• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שני, 16 מאי, 2022
טוגדר רוכשת מניות בחברת היוניקורן קלרנה – ומאפשרת לציבור להשקיע מ-30 אלף דולר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
שתי רופאות שיניים משוויץ פיתחו נוסחה מהפכנית להלבנה ואנטי אייג'ינג – לשיניים
משתמשים במכשיר סיפאפ? הכירו את הדגם הקומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום
ביקושים של 400% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר
חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף
מגייסת משקיעים: קיפרס הישראלית חתמה עם אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם
"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"
אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב
יעד הנדל"ן החם הבא? המשקיעים הגדולים מסמנים את לונדון
כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל
מנכ"ל אמפגה שמנהלת 170 מיליארד יורו: "החברה הזו תשנה את עולם ההשקעות"
מקימים חנות אינטרנטית? זו החברה שתעזור לכם להצליח
החברה שמטפלת בבעיה של 25% מהנשים בעולם – מצרפת משקיעים

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » בריאות ולייפסטייל » חברת הסטארט-אפ MyOr זכתה במקום הראשון בתחרות בריאות דיגיטלית

חברת הסטארט-אפ MyOr זכתה במקום הראשון בתחרות בריאות דיגיטלית

19 בדצמבר 2019 12:26 אין תגובות
חברת הסטארט-אפ MyOr זכתה במקום הראשון בתחרות בריאות דיגיטלית

צילום: ניב קנטור

החברה פיתחה כלי דיאגנוסטי מבוסס בינה מלאכותית לאבחון מצבי אלרגיה, וזכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים בכנס הבריאות הדיגיטלית dHealth-2019

חברת הסטארט אפ הישראלית MyOr זכתה במקום הראשון בתחרות הסטארט אפים בבריאות דיגיטלית dhealh2019: התחרות היוקרתית בה זכתה מיי-עור, נערכה במסגרת וועידת הבריאות הדיגיטלית העשירית שהפיקה קבוצת אנשים ומחשבים, בהשתתפות מאות מומחים לחדשנות בבריאות, מנהלי חממות טכנולוגיות, קרנות הון סיכון, בכירים מרשות החדשנות ובכירי קופות החולים ובתי החולים בישראל.

הפרסים לחברה הזוכה כללו אירוח בחממה וליווי עסקי בשווי מאות אלפי שקלים, בחסות אקלסרטור יבמ אלפא-זון וחממת dHealth Ventures המקדמות מיזמים בתחום הבריאות הדיגיטלית.

פתרון חדשני המבוסס על 3 מיליון מקרים

מיי-עור פיתחה מוצר חדשני המאפשר חיזוי ומניעה של אסטמה של העור – אטופיק דרמטיטיס בפעוטות. היקפי המחלה הכרונית הנפוצה, הפוגעת בכ-20% מהפעוטות, עולים בהתמדה ממש כמו מגפה, כאשר ב-25 השנים האחרונות מספר החולים ברחבי העולם שולש.

התוצר הישיר של אסטמה של העור הוא עור אדמומי ויבש, חוסר שקט והתקפי גרד, ותוצרים עקיפים כוללים פגיעה בשינה, זיהומים וירידה כללית בתפקוד המערכת החיסונית של הפעוט שסובל ממנה. בנוסף, יש קשר ישיר בין המחלה לבין סדרת מצבים אלרגיים, חלקם אף מסכני חיים, ובהם אלרגיות למזון, נזלת כרונית ואסטמה, ומניעתה תורמת בתורה גם למניעתן של המחלקות הקשורות.

כיום אין בנמצא חיזוי כמותי וטיפול מונע, והפתרונות הקיימים מכוונים לניהול המחלה וטיפול בסימפטומים שלה בלבד, בעיקר באמצעות סטרואידים. הפתרון שפיתחה החברה, מספר המנכ"ל עידן כץ, נבנה על מאגר נתונים ענק של מעל 3 מיליון מקרים, ועושה שימוש בעור הגוף כפלטפורמה אבחנתית למצבים רפואיים עתידיים.

שוק של 6.25 מיליארד דולר בשנה

יתרונו של המוצר בהצעת חבילת פתרון כוללת של אבחון וטיפול, ובהיותו הפתרון היחיד שאינו מכוון לשלב המחלה עצמו אלא לחיזוי וטיפול מניעתי שמונע סבל והסתבכויות בהמשך וגם חוסך בעלויות טיפול צפויות. שוק התרופות למחלה הגלובלית מגלגל 6.25 מיליארד דולר בשנה, אך השוק הקיים מכוון לחולים מאובחנים ואילו הפתרון שפיתחה מיי-עור מכוון לאוכלוסייה הבריאה, לניבוי הסיכון ומניעה.

חלון הזמנים למניעה הוא עד גיל חצי שנה, ושוק המטרה הוא אוכלוסיית הסיכון בגילאים הללו. "העור משקף את הבריאות שלנו ויכול לשמש כחלון אל תוך הגוף, בעזרת ביו-מרקרים: מרקרים ביולוגיים שקשורים למצבים בריאותיים שונים", מסביר כץ. "כיום, בעזרת ההתפתחויות הטכנולוגיות, יש כלי בינה מלאכותית שמאפשרים לעבד את הנתונים מהעור ולהוציא מהם מסקנות, ועל רציונל זה מבוסס המוצר שלנו, שמיועד לחזות ולמנוע מצבים אלרגניים.

מניעת אסטמה של העור ואלרגיה לבוטנים

"אסטמה של העור פעמים רבות מתקדמת לאלרגיות שונות למזון, כמו אלרגיה לבוטנים, לביצים, וכמו כן למצבים של נזלת אלרגנית, אסטמה ועוד. המוצר שפיתחנו מיועד לספק מענה לאסטמה של העור, ולאלרגיה לבוטנים, והמטרה היא להרחיב את הטווח למגוון מצבים רפואיים בהמשך. בעזרת קרם רפואי ומזון פונקציונלי, ניתן למנוע את המצבים הללו, אך זאת בתנאי שידענו עליהם מראש. הפתרון מבוסס על דאטה רחב מאוד, וכיום אנו נמצאים בשלב של מחקר קליני על מנת לשפר את הפרדיקציה", הוא מציין.

עד כה גייסה החברה 2 מיליון דולר, וחתמה על הסכמי שיתוף פעולה משמעותי עם רשת "סבן אילבן" 7/11 הפופולרית בתאילנד, הכוללת 300 בתי מרקחת וחטיבת בריאות. עוד חתומה מיי-עור עם Family Card – חברת טלמדיסין מקסיקנית, וחברת MOU הסינית המובילה במוצרי פעוטות לשוק הענק. במקביל, נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם קופת חולים מובילה בארץ. 

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
בריאות ולייפסטייל

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
קריירה ועסקים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
קריירה ועסקים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
קריירה ועסקים

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
קריירה ועסקים

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • מנהלת תוכן: שירלי ששון-עזר
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

  • פרסום באינטרנט
  • ייעוץ שיווקי
  • קופירייטינג
  • שיווק בפייסבוק

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס