• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום ראשון, 22 מאי, 2022
"אין בעיה באדם, יש אדם שנתקל בבעיות": כך תהפכו למטפלים בגישה ההומניסטית
טוגדר רוכשת מניות בחברת היוניקורן קלרנה – ומאפשרת לציבור להשקיע מ-30 אלף דולר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
מתלבטים באיזה תואר לבחור? 5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמחליטים
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
שתי רופאות שיניים משוויץ פיתחו נוסחה מהפכנית להלבנה ואנטי אייג'ינג – לשיניים
משתמשים במכשיר סיפאפ? הכירו את הדגם הקומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום
ביקושים של 400% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר
חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף
מגייסת משקיעים: קיפרס הישראלית חתמה עם אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם
"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"
אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב
יעד הנדל"ן החם הבא? המשקיעים הגדולים מסמנים את לונדון
כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל
מנכ"ל אמפגה שמנהלת 170 מיליארד יורו: "החברה הזו תשנה את עולם ההשקעות"

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » "הצלחתי להפוך את עץ ועצה לחברה מוכרת בכל בית בישראל"

"הצלחתי להפוך את עץ ועצה לחברה מוכרת בכל בית בישראל"

7 ביולי 2019 10:50 אין תגובות
"הצלחתי להפוך את עץ ועצה לחברה מוכרת בכל בית בישראל"

כיועץ עסקי בכיר, אורי יצחקי מביא ללקוחותיו סל שיטות וכלים שפיתח בקריירת ניהול וייעוץ בת 20 שנה. אחד המודלים השיווקיים שפיתח כבר סייע לחברת עץ ועצה לצמוח ב-300% במחזור המכירות

לפני כ-10 שנים, כשאורי יצחקי, אז סמנכ"ל ומנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברה קטנה בשם "עץ ועצה", וכיום יועץ עסקי בכיר לניהול ושיווק, יצא לדרך עם רעיון חדש – הוא לא ידע כמה רחוק יגיע איתו.

"באותו זמן, חיפשנו דרך שונה ויעילה לשימור לקוחות ולהגדלת הכנסות החברה", הוא מספר. "בתהליך החשיבה הבנתי שאם נצליח להקים קהילה עסקית (מועדון) ללקוחות החברה, הם יוכלו להיות מקור משמעותי להגדלת מכירות ונאמנות, לגיוס לקוחות חדשים ושיפור הרווחיות.

"התוצאות היו מעבר למה שיכולתי לשער – בתוך כמה שנים, עץ ועצה הפכה מחברה אנונימית לסיפור הצלחה, וזכתה למעמד של מובילת שוק, כשהיא מוכרת בכל בית בישראל; ואילו הקהילה שהקמתי וניהלתי, שבתחילת הדרך מנתה 50 לקוחות, התרחבה לכדי 300 לקוחות. הקהילה הזו סייעה לנו להגדיל ב-300% את מחזור המכירות – ולהציג שיעורי רווחיות גבוהים ב-20%", הוא מספר.

לחקור ולזהות את צרכי החברה

יצחקי, מהנדס תעשייה וניהול בהכשרתו ויועץ אסטרטגי מוסמך מטעם הטכניון, הוא בעל ניסיון של 20 שנים בניהול והובלת חברות, ייעוץ עסקי ושיווקי יצירתי. כיום הוא מלווה חברות וארגונים בינוניים וגדולים מתחומי המסחר, השירותים והייצור, וכן גורמים בענף הבנייה, כגון יצרנים, יבואנים וספקים.

"הסיבות שגורמות לעסקים לפנות אלי הן רבות", הוא מעיד. "העבודה שלי כיועץ שמגיע לחברה, היא קודם כל לחקור ולזהות את הצרכים הייחודיים לה. יש חברות שצריכות לשמר לקוחות, יש כאלה שצריכות להגדיל את קהל הלקוחות, כאלה שהחזון שלהן הוא להיתפס כאוטוריטה מקצועית וכאלה שצריכות לעשות סדר בכל תהליכי התמחור והיעדים שלהן.

"אני יודע לעשות את הניתוח הזה, לספק מעטפת שירותים כוללת ולהתוות את הדרך למטרות בצורה החסכונית והאפקטיבית ביותר". יצחקי מספר שתהליך הליווי הינו מתמשך, החל משלב זיהוי הצרכים והגדרת המטרות והיעדים, בניית תוכנית אסטרטגית ואופרטיבית לחברה, ועד להגעה ליעדים שהוגדרו.

"נאמנות גבוהה וקשר קבוע עם הלקוחות"

לכל אלה, מביא עמו יצחקי ניסיון נרחב בכל תחומי השיווק, הניהול והפיתוח העסקי מחברת הייעוץ שהקים, ומנסיונו הניהולי העשיר. בין היתר, יצחקי עסק בתכנון אסטרטגי, בניית תוכניות שיווק ומכירות, הוצאתן לפועל ומעקב ביצוע, עבודה מול משרדי פרסום וליווי פנים-ארגוני, ובנוסף היה אמון גם על הצד הכספי – לאחר שלקח חלק שנים רבות בבנייה וניתוח של דו"חות כספיים, הובלה וביצוע פרויקטים לשיפור תהליכי עבודה והתייעלות ארגוניים.

במהלך הקריירה שלו, ובמסגרת היצירתיות שהוא נדרש להפגין מדי יום ביומו כדי להתמודד עם אתגרים עסקיים, פיתח יצחקי מודל חדשני ויוצא דופן לשימור לקוחות: "שברתי את הראש כדי למצוא פתרון להגדלת המכירות בלי להיכנס להוצאות שיווק מיותרות, ולעסוק בפעילויות שניתן למדוד את התוצאות שלהן באופן שוטף ואפקטיבי", הוא מספר.

"לאחר שעות חשיבה רבות, ותוך הסתמכות על הניסיון שצברתי מול לקוחות מסקטורים שונים, הגעתי למסקנה שאם נקים קהילה עסקית פרטית למותג או לחברה, מעין מועדון עסקים שיספק ללקוחות שלנו ערך מוסף גבוה – נקבל בתמורה נאמנות גבוהה וקשר קבוע עם הלקוחות. לקוחות מרוצים ישמשו ערוץ שיווק בפני עצמו, ללא הגדלת עלויות – ויעזרו להביא עוד ועוד לקוחות חדשים לחברה".

קהל הלקוחות הופך לבעל ערך משמעותי

מודל ה-P.B.C – Private Business Community שפיתח במרוצת השנים, הוא רק אחת הדוגמאות לפירות החשיבה היצירתית של יצחקי. "בכל תהליך של ייעוץ, אני שואף להגיע למצב של Win-Win שבו החברה שאני מלווה מצליחה מצד אחד להגדיל הכנסות, ומצד שני לחזק את הנאמנות למותג ולהשתמש בקהילה כערוץ שיווק משמעותי לגיוס לקוחות חדשים; הלקוחות שלה נהנים מתמיכה מקצועית טובה יותר, מהרחבת רשת הקשרים ומהידע המקצועי שהם מקבלים מהחברה.

"אחרי 20 שנה של ניסיון מעשי, היכולת שלי להסתכל על עסק בצורה רחבה ולתת לו כלים מעשיים להשגת מטרותיו ולשיפור מיידי מוכיחה את עצמה בשטח בכל יום. אני מתמחה באיתור חיבורים ושיתופי פעולה אפשריים, ויודע להפוך את קהל הלקוחות לבעל ערך משמעותי שגדל יחד עם החברה.

"כל עסק שרוצה לנפץ את המגבלות שלו, להשפיע ולהפוך למוביל שוק צריך לדעת שהוא יכול לעשות את זה בעזרת ייעוץ, הכוונה וניהול נכון ודינמי", מסכם יצחקי.

רוצים לקבוע פגישת יעוץ עם אורי יצחקי?

מלאו פרטים ליצירת קשר –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
קריירה ועסקים

השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק

מתלבטים באיזה תואר לבחור? 5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמחליטים
קריירה ועסקים

מתלבטים באיזה תואר לבחור? 5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמחליטים

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
בריאות ולייפסטייל

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
קריירה ועסקים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
קריירה ועסקים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
קריירה ועסקים

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • מנהלת תוכן: שירלי ששון-עזר
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

  • פרסום באינטרנט
  • ייעוץ שיווקי
  • קופירייטינג
  • שיווק בפייסבוק

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס