חברת Sizer פיתחה טכנולוגיה שמוטמעת באתרי האופנה הגדולים בעולם ומודדת את המידות של הלקוחות באופן מדויק ביותר – דרך הסמארטפון. החברה עוזרת לחברות האופנה להגדיל מכירות ולהימנע מהחזרות מוצרים, וחוללה מהפכה בתעשיית המדים העולמית ובתעשיית ההלבשה התחתונה
מי מאיתנו לא רוכש בגדים אונליין? בעידן הנוכחי רכישת אופנה ברשת, הפכה לעניין יומיומי שמשותף למיליוני אנשים בכל העולם ועד שנת 2025 צפויה התעשייה לגלגל טריליון דולר בשנה. אך עם הפופולריות של ההזמנות אונליין, עלתה גם כמות ההחזרות – שעולה הון עתק לתעשיית האופנה וגם מייצרת בעיית זיהום משמעותית וחוסר נוחות עבור הלקוחות.
חברת Sizer הישראלית פועלת בשוק הצומח הזה, ומצליחה לפתור קושי שלא היה קיים כשעוד היינו הולכים לחנות ומודדים כל פריט: החברה פיתחה מוצר טכנולוגי חכם שמוטמע באתרים של החברות הגדולות בעולם ומאפשר מדידה של הגוף באופן מדויק, כמו חייט מוכשר במיוחד. כל המדידה נעשית מרחוק באמצעות מצלמת הסמארטפון שיש לכולנו ביד.
כעת ניתן להשקיע ב-Sizer החל מ-25 אלף דולר ולהפוך לבעל מניות באחת החברות הטכנולוגיות המבטיחות ביותר בתחום האופנה העולמי, שכבר יש לה לקוחות משלמים כמו חברת טריומף – אחת מחברת ההלבשה התחתונה הגדולה בעולם.
"מעלה את ההכנסות של המותגים"
"אנחנו מצליחים להגיע לדיוק של 97% במדידת הגוף ובחירה של המידה המדויקת עבור כל פריט באתרים שבהם אנחנו פועלים", אומר אדם קפלן, מנכ"ל Sizer. "היום יש לנו כבר הסכמים עם Triumph המפורסמת עם Wacoal – מחברות ההלבשה התחתונה הגדולות בארצות הברית, עם Landau יצרנית המדים לתעשיית הבריאות, הגדולה בארצות הברית ועוד".
ל-Sizer יש כבר היום 9 חוזים עם לקוחות משלמים ועוד 30 לקוחות עימם היא נמצאת במגעים, כולל כמה מחברות האופנה הגדולות בעולם. "בזכות הטכנולוגיה שהטמענו באתרים, יש עלייה של 25% בסל הקניות, ופי 2.4 עלייה באחוז ההמרה – של גולשים שהופכים ללקוחות. מותגי האופנה מבינים שמשתלם להם להטמיע את Sizer באתר שלהם, לא רק כי זה שירות מצוין ללקוחות, אלא כי זה מעלה את ההכנסות ומוריד את כמות ההחזרות".
למדוד חזייה בלי לצאת מהבית
בתחום החזיות נראה כי Sizer הצליחה לעשות מהפכה של ממש, שכן, באופן מפתיע, אחוז נכבד מהנשים לא יודעות מהי מידת החזיות הנכונה עבורן, בוודאי לא מבלי למדוד. "עבור נשים מדובר על מהפכה. הן לא צריכות לצאת מהבית, למדוד עשרות דגמים ומגוון מידות עד שמוצאות את הפריט המתאים.
"הן מודדות את עצמן בצילום פשוט, פעם אחת בלבד ומקבלות עד הבית את החזיות שהן אוהבות במידה המדויקת עבורן", מסביר קפלן. "זו הסיבה שחברות החזיות הגדולות בעולם כבר חתמו על חוזים משמעותיים איתנו – אנחנו החברה היחידה בעולם שמודדת מידת חזה בצורה מדוייקת".
"מהפכה באוקיינוס כחול"
בנוסף לפעילותה המוצלחת בתעשיית האופנה הצומחת, Sizer זיהתה אוקיינוס כחול בתעשיית המדים העולמית, שמגלגלת מדי שנה 68 מיליארד דולר. בשוק זה היא מהווה שחקן מוביל ואף זכתה בפרס הטכנולוגיה החדשנית מטעם איגוד המדים העולמי. Sizer מציעה פתרון לחברות והארגונים הגדולים ביותר בעולם שמעסיקים עובדים במדים: צבאות, כוחות כיבוי, בתי חולים, חברות שמירה, תעופה, חברות מזון ענקיות ועוד – לכן, הפוטנציאל העסקי שם גבוה ופשוט הרבה יותר.
"מדובר על פתרון שמקצר את תהליך המדידות בחברות ב-80% וחוסך עלוית ב-75% לפחות. אין לי ספק שבקרוב מאוד נהפוך לברירת המחדל של כל חברה בתחום. עשינו מהפכה באוקיינוס כחול, עוד לפני שהמתחרים זיהו את השוק והצטרפו לתחום. לדעתנו, בתוך מספר שנים לא יהיה זכר לשיטת המדידה שהיתה נהוגה עד היום", אומר קפלן.
"לא בכל יום אנחנו נתקלים בחברת הייטק ישראלית שכבר יש לה לקוחות משלמים מהמותגים הגדולים בעולם", אומר רו"ח שוקי כהן שרת, יו"ר Together השקעות המאפשרת את ההשקעה ב-Sizer.
"לחברה יש צוות מוביל עם ניסיון בינלאומי נרחב מול חברות האופנה והריטייל הגדולות. עבור המשקיעים שלנו, זו הזדמנות כניסה מעולה לחברה שאנחנו מאמינים שהשיא עוד לפניה. תמורת החל מ-25 אלף דולר, ניתן להצטרף לפוטנציאל ההצלחה העולמי של Sizer", הוא מסכם.
איך זה עובד? צפו >>
מתעניינים בהשקעה ב-Sizer?
השאירו פרטים –
* ניירות הערך יוצעו ויימכרו רק למשקיעים שמספרם אינו עולה על 35 או למשקיעים כשירים כאמור בפסקה (7) בסעיף 15א(א) לחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968.