• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
שבת, 12 יולי, 2025
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 6]
5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"

העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"

25 באוגוסט 2024 11:53 סגור לתגובות על העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"
העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"

"כתבה יכולה לייצר פניות איכותיות יותר מכל שיטה אחרת", אומרת מלי סנדלר בקר, עורכת לשעבר ב"כלכליסט" ו"דה מרקר", והיום אשת תוכן מבוקשת שעומדת מאחורי מאות כתבות שפורסמו לעסקים בישראל. "כל עסק או חברה אפשר לפרסם עם כתבה שתופיע בו-זמנית באתרים הגדולים בארץ"

מה עושה עסק שרוצה לקבל חשיפה גבוהה, רכישות אונליין או לידים איכותיים, אבל מיצה את האפשרויות של פרסום בגוגל ופייסבוק, למשל? במקרים רבים, יכול להיות שהתשובה היא פרסום כתבה שיווקית באתרי התוכן הגדולים בישראל, שיטה שתופסת תאוצה משנה לשנה על רקע ביצועים מרשימים.

א', בעלים של חברת נדל"ן במזרח אירופה, ניסה במשך חודשים ארוכים להגיע למשקיעים ישראלים ברשתות החברתיות, אך הפניות שהגיעו לא ענו על הציפיות – וצוות המכירות מצא את עצמו מנהל שיחות מכירה ארוכות עם לידים קרים שאפילו לא זכרו במה מדובר.

"הקמפיינים בפייסבוק פשוט לא הצליחו להביא לקוחות איכותיים", הוא מספר. המפנה הגיע לאחר פרסום כתבה באתרי תוכן מובילים כמו ynet, "כלכליסט" ו"וואלה", שלראשונה הצליחה למשוך משקיעים רציניים וממוקדים. "התגובות שקיבלנו בעקבות הכתבה היו שונות לגמרי. הלידים היו איכותיים, חד-משמעית. עם חלק מהלקוחות אנחנו כבר בתהליך מתקדם לסגירת עסקה".

"הפניות לא מפסיקות להגיע"

עסקים רבים לא מודעים לכך, אבל מתברר שחלק גדול מהכתבות שכולנו קוראים באתרי תוכן כמו "ynet", "וואלה", "כלכליסט" או "ישראל היום", למשל, הן כתבות ממומנות המקודמות בפרסום ממש כמו מודעות גוגל או פייסבוק. בישראל, הפלטפורמות הנפוצות לפרסום כתבות הן אאוטבריין וטאבולה, עם שטחי פרסום הנמצאים בכל אתר תוכן ישראלי גדול.

"בזכות כתבה אחת – אני לא מפסיק לקבל פניות מלקוחות חדשים", מספר גיא אליהו (46) מרחובות, בעל חברת PlayBand להרכבי להקות חובבים. "הקהל שלי מורכב מזמרים, מתופפים, גיטריסטים, בסיסטים וקלידנים – שרוצים להצטרף להרכב מוסיקלי ולנגן בלהקה. תמיד הייתי מפרסם פוסטים בקבוצות וברשתות החברתיות עם סרטונים ותמונות, אבל זה לא ממש עבד והחלטתי לנסות לפרסם כתבה. מהרגע שהכתבה עלתה לאוויר, ההודעות שאני מקבל מלקוחות חדשים לא מפסיקות להגיע. מרוב פניות ומצטרפים חדשים להרכבים שלי, היום אני כבר חייב להגדיל את העסק ולהתרחב".

"נראה ממש כמו כתבה רגילה"

כתבות כאלו הן למעשה תוכן שיווקי מטעם המפרסם, שהמטרה שלו היא לחשוף את הגולש למוצר או לשירות מסוים, ולייצר מספיק עניין כדי שהוא גם ייצור קשר ויסגור עסקה – אבל האם זה באמת עובד?

לדברי מלי סנדלר בקר, עורכת לשעבר ב"כלכליסט" ו"דה מרקר" וכיום עורכת ראשית ובעלת סוכנות התוכן "מליס דיגיטל", התשובה היא בהחלט כן. "פרסום כזה לא נראה כמו עוד פרסומת או באנר, אלא ממש כמו קישור לכתבה רגילה באתר שהגולש נמצא בו באותו רגע", היא מסבירה. "אם מישהו רוצה למשל פרסום כתבה ב-ynet, זו אחת הדרכים המהירות והזולות לעשות את זה".

למה לדעתך כתבה אפקטיבית יותר משיטות אחרות?
"כשמפרסמים כתבה, היא מצליחה להעביר את המסר השיווקי לקוראים במשך כמה דקות ברצף – וזה הרבה יותר מכל פרסום אחר באינטרנט", היא מסבירה. "מתגובות שאנו מקבלים מלקוחות, התוצאות מדהימות ומגיעים לידים איכותיים מאוד. אבל כדי שפרסום כתבה באמת יעבוד, חשוב שהיא לא תהיה שיווקית מדי אלא כתובה מנקודת מבט אוביקטיבית, ותייצר מספיק ערך ועניין עבור הקוראים. סתם כתבה שיווקית לא תשכנע את הקוראים, זה שקוף".

לאיזה סוג עסקים זה יכול להתאים?
"לכל עסק שפועל בקנה מידה ארצי ויש לו קהל יעד פוטנציאלי של לפחות כמה עשרות אלפי אנשים. אפשר לפרסם כתבות על פרויקטים לחברות נדל"ן, לגייס משקיעים לסטארט-אפ, לעודד רכישות מחנות אונליין של מוצרי קוסמטיקה או אופנה, ואפילו לקדם רופאים, מטפלים ויועצים מכל סוג".

אז אם אני חברת נדל"ן או סטארט-אפ שמגייס משקיעים, זה מתאים.
"נכון".

ואם יש לי קליניקה לאסתטיקה או לטיפולים מיוחדים?
"זה, למשל, מסוג הדברים שיכול לעבוד טוב כשמפרסמים כתבה. אנשים מחפשים פתרונות לבעיות, וכתבה מספקת להם מידע על הפיתרון שהם זקוקים לו".

ואם אני חשמלאי? או טכנאי מזגנים?
"מהניסיון שלי, כתבה זה לא הכלי המתאים במקרה כזה כי היא מתפרסמת בקנה מידה רחב מאוד לקהל גדול. עדיף לפרסם בגוגל".

מלי סנדלר בקר


איך זה עובד?

כמי שעשתה את המעבר מעולם העיתונות הכלכלית למגזר הפרטי וקידמה מאות כתבות עבור עסקים בישראל, סנדלר בקר (44) היא היום אשת תוכן מבוקשת שהצליחה לייצר תוצאות יוצאות דופן בתחום התוכן השיווקי, לחברות מתחום הנדל"ן, הפיננסים והרכב ועד לתחומים כמו בריאות, אסתטיקה ולימודים.

עם רקע עיתונאי בתחומי פיננסים, נדל"ן והשקעות, לצד שני תארים במשפטים ותואר בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב – כיום היא עומדת מאחורי כתבות רבות המתפרסמות באתרי התוכן הגדולים, שאין כמעט מי שלא נתקל בהן מדי יום.

תוכלי לציין חלק מהלקוחות שפרסמת להם כתבות עד כה?
"בהחלט. עבדנו עם המכללה האקדמית רמת גן, מכון אברהמסון, סובארו, פיאט ואוויס ישראל, קבוצת לוינשטין, ביומיינד, קורס התכנות של מיסטרביט. פרסמנו כתבות מאוד מוצלחות לחברות סטארט-אפ שגייסו משקיעים – וגם ליועצים, מטפלים ועסקים קטנים כמעט בכל תחום".

צפו בכתבות הבולטות לשנת 2023 >>

החלטתי לפרסם כתבה כזו. איך מתחילים?
"השלב הראשון בתהליך הוא יצירת כתבה טובה ומעניינת שפונה לקהל היעד המתאים – חשוב שיהיה סיפור עם בשורה חדשה, משהו שהקורא עדיין לא נתקל בו", היא מדגישה. "כשהכתבה מוכנה, אפשר לעלות לאוויר. מהרגע שהפרסום מתחיל, קישור לכתבה מתחיל להופיע באתרי תוכן גדולים כמו ynet או mako, וגולש שלוחץ על הקישור – נכנס לאתר כדי לקרוא את הכתבה. אם הנושא מעניין אותו, הוא גם יכול להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר או לעבור לחנות אונליין לרכישה, תלוי במטרת הכתבה".

אלפי הקלקות, מיליוני חשיפות

יש לך כיוון לתקציב מומלץ בתור התחלה?
"כשלוקחים בחשבון את תקציב הפרסום, את עלות הכתבה וניהול הקמפיינים, מדובר בסדר גודל של כ-10,000 שקלים לקמפיין פיילוט, שאחריו מחליטים לגבי תקציב ההמשך".

ומה התוצאות שאפשר לצפות לקבל מתקציב כזה?
"זה מאוד משתנה מתחום לתחום וממוצר למוצר, כך שאת עלות הליד אי אפשר לצפות מראש. מה שכן אפשר לצפות לו בתקציב הראשוני זה שיהיו כמה אלפי הקלקות של קוראים שייכנסו לכתבה ומיליוני חשיפות של המודעות באתרי התוכן. הפיילוט מאפשר לראות איך זה עובד, כמה לידים מתקבלים ומה העלות הממוצעת שלהם. אם העלויות טובות – אפשר להמשיך. יש לנו כתבות תוכן שמתפרסמות כבר 5 שנים ברצף ועובדות מצוין".

איך זה שונה מפרסום בפייסבוק?
"ההבדל בין שני סוגי הפרסום הוא עצום. מפרסם בפייסבוק מנסה לייצר תוצאה מיידית – בדרך כלל מנסים להעביר את הגולש לאתר אינטרנט או לדף נחיתה לצורך השארת פרטים. כשמפרסמים כתבה בטאבולה או אאוטבריין, זה עובד אחרת. מובילים את הגולש לכתבה שמספקת לו המון מידע, וגורמת לו להבין הרבה יותר טוב את המוצר או השירות שמציעים לו".

אז בפועל, זה מוביל לפניות איכותיות יותר?
"פרסום כתבה בטאבולה או פרסום באאוטבריין נחשב לאפקטיבי מאוד, כי הוא מייצר פניות רציניות מלקוחות רציניים. אין לידים באיכות ירודה, ומגיעים המון כאלה בפרסום בפייסבוק, למשל. התגובות שאנו מקבלים מלקוחות שלנו הן שמכתבה שיווקית מתקבלים בעיקר לידים איכותיים שרוצים להתקדם לסגירת עסקה. אלה גולשים שקראו את הכתבה במשך 3 דקות בממוצע, כבר יודעים ומבינים היטב במה מדובר – לכן הם נמצאים ברמת מוכנות הרבה יותר גבוהה לסגירה".

הפניות מפייסבוק התבררו כבזבוז זמן וכסף

"הגיעה אלינו חברה שניסתה לגייס משקיעים לסטארט-אפ, פרסמה בפייסבוק במשך חודשים ארוכים, קיבלה המון לידים – אבל אנשי המכירות לא הצליחו לסגור עסקה עם אף אחד", היא נזכרת. "יצרנו כתבה שפרסמנו במקביל באתרי תוכן כמו ynet, וואלה, כלכליסט וגלובס – ולראשונה התקבלו לידים מאוד איכותיים של משקיעים פוטנציאליים, ועסקאות התחילו להיסגר פתאום.

"הגולשים קראו את הכתבה והבינו בדיוק במה מדובר, מספיק כדי להשאיר פרטים ולהתקדם להשקעה בסטארט-אפ. פרסום כתבה בטאבולה ואאוטבריין – זה מה שעשה את כל ההבדל".

רוצים להתייעץ בנושא פרסום כתבה?

השאירו פרטים –

פרסום באאוטבריין פרסום בטאבולה פרסום כתבה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
כללי

יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים

קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
קריירה ועסקים

קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
פנאי ותרבות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
צרכנות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

הכירו את התואר השני שמכשיר הייטקיסטים למשרות ניהול בכירות

יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים

חדרה יקרה מדי? דירה חדשה בחריש תעלה לכם רק 920 אלף שקל

חופשה בירושלים: זה המלון המפתיע שכנראה לא שמעתם עליו

האם זהו האקזיט הבא של שי בייליס? טאקארו טק מגייסת משקיעים

על ההבדל הדק שבין ייעוץ לפיתוח עסקי, ומה עדיף לעסק שלכם

בא להרעיד את הפארק: רובי וויליאמס מגיע לישראל

החל מ-1.19 מיליון שקל: כך תקנו דירה חדשה בפארק הנחל בבאר שבע

פרופסור מקריח מהרצליה המציא פטנט שמצמיח את השיער בחזרה

על קו החוף בנתניה: החל השיווק של מגדל הצוק, האכלוס בקיץ הבא

כמה מהנהגים שולחים הודעות טקסט בזמן נהיגה?

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

"הייתי מסוג האנשים שזוכרים כל פרט קטן, עד שהתחלתי לשכוח"

חברה ישראלית מגייסת משקיעים לטכנולוגיות הנחשקות בעולם הספורט

אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"

ספר חדש של צפריר בשן: "תכתוב תרוויח"

כיצד בינה מלאכותית (AI) תשנה את עולם ה-SEO בעתיד הקרוב?

המנגל הגדול בישראל ביום העצמאות – טבעוני

החברה הישראלית שפיתחה סימולציות למערכת הביטחון – נפתחת לשוק האזרחי

עיתון "עיניים" חוגג 30: ההורים גדלו על זה, עכשיו תור הילדים

בזכות הקורונה: הרפואה הדיגיטלית מזנקת ומאפשרת למשקיעים להצטרף

פגישות מכירה בזום? "בשביל לסגור עסקה צריך גם קשרים"

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס