• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שני, 16 מאי, 2022
טוגדר רוכשת מניות בחברת היוניקורן קלרנה – ומאפשרת לציבור להשקיע מ-30 אלף דולר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
שתי רופאות שיניים משוויץ פיתחו נוסחה מהפכנית להלבנה ואנטי אייג'ינג – לשיניים
משתמשים במכשיר סיפאפ? הכירו את הדגם הקומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום
ביקושים של 400% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר
חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף
מגייסת משקיעים: קיפרס הישראלית חתמה עם אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם
"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"
אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב
יעד הנדל"ן החם הבא? המשקיעים הגדולים מסמנים את לונדון
כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל
מנכ"ל אמפגה שמנהלת 170 מיליארד יורו: "החברה הזו תשנה את עולם ההשקעות"
מקימים חנות אינטרנטית? זו החברה שתעזור לכם להצליח
החברה שמטפלת בבעיה של 25% מהנשים בעולם – מצרפת משקיעים

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » צרכנות » דואר ישראל: עלייה של 370% בעשור ברכישה אונליין

דואר ישראל: עלייה של 370% בעשור ברכישה אונליין

1 בינואר 2020 12:19 אין תגובות
דואר ישראל: עלייה של 370% בעשור ברכישה אונליין

בשנת 2010 דואר ישראל טיפל ב-18.4 מיליון חבילות שהגיעו לישראל, ובשנת 2019 הנתונים צפויים להגיע ל-68 מיליון חבילות. כך הפכנו למדינה הצומחת בתחום מבין מדינות ה-OECD

הילה קידר

חברת דואר ישראל מסכמת את העשור החולף ומדווחת על גידול של 370% במספר החבילות שהוזמנו אונליין בין שנת 2010 לשנת 2019. ישראל הוכתרה בעשור האחרון כמדינה הצומחת ביותר בסחר מקוון מבין מדינות ה-OECD.

בדואר ישראל מצפים לסיים את 2019 עם 68 מיליון חבילות שהגיעו מחו"ל, לעומת 18.4 מיליון חבילות בלבד שהגיעו בשנת 2010, ומדווחים כי היתה קפיצה של 770% גם במשקל החבילות שהוזמנו בין שנים אלו.

13.1 מיליארד שקל על חבילות

בנוסף, בדואר מתבססים על נתונים מאתר statista.com, ומדווחים כי ישראלים הוציאו על ההזמנות בסחר אונליין בשנת 2019 סכום של 13.1 מיליארד שקל. הנתון הזה מבטא זינוק של פי 10 מהיקף ההוצאות של ישראלים בשנת 2010, אז עמדה ההוצאה על 1.3 מיליארד שקל בלבד.

בדואר ישראל ערכו שינויים משמעותיים בשנים האחרונות על מנת לענות על הצורך בשירותים שהם מספקים ולדבריהם השקיעו יותר מ-150 מיליון שקל בטכנולוגיה לצורך שיפור חווית השירות ללקוחות. יש לציין כי היום פועלות בישראל חברות משלוחים רבות בנוסף לדואר ישראל, ולכן הנתונים אינם משקפים את כלל נתוני ההזמנות והסחר האלקטרוני.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
בריאות ולייפסטייל

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
קריירה ועסקים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
קריירה ועסקים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
קריירה ועסקים

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
קריירה ועסקים

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • מנהלת תוכן: שירלי ששון-עזר
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

  • פרסום באינטרנט
  • ייעוץ שיווקי
  • קופירייטינג
  • שיווק בפייסבוק

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס