• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שני, 16 מאי, 2022
טוגדר רוכשת מניות בחברת היוניקורן קלרנה – ומאפשרת לציבור להשקיע מ-30 אלף דולר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
שתי רופאות שיניים משוויץ פיתחו נוסחה מהפכנית להלבנה ואנטי אייג'ינג – לשיניים
משתמשים במכשיר סיפאפ? הכירו את הדגם הקומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום
ביקושים של 400% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר
חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף
מגייסת משקיעים: קיפרס הישראלית חתמה עם אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם
"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"
אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב
יעד הנדל"ן החם הבא? המשקיעים הגדולים מסמנים את לונדון
כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל
מנכ"ל אמפגה שמנהלת 170 מיליארד יורו: "החברה הזו תשנה את עולם ההשקעות"
מקימים חנות אינטרנטית? זו החברה שתעזור לכם להצליח
החברה שמטפלת בבעיה של 25% מהנשים בעולם – מצרפת משקיעים

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

8 באפריל 2015 13:00 אין תגובות
פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

השקעת כסף בתקציב פרסום, עיצוב מושקע ופילוח מדויק של קהל היעד, והפרסום עדיין לא עובד? כך תשנה את זה

פרסום בפייסבוק הוא אחת השיטות המרכזיות היום לשיווק באינטרנט, אך לא תמיד הוא מתבצע בצורה הנכונה. יש שלוש דרכים קלות ופשוטות שישדרגו כל קמפיין פייסבוק באופן מיידי: שינוי קטן בתמונה שבמודעה, שמירה על איכות קהל היעד ותמחור נכון, יכולים להביא את השינוי המיוחל עם אחוזי הקלקה גבוהים יותר שיובילו לתוצאות הרבה יותר טובות.

1. הבלט את המסר השיווקי

בכל פרסום בפייסבוק, ניתן לשלב בתמונה עד 20% טקסט מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין, וזו בהחלט אפשרות שכדאי לנצל. את התמונה הגולש רואה בדרך כלל לפני שהוא קורא את הטקסט הנלווה למודעה. הוספת טקסט שיווקי קצר לתמונה תבליט את המסר עוד יותר, וכך יעלו גם אחוזי ההקלקה, הרבה מעבר לפרסום תמונה שאינה כוללת טקסט.

2. שים לב לאיכות הקהל שלך

נכון שפילוח הקהל בקמפיין לפי פרמטרים כמו מין, גיל, ישוב ואפילו תחומי עניין יכולים למקד את המודעה שלך, אך ייתכן שגם אחרי פילוח כזה תקבל לא מעט לייקים מגולשים שאינם רלוונטיים לך, בלשון המעטה, וגם שינוי של הגדרות הפילוח לא יעזור כנראה.

אם לא בחרת בפרסום מסוג רימרקטינג (פרסום שמבוסס על הגולשים שביקרו באתר שלך ובעקבות זאת נחשפים למודעות בפייסבוק), ניתן להגיע לקהל איכותי וממוקד, באחת משתי דרכים: פרסום לחברים של אוהדי הדף, או פרסום לאנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו של אוהדי הדף, על ידי יצירת קהל דומה (look alike).

במצב בו הדף שלך עוד חדש, קהל האוהדים אמנם יהיה קטן אך איכותי ומבוסס על אוהדים אמיתיים ולא מזויפים, שכנראה גם רלוונטיים במידה מסוימת לקמפיין. לכן, פרסום שיופעל רק עבור החברים של אותם אוהדים או לקהל דומה – ישאיר אותך סביב אותו גרעין איכותי וסביבו בלבד.

ומה אם דף הפייסבוק כבר הספיק להתמלא בלייקים לא איכותיים? את הלייקים שאינם מתאימים אפשר להסיר מרשימת החברים דרך הגדרות הדף העסקי (Settings בתפריט הדף), בחירה באפשרות People and other pages, והסרה של כל מי שנראה שהגיע לעמוד העסקי לגמרי בטעות.

3. סמוך על התמחור האוטומטי של פייסבוק

בדרך כלל, שיטת התמחור הטובה ביותר למודעות פייסבוק היא אוטומטית. ברוב המקרים זה יהיה התמחור הזול והמשתלם ביותר לפרסום ממומן, ופייסבוק היא זו שמחליטה כמה תשלם על קליק או על מעורבות גולש. במצב אידיאלי, פרסום בפייסבוק יעלה בין כמה עשרות אגורות לכמה שקלים על לכל קליק, ומודעה עם ביצועים סבירים לא תעלה יותר משקל אחד להקלקה.

בחירה בשיטת תמחור אוטומטית תשמור על המודעה שלך באוויר בכל מצב, וכך היא לא תדשדש במקום בגלל שינויים במחירי מודעות במערכת הפרסום או גורמים אחרים. אם המודעה משיגה ביצועים מספיק טובים ואחוזי הקלקה גבוהים, תוכל לשנות את שיטת התמחור שלה מאוחר יותר, ולהגדיר ידנית את העלות המקסימלית להקלקה או למעורבות הגולשים, מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין.

המאמר נכתב על ידי מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית בחברת מליס – המתמחה בשירותי תוכן, שיווק, יעוץ שיווקי ופרסום באינטרנט – ניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
בריאות ולייפסטייל

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
קריירה ועסקים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
קריירה ועסקים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
קריירה ועסקים

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
קריירה ועסקים

לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • מנהלת תוכן: שירלי ששון-עזר
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

  • פרסום באינטרנט
  • ייעוץ שיווקי
  • קופירייטינג
  • שיווק בפייסבוק

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס