• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום רביעי, 19 נובמבר, 2025
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » הסטארט-אפ הישראלי ששינה את שיטת העיצוב של מרצדס והום סנטר – מגייס משקיעים

הסטארט-אפ הישראלי ששינה את שיטת העיצוב של מרצדס והום סנטר – מגייס משקיעים

6 בספטמבר 2023 10:55 אין תגובות
הסטארט-אפ הישראלי ששינה את שיטת העיצוב של מרצדס והום סנטר – מגייס משקיעים

הסטארט-אפ הישראלי Fuga הגדיל את מחזור המכירות שלו בכ-120% בשנה האחרונה, כאשר הוא כבר עובד עם משרדי הפרסום הגדולים בארץ. כעת הוא מתרחב לאירופה ומגייס משקיעים

בשיתוף סנתום

כל משרד פרסום, סטודיו להפקת תוכן, מעצבים או בעלי מקצוע דומים נדרשים כיום להתמודד עם מספר רב של פלטפורמות פרסום שונות.

מציאות זו מצריכה הפקת תכנים גרפיים בעשרות רזולוציות וקומפוזיציות שונות, והחלפה של אלמנטים בעשרות מודעות לפי דרישת הלקוחות, בכל קמפיין. כ-80% מהזמן של מעצבים מתבזבז על הדברים הללו, במקום להיות מתועלים לעשייה יצרנית כמו יצירתיות, פיתוח קונספטים חדשים ללקוחות וחשיבה על סוגי קמפיינים חדשים.

גם לאחר שכל החומרים הגרפיים כבר מוכנים, אם הלקוח מבקש לשנות פרט או מסר בעיצוב – ההליך לוקח שעות רבות וזמן רב של המעצבים.

הטכנולוגיה של Fuga מאפשרת לעשות את כל זה בלחיצת כפתור. הטכנולוגיה מאפשרת לכתוב למערכת מה בדיוק המעצב או המעצבת רוצים לעשות, והיא מבצעת הכול באופן אוטומטי. כבר כיום החברה כבר עובדת עם חברות מוכרות כמו מרצדס, סופרפארם, מקאן אריקסון, הום סנטר, מחסני השוק וחברות רבות נוספות.
כעת היא מגייסת משקיעים כדי להתרחב.

אז מה בדיוק עושה Fuga, ולמה היה כל כך קשה לעשות את זה?

FUGA פיתחה מערכת אוטומציה המשלבת AI ותחכום ישראלי, וחוסכת 80% מהזמן של מעצבים. בנוסף, הטכנולוגיה מונעת טעויות עיצוב ומאיצה תהליכים פי 6 בזמן הייצור.

בשנה האחרונה, החברה הגדילה את ההכנסות שלה ביותר מ- 120%, והחלה את החדירה שלה לשוק באירופה.

אביעד גבעון, מנכ"ל החברה, פיתח בעברו מערכת אוטומציה גרפית ומכר אותה בהצלחה. אביעד אדם יצירתי בעל רקורד מרשים. הוא אף זכה בכמה פרסים יוקרתיים על סרט שביים והפיק בעת שירותו בצנחנים. בנוסף, הוא כתב את ספר ההיסטוריה של יחידת הצנחנים.

אביעד מעולם לא אהב להתעסק בחלק המשעמם של העבודה היצירתית, ולכן חיפש להפוך אותה לאוטומטית. כאשר הוא זיהה את הבעיה ההולכת וגדלה בעולמות הפרסום, הבין שמישהו חייב לפתור אותה.

מעצב גרפי כיום, צריך לקחת בחשבון שהתוכן אותו הוא מעצב, יצטרך להיות מוצג בכמה גדלים שונים ובקומפוזיציות שונות. התוכן יוצג בטלוויזיה, בפיד בפייסבוק, ברילס בפייסבוק, בסטורי בפייסבוק ובאינסטגרם, בטיקטוק, במודעות צדדיות בפייסבוק ועוד לא התחלנו לדבר בכלל על גוגל. זה בנוסף ללינקדאין, טוויטר, קטלוגים, כרזות ענק, אתרי תוכן ועוד.

בעבר, היו מעצבים מודעה לעיתון או לשלטי החוצות ובזה הכל היה נגמר. היום רק מודעה אחת יכולה להגיע ל-60 גרסאות שונות! דמיינו 10 מודעות בכל קמפיין, פעם בחודש – וזה רק ללקוח אחד כמובן.

לפני שמערכת האוטומציה של FUGA הגיעה לתחום, 80% מהזמן של אותו מעצב הלך על התאמות, ולא על החלק היותר יצירתי ומהנה בעבודה. כעת, כל ההתאמות מתרחשות בלחיצת כפתור.

ויש גם מערכת בינה מלאכותית

בחודשים האחרונים חיברה Fuga מערכת AI, אשר באמצעותה המעצבים יוכלו לדבר עם התוצרים הגרפיים ואלו ישתנו בהתאם. הבקשות ייכתבו בצורה פשוטה, כגון "תוסיף לי סוס" או "תחליף את הסוס בדוגמנית בתחפושת של סופרמן", והמערכת תדע לעשות זאת.

יש לציין שבשונה ממערכות אחרות, Fuga מפרידה כל אלמנט בתמונה ולכן בלחיצת כפתור ניתן לסדר אותם מחדש, לשנות רזולוציות ואף להחליף פרטים. אפשר פשוט לכתוב ל-Fuga והתוכנה תעשה את זה בעצמה.

בעבר חברות שפרסמו קטלוגים של מוצרים, היו צריכות לעבוד במשך חודש שלם כדי לשנות בהם את הפריטים, המבצעים, ההנחות והסידור של הקטלוג. כיום, Fuga מבצעת את כל זה בלחיצת כפתור. המעצבים יכולים לעצב 5 קטלוגים שונים בכמה לחיצות על העכבר ולתת ללקוח לבחור את הקונספט הכי טוב בשבילו.

כעת, העולם של המעצבים, משרדי הפרסום וחברות הקמעונאות השתנה בזכות Fuga. הם מספיקים הרבה יותר בהרבה פחות זמן. העבודה שלהם פחות שוחקת, והם יכולים לטפל ביותר לקוחות ולחסוך כסף רב – מה שמגדיל את אחוזי הרווח של משרד פרסום או כל סטודיו שמאמץ את הטכנולוגיה.

לעוד מידע על ההשקעה בחברת FUGA >>

 
לא חוסכים רק בזמן

הטכנולוגיה של Fuga אינה משפיעה רק על כמות הזמן הנדרשת לכל עבודה, אלא גם על השקט הנפשי של המעצב. היא מאפשרת לאותו מעצב או מעצבת להיות יצירתיים יותר, מפוקסים יותר ולהתרכז במה שהם אוהבים: עיצוב ויצירה.

אחת המעצבות שעובדת אצל לקוח גדול של Fuga, אמרה שאם היום היו לוקחים לה את Fuga, היא הייתה מתפטרת. כל מעצב שדיברנו איתו לאחר שהחל לעבוד עם Fuga, אמר שהעבודה שלו השתנתה לחלוטין והוא לא מוכן לוותר על התוכנה. זו הסיבה שלFuga יש אחוזי עזיבה כמעט אפסיים של לקוחות.

למה ההשקעה ב-FUGA יכולה להיות מעניינת?

המודל העסקי של החברה מבוסס על תשלום למנוי חודשי לפי שימוש. כרגע החברה גדלה בקצב טוב, כאשר בשנה האחרונה היא גדלה ביותר מ-120% בהכנסות, וצפויה לשחזר את ההישג בקרוב.

לאחר החדירה לשוק הישראלי, החברה החלה להחתים לקוחות ראשונים באירופה ומכוונת בהמשך הדרך גם לארה"ב. לחברה יש צוות מנוסה עם טרק-רקורד מרשים ואין מתחרים שנראים באופק, מפני שהטכנולוגיה של Fuga בנויה על מודל של "No code" המאפשר לכל מעצב שלא יודע לתכנת, לבחור לעצמו את האוטומציות שהוא רוצה. גם אם חברה גדולה אחרת תנסה להעתיק את זה עכשיו, יידרש לה זמן רב והיא תצטרך לשנות את כל ה-DNA של החברה על מנת לעשות זאת.

ישנם חברות סטארט אפ נוספות אחרות בעולם העיצוב המהוות השראה ל-Fuga. לדוגמא, חברת CANVA – היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לתקדים, שיכול להראות כמה שווה ההשקעה בחברה המביאה פתרונות לעולם העיצוב. בשנת 2020, חברת Canva הייתה מוערכת בשווי של כ-6 מיליארד דולר, כיום שווי החברה עומד על לא פחות מ-55 מיליארד דולר – מה שהפך את המשקיעים הראשוניים בחברה למאוד מרוצים.

הסיבה העיקרית להתעצמות של Canva, היא שהחברה הצליחה לפתור בעיה קשה מאוד בעולם העיצוב, והוכיחה שלחברות חדשניות בתחום הזה יש פוטנציאל עצום.

מתעניינים בהשקעה בחברת Fuga?

למידע נוסף על ההשקעה וקביעת שיחה עם המנכ"ל, השאירו פרטים –

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

צרכנות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

פנאי ותרבות

בחרנו את 10 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים

בריאות ולייפסטייל

קליניקה קטנה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

פנאי ותרבות

הרשימה: 10 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים

קריירה ועסקים

מטייסת המל"טים אל עולם הרחפנים: דידי הורן פיתח מערכות ניטור לענקיות הגז והנפט בעולם

בריאות ולייפסטייל

האם יש טיפול טבעי ויעיל לפצעי אקנה?

בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות








« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

מטפלים ברכב רק במוסך יבואן? הטעות הזו עולה לכם אלפי שקלים

פוחדים לשכוח ילד באוטו? פיתוח ישראלי חכם ידאג שזה לא יקרה

מאחורי הפרויקט היוקרתי ביותר בסלוניקי עומדת קבוצת השקעות ישראלית

"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"

כך יהפכו המרכזים הלוגיסטיים להשקעה החמה של 2019

מנהל? כך תהפוך לנכס עבור מקום העבודה שלך

בלעדי: יונייטד ישראל תשווק קרקעות בפרדס חנה ב-134 אלף ש"ח

קורסים מרוב הלוואות? זה הפתרון היצירתי שיקטין את ההחזר החודשי

דואר ישראל: עלייה של 370% בעשור ברכישה אונליין

קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

חושבים ללמוד משפטים? לימודים במסלול משפטים והייטק יהפכו אתכם לעורכי דין מבוקשים

חדש על המדף: דגני בוקר עשויים מפתיתי קינואה קלויים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

יש לכם משכנתא? אולי גם אתם יכולים לחסוך לפחות 100 אלף שקל

הטלטלה בשווקים: האם זה הזמן הטוב ביותר להשקיע בהייטק הישראלי?

שוקלים לסחור בשוק ההון? 10 כללים להשקעות מניבות בבורסה

עסקה מוצלחת של האחים ברלינסקי: סקופ רוכשת את המניע

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]

מיזם חדש לילדים: קורס יוטיוברים מקצועיים מהמחשב בבית

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס