעה לפעולה, לבצע שינויים בפילוח הקהל או להגדיל את תקציב הפרסום. כאשר הקמפיין מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה".

פילוח נכון של קהל היעד

האם בכל זאת לא כדאי לעשות זאת לבד? אחרי הכל, היזם מכיר הכי טוב את העסק שלו.

"ניתן לעשות את זה לבד, בתנאי שהמודעות מנוסחות ומעוצבות באופן מקצועי, ושהמפרסם יודע כיצד להשתמש בכלי אותו בחר על מנת להגיע לקהל שאליו הוא מכוון. פילוח מדויק של קהל היעד הוא מומחיות של ממש, ואם לא יודעים כיצד לבצע אותו – עדיף לא לפרסם בכלל.

"פילוח נכון צריך לכלול רשימת תפוצה רחבה, רימרקטינג לגולשים שכבר ביקרו באתר, ולא פחות חשוב: מניעת חשיפה של קהלים שאינם רלוונטיים, כדי לא לבזבז עליהם את החשיפה ואת תקציב הפרסום. מי שלא מבין באלמנטים האלו בטרגוט ומשתמש רק בכלים הבסיסיים שפייסבוק מספקת, כמו 'בוסט פוסט' או פילוח לפי מגדר או יישוב בלבד – יכול לבזבז הרבה כסף בלי לראות תוצאות בהתאם.

"עסק עם רשימות תפוצה טובות ואתר, חייב להשתמש בנכסים שיש לו ולמקד בהם את הפרסום וכך לסגור את מעגל השיווק, זה גם לא צריך לעלות הרבה כסף", מסכמת קידר.

פרסום מקצועי בפייסבוק - עושים רק עם סוכנות דיגיטל מנוסה!

למידע נוסף מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם –

סוכנות דיגיטל פרסום בפייסבוק קמפיין פייסבוק שיווק דיגיטלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
צרכנות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
נדל"ן

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
בריאות ולייפסטייל

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
בריאות ולייפסטייל

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]

ארון הברית: מסע בעקבות אחד מהאוצרות המרתקים בהיסטוריה

תחום הסייבר לוהט: איך משקיעים בסטארט-אפ רק עם 15 אלף דולר?

"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"

קניות באינטרנט: כך תעשו את זה באופן בטוח

עובדים בשחור: מס הכנסה ערך מבצע לתפיסת מעלימי מס בירושלים

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

אומנות האהבה: 4 טיפים לזוגיות בריאה ומאושרת

אחרי ההצלחה: טוגדר השיקה קרן יוניקורן שלישית למשקיעים כשירים

חברה מהרצליה פיתחה מערכת ליצירת מציאות מדומה, שנראית ממש כמו העולם האמיתי

האם רובוטים ייכנסו גם לניתוחי מוח? פרופ' שהם מאמין שכן

הכירו את התואר השני שמכשיר הייטקיסטים למשרות ניהול בכירות

עיתון "עיניים": "ילדים שומרים את הגליונות וקוראים בהם שוב ושוב"

יזמים ישראלים בסלוניקי: "צופים עליית מחירים מטאורית תוך 3 שנים"

יקר לקנות דירה בישראל? יש גם דירות במחירים שפויים

מהפכה במסחר בניירות ערך: פסגות מקימה יחידת תפעול עצמאית באמצעות הבנק הבינלאומי

"חוסכים חודשים בהמתנה לרופא עור": כך תשקיעו בסטארט-אפ מרחובות

משלמים משכנתא? כנראה שמגיעים לכם 150 אלף שקל בחזרה

סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)

גיור בגישה אחרת: "לאפשר לכמה שיותר ישראלים להתחבר ליהדות"

כמה מרוויחים בהייטק? פי 2 מהשכר הממוצע במשק

תביעה נגד "מכבי": הרופא הסיר קטרקט – ולא הבחין בגידול ענק שהתפתח בעין

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס