"פרסום כתבה לעסק בכל אתרי התוכן – מייצר רק לידים איכותיים"
"כתבה יכולה לייצר פניות איכותיות יותר מכל שיטה אחרת", אומרת מלי סנדלר בקר, עורכת לשעבר ב"כלכליסט" ו"דה מרקר", והיום אשת
"כתבה יכולה לייצר פניות איכותיות יותר מכל שיטה אחרת", אומרת מלי סנדלר בקר, עורכת לשעבר ב"כלכליסט" ו"דה מרקר", והיום אשת
כמי שהיתה בעצמה מנהלת שיווק של מותגים גדולים, שמרית סקורניק פלג יודעת שמשרדי פרסום מבטיחים לפעמים הרבה יותר ממה שהם
טאבולה ואאוטבריין מובילות בישראל את השיטה לפרסום באמצעות כתבות תוכן בכל האתרים המובילים והמוכרים, ומתברר שהיא מצליחה לייצר לעסקים פניות
בינה מלאכותית (AI) מחוללת מהפכה בתעשיות שונות, והתחום של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) אינו יוצא מן הכלל. כלים וטכנולוגיות המופעלות
אסטרטגיית שיווק היא מילה גדולה שמורכבת מהמון פעולות שצריכים לבצע על מנת לקדם את המותג, בין אם מדובר בקידום ממומן,
ענקיות התוכן טאבולה ואאוטבריין הודיעו כי הן מתמזגות ויהפכו לחברה אחת לקידום ממומן של המלצות תוכן. "יש לנו סיכוי גדול
הספר הוא מדריך לכתיבה אפקטיבית, מציע שורה ארוכה של כלים לכתיבה מקצועית ומעניק לקוראים ארגז כלים לכתיבה טובה המבוסס על
הילה קידר, מנהלת תוכן בסוכנות מליס דיגיטל, מסבירה למה קורס מהיר בפייסבוק הוא לאו דווקא התשובה לבעלי עסקים ואיך אפשר
הם משקיעים שנים בלימוד והתמחות כדי להיות מטפלים – אבל אף אחד לא מלמד אותם איך לשווק את עצמם. קורס
ברשת החברתית הגדולה בעולם יש כללים מאוד ברורים למוצרים שלא יעברו את אישור מערכת המודעות: מוצרי ריגול, שיווק רשתי, פורנוגרפיה