בעלי עסקים רבים הולכים לאיבוד כשמדובר בטיפול במערכת המחשוב והטלפוניה במשרד. הם נאלצים לסנכרן בין מגוון ספקים שונים, שעסוקים בהטלת האחריות אחד על השני כשמתעוררת בעיה באינטרנט, בתוכנות או בטלפון. "זה מנגנון שגורם לעסק להפסיד כסף ולקוחות"
כל בעל עסק יודע שאחת ההתעסקויות הכי מעצבנות בעסק היא הדאגה למחשוב ולמערכת טלפוניה או מרכזייה שיעבדו באופן רציף ומהיר, בכל רגע נתון. מדובר בדרך כלל על שילוב בין הרבה ספקים שונים שכל אחד אחראי על רכיב אחר: אחד אחראי לתשתית, אחד לספק, איש IT שצריך לתחזק את המחשוב, להתקין את כל התוכנות ועוד.
"כל עסק הזקוק למחשוב יודע שהעולם של היום מבוסס במידה רבה על זמינות ותקשורת מיידית", אומר יניר דהן, מנהל טכנולוגיות ומרצה בתחום בארץ ובעולם. "כאשר נכנסת שיחה למשרד או אפילו לפיצרייה עם כמה סניפים, יש צורך לקבל מענה מהיר מהאדם הרלוונטי – אחרת הלקוח עלול לנתק. בנוסף, היום יש מערכות מתוחכמות לזיהוי לקוחות באמצעות CRM, ושם חייבים כל הזמן שהכל יתקתק ויעבוד בלי ניתוקים ועם אוטומטיזציה מלאה".
"עסקים מחפשים מישהו שייקח אחריות"
דהן, זיהה את הצורך של בעלי עסקים בארץ ובעולם בגוף אחד שייקח אחריות לכל מערכות המחשוב והטלפוניה, והקים את ONET – חברה בינלאומית צומחת, שמאגדת פתרון טכנולוגי מלא תחת קורת גג אחת. "כשעסקים מגיעים אלינו הם בדרך כלל מותשים לאחר שנים של התעסקויות עם בעלי מקצוע כאלה ואחרים בתחום המחשוב, האינטרנט והטלפוניה", אומר דהן.
"הם מחפשים שמישהו ייקח את האחריות על כל התחום הזה בעסק ויספק שירות אחיד, מהיר ומקצועי לכל מה שהם צריכים, משלב הקנייה של המחשבים ועד התקלה הכי גדולה שיכולה לקרות. זה בדיוק מה שאנחנו עושים. ברגע שלקוח מתחבר אלינו, הוא מקבל שקט נפשי מוחלט בכל הנושא הזה – יש מקום אחד שדואג לו לכל הצרכים. אם יש תקלה באחד המנגנונים, הכל מגובה בענן והוא יקבל מענה בתוך מקסימום 10 שניות כדי לפתור את הבעיה".
רוצים לבחון את עלויות המחשוב והתקשורת בעסק?
השאירו פרטים >>
"אם אין שירות מהיר, העסק מפסיד כסף"
החברה אותה הקים דהן פועלת במגוון רחב של מדינות בעולם, ובנוסף לסניף בישראל, היא מעניקה שירות מלא גם דרך הסניף האירופאי שלה. מדי שנה החברה גדלה ומתפתחת עם יותר ויותר עסקים שמגלים אותה ומקבלים שירות מהיר ואחריות מקצועית מלאה על המחשוב במשרד.
"בישראל, כשיש תקלה, פעמים רבות מטילים את האחריות על הספק האחר – כדי לחסוך את הטיפול. המנגנון הזה מייאש את הלקוח שצריך שמערכות המחשוב שלו יעבדו באופן רציף, 24 שעות ביממה. אם מנהלת משרד מתקשרת לספק וממתינה 20 דקות על הקו, ואז אומרים לה להתקשר לספק אחר – היא בבעיה והעסק כולו בבעיה, כי בזמן הזה נכנסות שיחות שלא מקבלות מענה מיטבי והעסק מפסיד כסף ולקוחות.
"אצלנו זה לא יכול לקרות. כשמתקשרים אלינו, אנחנו עונים בתוך שניות והלקוח מקבל פתרון במקום. ובכל מקרה הכל מגובה וניתן לענות לשיחות ולקבל גישה למערכות המחשוב גם כשהלקוח נמצא בחופשה בקאריביים. זו המומחיות והייחודיות של החברה שלנו. תפקידנו הוא לחסוך את כאב הראש מהלקוחות שלנו ולטפל במה שאנחנו מומחים בו", מסביר דהן.
"כשהכל עובד – מגדילים את יכולת המכירה"
מעבר לתמיכה בכל מערכות המחשוב של כל עסק, חברת ONET מספקת לעסקים בכל סדר גודל, שירותי מרכזיות בהן כל השיחות מוקלטות וניתן לקבל דוחות מפורטים על כל הפעילות הטלפונית של החברה:
- כמה זמן לקוח המתין על הקו?
- מהו אחוז הנטישה?
- זיהוי לקוחות על ידי התממשקות ל-CRM.
- תקשורת בין סניפית ועוד.
"עסקים מגדילים את יכולות המכירה שלהם בזכות השירותים האלו, בין אם יש להם תחנה אחת או Call Center שלם", אומר דהן. "כל המערכות שאנחנו מספקים ללקוחות נתמכות על ידי הענן שלנו שהוא חזק במיוחד ופרוש גלובלית. יש לנו לקוחות בעשרות מדינות ברחבי העולם", הוא מדגיש. "היום אין שום תלות במקום וניתן להמשיך רציפות של עבודה אם זה בבידוד בבית, בחופשה על החוף, במשרד בלונדון או ברכבת. אנחנו דואגים לשמור את העסק מחובר בכל רגע.
"מה שחשוב שאנשים יידעו, זה שהם לא חייבים להיות עוד מספר בחברת ענק שמספקת שירות אחד מתוך מגוון שירותים שהעסק שלהם צריך. יש מענה כולל שפותר את כל צורכי העסק במקום אחד ועם התחייבות לשירות מהיר, במחיר משתלם והכי חשוב – בקדמת הטכנולוגיה. אנחנו לא מפסיקים לשדרג את עצמנו ולגדול ולאפשר לעסקים להגיע למיצוי באמצעות מערכות תקשורת שעובדות בצורה האפקטיבית ביותר שניתן להגיע אליה".
מעוניינים לבחון את עלויות המחשוב והתקשורת בעסק?
השאירו פרטים –