• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום ראשון, 22 יוני, 2025
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 6]
5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב
המנויים של "עיניים" מספרים: "ראיתי את העיתון אצל חברה – ורציתי גם"
פיתוח ישראלי: תוכנה לאימון המוח לבני 55 ומעלה

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

8 באפריל 2015 13:00 אין תגובות
פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

השקעת כסף בתקציב פרסום, עיצוב מושקע ופילוח מדויק של קהל היעד, והפרסום עדיין לא עובד? כך תשנה את זה

פרסום בפייסבוק הוא אחת השיטות המרכזיות היום לשיווק באינטרנט, אך לא תמיד הוא מתבצע בצורה הנכונה. יש שלוש דרכים קלות ופשוטות שישדרגו כל קמפיין פייסבוק באופן מיידי: שינוי קטן בתמונה שבמודעה, שמירה על איכות קהל היעד ותמחור נכון, יכולים להביא את השינוי המיוחל עם אחוזי הקלקה גבוהים יותר שיובילו לתוצאות הרבה יותר טובות.

1. הבלט את המסר השיווקי

בכל פרסום בפייסבוק, ניתן לשלב בתמונה עד 20% טקסט מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין, וזו בהחלט אפשרות שכדאי לנצל. את התמונה הגולש רואה בדרך כלל לפני שהוא קורא את הטקסט הנלווה למודעה. הוספת טקסט שיווקי קצר לתמונה תבליט את המסר עוד יותר, וכך יעלו גם אחוזי ההקלקה, הרבה מעבר לפרסום תמונה שאינה כוללת טקסט.

2. שים לב לאיכות הקהל שלך

נכון שפילוח הקהל בקמפיין לפי פרמטרים כמו מין, גיל, ישוב ואפילו תחומי עניין יכולים למקד את המודעה שלך, אך ייתכן שגם אחרי פילוח כזה תקבל לא מעט לייקים מגולשים שאינם רלוונטיים לך, בלשון המעטה, וגם שינוי של הגדרות הפילוח לא יעזור כנראה.

אם לא בחרת בפרסום מסוג רימרקטינג (פרסום שמבוסס על הגולשים שביקרו באתר שלך ובעקבות זאת נחשפים למודעות בפייסבוק), ניתן להגיע לקהל איכותי וממוקד, באחת משתי דרכים: פרסום לחברים של אוהדי הדף, או פרסום לאנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו של אוהדי הדף, על ידי יצירת קהל דומה (look alike).

במצב בו הדף שלך עוד חדש, קהל האוהדים אמנם יהיה קטן אך איכותי ומבוסס על אוהדים אמיתיים ולא מזויפים, שכנראה גם רלוונטיים במידה מסוימת לקמפיין. לכן, פרסום שיופעל רק עבור החברים של אותם אוהדים או לקהל דומה – ישאיר אותך סביב אותו גרעין איכותי וסביבו בלבד.

ומה אם דף הפייסבוק כבר הספיק להתמלא בלייקים לא איכותיים? את הלייקים שאינם מתאימים אפשר להסיר מרשימת החברים דרך הגדרות הדף העסקי (Settings בתפריט הדף), בחירה באפשרות People and other pages, והסרה של כל מי שנראה שהגיע לעמוד העסקי לגמרי בטעות.

3. סמוך על התמחור האוטומטי של פייסבוק

בדרך כלל, שיטת התמחור הטובה ביותר למודעות פייסבוק היא אוטומטית. ברוב המקרים זה יהיה התמחור הזול והמשתלם ביותר לפרסום ממומן, ופייסבוק היא זו שמחליטה כמה תשלם על קליק או על מעורבות גולש. במצב אידיאלי, פרסום בפייסבוק יעלה בין כמה עשרות אגורות לכמה שקלים על לכל קליק, ומודעה עם ביצועים סבירים לא תעלה יותר משקל אחד להקלקה.

בחירה בשיטת תמחור אוטומטית תשמור על המודעה שלך באוויר בכל מצב, וכך היא לא תדשדש במקום בגלל שינויים במחירי מודעות במערכת הפרסום או גורמים אחרים. אם המודעה משיגה ביצועים מספיק טובים ואחוזי הקלקה גבוהים, תוכל לשנות את שיטת התמחור שלה מאוחר יותר, ולהגדיר ידנית את העלות המקסימלית להקלקה או למעורבות הגולשים, מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין.

המאמר נכתב על ידי מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית בחברת מליס – המתמחה בשירותי תוכן, שיווק, יעוץ שיווקי ופרסום באינטרנט – ניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
צרכנות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
נדל"ן

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
בריאות ולייפסטייל

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
בריאות ולייפסטייל

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

עו"ד קרן זרקו זמיר חילצה אלפי עסקים שהסתבכו עם רשות המסים

בהשפעת המזרח הרחוק: מיכל קנר היא "העוטפת", שפיתחה שיטה טבעית לבטן הדוקה

מוציאים המון כסף באשראי? אמריקן אקספרס ואל על יסדרו לכם טיסות חינם

הכלבים והחתולים בהלם: יש ביטוח בריאות גם לחיות מחמד

כמה מרוויחים בהייטק? פי 2 מהשכר הממוצע במשק

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

סגנון מודרני, יפני או אבסטרקטי: כך תבחרו דלת כניסה מעוצבת לבית

עובדים בשחור: מס הכנסה ערך מבצע לתפיסת מעלימי מס בירושלים

להתחתן עם מוזיקה: מדריך מוזיקלי למתחתנים

הטעות בניסוי הובילה לתגלית בחקר הסרטן: חברת Oncohost מגייסת משקיעים

"הייתי מסוג האנשים שזוכרים כל פרט קטן, עד שהתחלתי לשכוח"

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

"תרופות מצילות חיים הן הסיבה העיקרית לביטוח בריאות פרטי"

האדריכל חיים קזס – על הדברים החשובים לפני שבונים בית

הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

ביקושים של 600% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר

קורסים מרוב הלוואות? זה הפתרון היצירתי שיקטין את ההחזר החודשי

ממנצ'סטר יונייטד באהבה: המזרון שפותח עבור ספורטאי העילית, עכשיו בישראל

טיפול פנים זוהר בבית: בדקנו את ערכת הזהב של לאורקס

פיליפ מוריס: נפסיק למכור סיגריות תוך 15 שנה במדינות רבות בעולם

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס