• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שישי, 19 ספטמבר, 2025
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » טאבולה ואאוטבריין הודיעו על מיזוג: איך זה ישפיע על משרדי פרסום ודיגיטל?

טאבולה ואאוטבריין הודיעו על מיזוג: איך זה ישפיע על משרדי פרסום ודיגיטל?

10 באוקטובר 2019 12:29 אין תגובות
טאבולה ואאוטבריין הודיעו על מיזוג: איך זה ישפיע על משרדי פרסום ודיגיטל?

ענקיות התוכן טאבולה ואאוטבריין הודיעו כי הן מתמזגות ויהפכו לחברה אחת לקידום ממומן של המלצות תוכן. "יש לנו סיכוי גדול יותר נגד פייסבוק, גוגל ואמזון", אומר מנכ"ל ומייסד טאבולה, אדם סינגולדה

הילה קידר

טאבולה ואאוטבריין – שתי ענקיות הפרסום הדיגיטלי מבוסס התוכן – מתמזגות: אאוטבריין (Outbrain), שהוקמה בשנת 2006 על ידי ירון גלאי, וטאבולה (Taboola) שהוקמה כשנה לאחר מכן על ידי אדם סינגולדה, הצליחו מאז הקמתן לשלוט בתחום המלצות התוכן לגולשים ברחבי העולם, ושתיהן רווחיות בשנים האחרונות.

במסגרת הסכם המיזוג, שתי החברות יפעלו תחת השם "טאבולה", אשר תחזיק ב-70% ממניות החברה. אאוטבריין תקבל 30% ממניות החברה, בנוסף לתשלום של 250 מיליון דולר לבעלי המניות שלה. החברה הממוזגת תעבור תהליך של מיתוג מחדש, ואדם סינגולדה, מייסד, בעלים ומנכ"ל טאבולה, יישאר בתפקיד המנכ"ל גם בחברה הממוזגת, שתכלול בסך הכל 2,250 עובדים בישראל ובעולם.

אלגוריתם שמתאים את התוכן לקורא

ההצלחה של שתי הפלטפורמות טמונה באלגוריתם שהן פיתחו, המאפשר להן להתאים את התוכן לקורא. פרסום בטאבולה או באאוטבריין מאפשר לקוראים שמתעניינים בנדל"ן, למשל, להיחשף יותר לכתבות שיווקיות בתחום זה. בנוסף, העובדה שמדובר בקידום תוכן שיווקי שמשתלב באופן טבעי בחוויית הקריאה של הגולש – מאפשרת לו להיות יותר אפקטיבי מאשר מודעות פרסומת בסגנון הישן.

איחוד הכוחות של החברות צפוי להשפיע לטובה הן על המפרסמים והן על משרדי הפרסום והדיגיטל העובדים עם הפלטפורמה. כמו כן, אתרי התוכן שמשוועים ליותר תנועה וזמני שהייה גבוהים יותר, יוכלו אף הם ליהנות מהמיזוג בין השתיים.

אדם סינגולדה עצמו אמר לאחר פרסום המיזוג, כי החברה הממוזגת תוכל להציע יותר תפוצה, יותר חדשנות ובהמשך יותר פיצ'רים שיעזרו להם במיקוד הפרסום. ואכן, מטרת המיזוג היא לנצל את המיטב של כל חברה ולהביא למשתמשים ולמפרסמים יותר ערך מפרסום כתבות בתשלום.

היתרונות העיקריים לקהל המפרסמים:

  1. תפוצה רחבה יותר – כששתי החברות פועלות יחד, נפתחו לפרסום אתרי תוכן שהיו בלעדיים לכל חברה. כך, המפרסמים יכולים לקבל יותר חשיפה בכל אתרי התוכן בלי תלות באיזו חברה בחרו לפרסם וכמובן בלי לשלם פעמיים ולנהל שני תקציבי פרסום (כמו בעבר).
  2. פיתוח חכם יותר – שני הגופים נהנים מצוותי פיתוח ותוכנה מובילים שהולכים עכשיו לשתף פעולה ולייצר אלגוריתמים טובים ומדויקים יותר. שילוב הכוחות ודאי יביא לתוצאות מרחיקות לכת ביכולת של הפלטפורמות למקד את התוכן ולהביא לתוצאות טובות יותר עבור המשתמשים והמפרסמים כאחד.

למה הן מתמזגות?

נראה כי זהו אחד המיזוגים המתבקשים ביותר בתחום הפרסום הדיגיטלי – שתי חברות העוסקות בנישה זהה של המלצות תוכן ומבזבזות משאבים ואנרגיה בין היתר על תחרות בינן לבין עצמן, כשכל פלטפורמה שלטה בגופי תקשורת אחרים וחתמה על בלעדיות עם מפרסמים שונים.

כעת, החברה הממוזגת יכולה להתמקד בדבר החשוב באמת: מאבק בשליטות הבלתי מעורערות בתחום הפרסום הדיגיטלי –  פייסבוק, גוגל וגם באמזון – שעושה צעדי ענק לעבר כניסה לתחום.

לדברי סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, "המיזוג יאפשר לנו להגיע לקהל של 2 מיליארד איש בכל חודש ובכך נותן לנו סיכוי גדול יותר נגד פייסבוק, גוגל ואמזון ששולטות בשוק עם 10 מיליון מפרסמים, כשלנו יש רק כמה עשרות אלפים".

אם החברה הממוזגת תצליח למשוך יותר מפרסמים כפי שבוודאי יקרה, היא תהפוך לשחקן מרכזי וגדול יותר בשוק הפרסום הדיגיטלי מבוסס התוכן.

* הילה קידר היא מנהלת התוכן במשרד מליס דיגיטל, המתמחה בהפקת כתבות שיווקיות ברמה עיתונאית ופרסום באאוטבריין או טאבולה.

מתעניינים בפרסום כתבה בטאבולה או אאוטבריין?

השאירו פרטים –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
בריאות ולייפסטייל

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
צרכנות

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
פרסום ושיווק

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
בריאות ולייפסטייל

האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם

כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

מחירי הדירות בתל אביב ובאזור הצפון המשיכו לעלות גם בשנה שעברה

סטארט-אפ מהוד השרון פיתח מכשיר לאבחון סרטן בכלבים – תוך שתי דקות

כשמשקפיים רגילים לא עוזרים: פתרונות חדשניים לכבדי ראייה

ללמוד לנגן בגיטרה: מה צריך כדי להתחיל?

סמנכ"ל מובילאיי לשעבר הקים חברה לבקרת איכות טכנולוגית – ומגייס משקיעים אחרונים

נתון תפעול חתמה על שת"פ עם חברת טיהור האוויר Aria

הילדים שואלים מיליון שאלות? תנו להם "גליליאו צעיר" במתנה

שישי חופשי: בנק ישראל מציע לקצר את שבוע הלימודים

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

השעון הרפואי שפיתחה קארדיאקסנס הישראלית – נכנס לפעילות מסחרית באיחוד האמירויות

כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית

התמכרות נעימה: 5 סדרות שחייבים לראות בנטפליקס

דואר ישראל: עלייה של 370% בעשור ברכישה אונליין

בת 4 מגבעתיים נפלה בגן, נפגעה בראשה – והפכה לחולה סיעודית

אקו"ם חושפת: זה השיר הכי מושמע בעשור החולף

חולמים לגדל את הירקות בעצמכם? הפטנט האוסטרלי נחת בישראל

הכירו את האיש שמוכר את הדירות הכי נחשקות בתל אביב

מה יקרה למי שלא דיווח לרשות המסים על הכנסות?

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס