• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שלישי, 16 ספטמבר, 2025
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » "כשהקמפיין בפייסבוק מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה"

"כשהקמפיין בפייסבוק מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה"

15 בנובמבר 2018 12:25 אין תגובות
"כשהקמפיין בפייסבוק מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה"

הילה קידר, מנהלת תוכן בסוכנות מליס דיגיטל, מסבירה למה קורס מהיר בפייסבוק הוא לאו דווקא התשובה לבעלי עסקים ואיך אפשר לנהל קמפיין פרסומי יעיל וזול, כשמקפידים על הדברים החשובים

הקמת עסק קטן או הקמת מיזם שנמצא בראשית דרכו, מלווה בהתרגשות רבה לצד חששות, ובעיקר בהשקעה ניכרת של זמן ומשאבים. הקושי המאפיין את מרבית היזמים בתחילת דרכם הוא חשיפת העסק שלהם בצורה מקצועית וממוקדת, שתמשוך אליהם את הלקוחות המתאימים ביותר.

"העידן הדיגיטלי פתח הרבה אופציות פרסום חדשות גם לעסקים קטנים, שיש להם בדרך כלל תקציב מוגבל. שיווק דיגיטלי באמצעות שילוב נכון בין פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, אינסטגרם וטאבולה – יכול להביא לתוצאות המהירות, היעילות וגם הזולות ביותר", אומרת הילה קידר, מנהלת תוכן בסוכנות הדיגיטל מליס.

פתרון ספציפי ומותאם לצרכי העסק

"למי שבוחר לשווק את העסק שלו בפייסבוק, חשוב לפתוח פרופיל עסקי. לאחר מכן אפשר להתחיל את הפעילות בדף באופן עצמאי, או לפנות לסוכנות דיגיטל שתנהל את העמוד ותהיה אחראית על כתיבת התוכן, התמונות, העיצוב הגרפי והקידום הממומן באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק", היא מסבירה.

יש היום קורסים וסרטונים רבים על שיווק בפייסבוק, זה לא יספיק לבעל עסק שמעוניין לקדם את העסק בעצמו?

"קורסים לשיווק במדיה חברתית כמו פייסבוק, הם דרך מצוינת ליצירת היכרות בסיסית עם עולם המושגים של פייסבוק ולהכיר מעט את המערכת עבור מי שלא מתמצא בה. עם זאת, הקורסים מפגישים יחד מגוון בעלי עסקים מתחומים שונים לחלוטין, ומספקים את אותן עצות וטיפים לכולם.

"לא כל עצה שתקבלו בקורס או סדנה לשיווק בפייסבוק באמת תתאים לכל סוגי העסקים. יש עסקים שצריכים לפרסם פוסט מדי יום, וכאלה שגם פעם בשבוע יספיק להם, כאלה שצריכים לשים דגש על תוכן מעניין עם ערך מוסף ואלו שתמונה טובה תעשה את העבודה. קורס שמיועד ופונה לכולם, לעולם לא יתמקד בעסק שלכם, בצרכים הספציפיים שלו ובקהל היעד שאליו הוא מכוון".

לנהל את הקמפיין הדיגיטלי מדי יום

בעלי עסק צריכים להתעסק בהמון משימות מדי יום, להתנהל מול ספקים, לקוחות, עובדים, לשים לב לשינויים בתחום, לפרסומים, לעמוד בדרישות הביורוקרטיות ועוד. לכן לא כל אנשי המקצוע, אפילו הטובים ביותר, יכולים להשקיע את הזמן ותשומת הלב הנדרשת בניהול קמפיין דיגיטלי, ולעשות זאת בצורה מיטבית ומקצועית.

איך מנהלים קמפיין יעיל?

"אני תמיד מציעה להגדיר מראש למה בדיוק אתם מצפים מהקמפיין, ואז לכוון את התוכן לייצר את התוצאות הרצויות. למשל, אם אתם רוצים לייצר מעורבות גבוהה בפוסט, כלומר שיהיו לו תגובות רבות ושיתופים – אתם יכולים לשאול שאלה בסיום, כמו 'מה אתם הייתם עושים במצב כזה?'.

"אם תעדיפו למצב את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום מסוים, חשוב לפרסם כמה שיותר מידע מקצועי, טיפים והפניות לכתבות או הרצאות, כשירות לקוראים. גורו של קניות באינטרנט, למשל, תפרסם באופן קבוע מידע אודות מבצעים, מדריכים וטיפים לקונות ברשת.

"חשוב לבדוק את הקמפיין מדי יום ולוודא שהוא עובד בצורה מיטבית. אם תוך יום-יומיים נראה שהוא לא משיג את המטרה המבוקשת, צריך לערוך בו שינויים: להחליף תמונות, תוכן, לשנות את נוסח ההנעה לפעולה, לבצע שינויים בפילוח הקהל או להגדיל את תקציב הפרסום. כאשר הקמפיין מנוהל היטב, התוצאות ישקפו את זה".

פילוח נכון של קהל היעד

האם בכל זאת לא כדאי לעשות זאת לבד? אחרי הכל, היזם מכיר הכי טוב את העסק שלו.

"ניתן לעשות את זה לבד, בתנאי שהמודעות מנוסחות ומעוצבות באופן מקצועי, ושהמפרסם יודע כיצד להשתמש בכלי אותו בחר על מנת להגיע לקהל שאליו הוא מכוון. פילוח מדויק של קהל היעד הוא מומחיות של ממש, ואם לא יודעים כיצד לבצע אותו – עדיף לא לפרסם בכלל.

"פילוח נכון צריך לכלול רשימת תפוצה רחבה, רימרקטינג לגולשים שכבר ביקרו באתר, ולא פחות חשוב: מניעת חשיפה של קהלים שאינם רלוונטיים, כדי לא לבזבז עליהם את החשיפה ואת תקציב הפרסום. מי שלא מבין באלמנטים האלו בטרגוט ומשתמש רק בכלים הבסיסיים שפייסבוק מספקת, כמו 'בוסט פוסט' או פילוח לפי מגדר או יישוב בלבד – יכול לבזבז הרבה כסף בלי לראות תוצאות בהתאם.

"עסק עם רשימות תפוצה טובות ואתר, חייב להשתמש בנכסים שיש לו ולמקד בהם את הפרסום וכך לסגור את מעגל השיווק, זה גם לא צריך לעלות הרבה כסף", מסכמת קידר.

פרסום מקצועי בפייסבוק - עושים רק עם סוכנות דיגיטל מנוסה!

למידע נוסף מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם –

סוכנות דיגיטל פרסום בפייסבוק קמפיין פייסבוק שיווק דיגיטלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
בריאות ולייפסטייל

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
צרכנות

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
פרסום ושיווק

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
בריאות ולייפסטייל

האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]

הכלבים והחתולים בהלם: יש ביטוח בריאות גם לחיות מחמד

תואר שני בטכנולוגיות למידה דיגיטלית: נקודת זינוק לאנשי הוראה והדרכה

חברה מגליל ים פיתחה משחק אינטראקטיבי לשיקום ילדים – ומגייסת משקיעים

כנס חדש חושף: אפשרויות ההשקעה הנדירות של עשירי ישראל

תחרות הסטארט-אפים של ועידת הבריאות הדיגיטלית: מי יזכה בהזדמנות לשת"פ עם IBM?

מתכון לממרח נוטלה ביתי: בריא, טעים וטבעוני

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון

"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"

הבחירה של UBS: חברה מהרצליה שפיתחה שיטה מהפכנית למסחר באג"ח

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

אלי אביסרור: "אחרי הקורונה, מחירי הדירות בישראל יעלו"

בלי ניתוח: שני רופאים ישראלים מבצעים אבחון חדשני וטיפול בכאבי מפרקים וגב

מ-30 אלף דולר: משקיעים כשירים יוכלו להשקיע בחברות "חד קרן" מובילות

חברה מהרצליה פיתחה מערכת ליצירת מציאות מדומה, שנראית ממש כמו העולם האמיתי

כך תהפכי למורה מבוקשת להוראה מתקנת ותתחילי לעשות כסף מהבית

4.5 מיליון תיירים ביקרו בישראל בשנה החולפת

מהפכת הטיפול בילדים: ברוב המשפחות הטיפול הוא על ידי שני ההורים

קורס ההשקעות לנשים של שירי עדן: "נשים משקיעות טוב יותר מגברים"

חברה מחיפה פיתחה פטנט לטיפול בכאבים קשים, ללא תרופות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס