• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שני, 16 מאי, 2022
טוגדר רוכשת מניות בחברת היוניקורן קלרנה – ומאפשרת לציבור להשקיע מ-30 אלף דולר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
שתי רופאות שיניים משוויץ פיתחו נוסחה מהפכנית להלבנה ואנטי אייג'ינג – לשיניים
משתמשים במכשיר סיפאפ? הכירו את הדגם הקומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום
ביקושים של 400% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר
חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף
מגייסת משקיעים: קיפרס הישראלית חתמה עם אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם
"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"
אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב
יעד הנדל"ן החם הבא? המשקיעים הגדולים מסמנים את לונדון
כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל
מנכ"ל אמפגה שמנהלת 170 מיליארד יורו: "החברה הזו תשנה את עולם ההשקעות"
מקימים חנות אינטרנטית? זו החברה שתעזור לכם להצליח
החברה שמטפלת בבעיה של 25% מהנשים בעולם – מצרפת משקיעים

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » צרכנות » ב-2019 הטכנאי המשיך להבריז: על מה מתלוננים הצרכנים הישראלים?

ב-2019 הטכנאי המשיך להבריז: על מה מתלוננים הצרכנים הישראלים?

19 בינואר 2020 11:54 אין תגובות
ב-2019 הטכנאי המשיך להבריז: על מה מתלוננים הצרכנים הישראלים?

חברות התקשורת הובילו את רשימת תלונות הצרכנים על שירות לקוי לשנת 2019, ומהוות 14% מסך התלונות. חברות הרהיטים נמצאות במקום השני – בעיקר על מוצרים פגומים, אי אספקה במועד ואי התאמה בין ההזמנה לבין מה שסופק בפועל

תודעת השירות של הצרכנים הישראליים הולכת ועולה, אולם תודעת השירות של החברות לא מתקדמת באותו קצב. מניתוח שערכה ההסתדרות ל-1,100 תלונות שהתקבלו בשנת 2019, חברות התקשורת מובילות בשירות לקוי לצרכנים, ומהוות 14% מהתלונות.

עיקר התלונות מתייחסות להנחות שהובטחו לצרכנים ולא קוימו, הוספת שירותים ותשלומים ללא הסכמת הצרכן, זמני המתנה ממושכים למענה טלפוני, אי הגעת טכנאים בזמן, ומכשירים מקולקלים.

מהחזרת הנעליים ועד לביטוח הקומקום

חברות הרהיטים נמצאות במקום השני ואחראיות ל-13% מהתלונות. כאן התלונות הן בעיקר על מוצרים פגומים, אי אספקה במועד, ואי התאמה בין ההזמנה לבין מה שסופק בפועל.

את המקום השלישי תופסות חברות מוצרי החשמל, שאחראיות ל-12% מהתלונות. התלונות מתייחסות בעיקר לאי אספקה במועד, פגמים במוצרים, תקלות חוזרות, ואיכות חומרים ירודה.

למעשה, כמעט אין ענף שלא כיכב בסקירה שפרסמה ההסתדרות: בענף הביגוד וההנעלה, שאחראי על כ-8% מהתלונות, מלינים הצרכנים על כך שלא מכבדים את החוק להחזרת מוצרים. בענף התיירות והנופש (כ-7% מהתלונות), מתלוננים על פערים בין ההבטחות בעניין החופשה לפני קיומה לבין ביצועה בפועל.

מול בעלי מלאכה כגון חשמלאים, אינסטלטורים ושיפוצניקים (כ-6% מהתלונות) ישנן מחלוקות על המחיר, איכות העבודה והאחריות עליה. בתחום הביטוחים (כ-5% מהתלונות) התלונות הן על האותיות הקטנות בביטוח מוצרי החשמל, שהופכות אותו ללא כדאי.

תלונות על שיווק אגרסיבי בטלפון

תחום נוסף שנמצא בכותרות הוא תחום עסקאות שיווק מרחוק (כ-4% מהתלונות). החברות שזוכות לתלונות רבות הן חברות העוסקות בשיווק אגרסיבי של מוצרים שונים דרך הטלפון. חברות אלו מנצלות לרעה את כוחן מול אוכלוסיות חלשות, ובהן קשישים, ובחודש אוגוסט 2016 חוקק חוק שמאפשר לאוכלוסיות של מוגבלים, עולים חדשים ומבוגרים לבטל עסקאות אלו תוך 4 חודשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
בריאות ולייפסטייל

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
קריירה ועסקים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
קריירה ועסקים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
קריירה ועסקים

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
קריירה ועסקים

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • מנהלת תוכן: שירלי ששון-עזר
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

  • פרסום באינטרנט
  • ייעוץ שיווקי
  • קופירייטינג
  • שיווק בפייסבוק

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס