• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שלישי, 2 דצמבר, 2025
איבדתם שליטה על ההוצאות? אולי אתם צריכים מנהלת כספים משפחתית
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
הרופא שהפסיק לעשן אחרי 18 שנה בטיפול אלטרנטיבי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

2 בדצמבר 2018 11:42 אין תגובות
הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

האם אתם יודעים למכור כמו שצריך? התשובה לשאלה הזו יכולה לקבוע את גורל העסק שלכם. גיל חיים, מנכ"ל חברת HGC המתמחה באסטרטגיות שיווק ומכירות, מספר על הכלים שפיתחה החברה כדי לעזור לחברות ועסקים לסגור יותר עסקאות – ולעשות הרבה יותר כסף

כל מי שאי פעם הקים עסק, יודע שגם אם יש לו מוצר מנצח – שיווק נכון הוא קריטי להצלחה. כך קרה גם לחברת מטבחים קטנה, שאמנם ייצרה מטבחים איכותיים, אך לא הצליחה למכור מספיק כדי להתקיים, ועמדה על סף סגירה.

רגע לפני הסוף, החליטו בעלי החברה להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בשיווק ומכירות, וזו היתה נקודת המפנה. "הגעתי לחברה וישבתי אצלם במשרדים שעות ארוכות, כדי להבין לעומק את הדינמיקה שלה", נזכר גיל חיים, המנכ"ל והבעלים של חברת HGC, המתמחה בפיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירות לחברות.

"החלטנו להוציא לפועל תוכנית שיווקית חדשה, ובתוך זמן קצר מאוד הגענו ל-100% מיעדי המכירות. למעשה, ההצלחה היתה כל כך גדולה, עד שהחברה נאלצה לגייס עובדים נוספים כדי לעמוד בקצב ההזמנות", הוא מספר.

"משקיעים המון שעות בתוך העסק עצמו"

מה שסייע ביצירת התוכנית השיווקית החדשה היה ההיכרות עם שיטות העבודה שלה מבפנים – סימן ההיכר הייחודי של חברת HGC, המבדיל אותה מחברות אחרות בתחום שיפור ביצועי המכירות. "אנחנו בונים את השירות שלנו על סמך הנוכחות שלנו בעסק", מסביר גיל.

"בחודש הראשון של הפעילות אנחנו נמצאים אצל הלקוח במשך כ-30 שעות. בהמשך, אנחנו נמצאים בעסק לפחות שלוש שעות בשבוע כדי להמשיך לתחזק את התוכנית שאנחנו בונים. זו גישה יוצאת דופן בענף – אני לא מכיר אף יועץ אחר שמשקיע כל כך הרבה שעות בתוך העסק עצמו.

"האינטנסיביות הזאת עוזרת לנו להבין את המצב הקיים לעומק, להכיר את האנשים העובדים בחברה ואת שיטות הפעולה שלה, ולהבין איפה החוזקות ואיפה החולשות, ומה בדיוק צריך לשנות כדי שהעסק יעבוד. וזה עובד".

הקשיים העיקריים: גיוס לקוחות וכלים מקצועיים

"אנחנו עוזרים לעסקים להרוויח יותר כסף בדרכים שונות, כמו פיתוח ומיתוג עסקי, שיפור מערכות CRM, הדרכת אנשי מכירות, כתיבת נהלים ותהליכי עבודה, הקמת מערכי שירות ומכירה ואפילו גיוס כוח אדם; אבל הכלי החשוב ביותר שלנו הוא היכולת לתפור חבילת שירותים אישית לכל לקוח, לפי הצרכים והיעדים הספציפיים שלו, ובהתאם לתוכנית עבודה שנקבעת מראש", מסביר גיל.

מיהם עיקר הלקוחות שלכם?

"מגיעות אלינו חברות בינוניות וגדולות, וגם לקוחות קטנים יותר. המשותף לכולם הוא קושי במכירות, בגיוס לקוחות ובאסטרטגיות שיווק, לצד מחסור בכלים מקצועיים ובידע טכנולוגי. בשורה התחתונה, כל מי שמבין שהעסק יכול וצריך להרוויח יותר – אבל אין לו הכלים לעשות זאת בעצמו.

"פנתה אלינו חברת משכנתאות שנתקלה בקושי להשיג לידים איכותיים. לאחר העבודה שלנו, התוצאות היו מדהימות: יחס ההמרה משיחה 'קרה' לחלוטין עמד על 60%, ורמת הסגירה היתה קרובה ל-20%. החברה הצליחה לייצר הכנסה של שנה – בתוך פחות מחודשיים".

"לחשוב כמו הלקוח"

מה הטיפ הכי גדול שלך לבעלי עסקים?

"הדבר הכי חשוב שבעל עסק צריך לשאול את עצמו הוא לא איך אני מוכר יותר, אלא איך הלקוח יקנה יותר", אומר גיל. "צריך פשוט להפוך את נקודת המבט. אני תמיד אומר לעובדים שלי שבשביל להיות בלש טוב, צריך ללמוד לחשוב כמו גנב. בהתאם, אתם צריכים לאמץ את הראייה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להבין מה הם מחפשים ומה הכי חשוב להם.

"כשתבינו מה הלקוח רוצה, תדעו לאן לכוון את מאמצי השיווק והמכירה שלכם, כך שיראו תוצאות", אומר גיל, ומוסיף: "יש גם הרבה מאד טיפים נקודתיים, כמו לפתוח כל שיחה עם לקוח פוטנציאלי בחיוך, או איך אפשר להתחמק מהתירוץ הנפוץ של 'נדבר אחרי החגים…' – אבל זה כבר יכול למלא עוד כתבה שלמה".

הטיפים של גיל חיים לעסקים שרוצים להגדיל מכירות:
  • היעזרו בטכנולוגיה: בחנו את מערכת קליטת הלידים שלכם (CRM) – וודאו שאתם יכולים לקבל את הלידים שאתם מייצרים בדרך היעילה והטובה ביותר.
  • הקליטו שיחות עם לקוחות: זו הדרך הטובה ביותר לפקח ולבקר את מערך המכירות שלכם וגם ללמוד מטעויות ולהשתפר באופן קבוע.
  • הגדירו מטרות: ודאו שאתם יודעים מה אתם מצפים להשיג בסיום כל שיחת מכירות, כמה פגישות אתם רוצים לסגור ביום וכך הלאה; כך תבנו מסגרת של יעדים שגם תעמדו בה.

 

רוצה ליצור קשר או לתאם פגישה עם גיל חיים?

מלא/י את הפרטים –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
בריאות ולייפסטייל

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
פנאי ותרבות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

איבדתם שליטה על ההוצאות? אולי אתם צריכים מנהלת כספים משפחתית

החברה שמטפלת בבעיה של 25% מהנשים בעולם – מצרפת משקיעים

כיצד בינה מלאכותית (AI) תשנה את עולם ה-SEO בעתיד הקרוב?

בלי ניתוח: שני רופאים ישראלים מבצעים אבחון חדשני וטיפול בכאבי מפרקים וגב

חולמים לגדל את הירקות בעצמכם? הפטנט האוסטרלי נחת בישראל

ים תיכון, בתי אבן וגגות רעפים: פרויקט חדש במושבה הגרמנית בחיפה

תחרות הסטארט-אפים של ועידת הבריאות הדיגיטלית: מי יזכה בהזדמנות לשת"פ עם IBM?

סקר בנק ישראל: 66 אחוז מבעלי העסקים מרוצים מהבנק שלהם

"מבחינת העירייה, יש דגש גדול מאוד על שכונת נווה שאנן"

מנהלים לפחות 200 אלף שקל בתיק השקעות? כך תגלו אם מגיעות לכם הטבות מס משתלמות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

משפחה בישראל הרוויחה בממוצע 17,276 שקל לחודש בשנת 2018

משלמים משכנתא? כנראה שמגיעים לכם 150 אלף שקל בחזרה

אתגר 21 של חלי ממן: תוכנית הרזיה אונליין

כשספורט וטכנולוגיה נפגשים: 3 השקעות מעניינות בענף הספורטק

איך יוצאים מהמשבר? 5 טיפים חשובים לבעלי עסקים

הדילמה של חולי הלב: לרוץ למיון או לחכות בבית?

התמכרות נעימה: 5 סדרות שחייבים לראות בנטפליקס

תל אביב: החל מ-1.7 מיליון שקל לדירה חדשה עם חניה בפרויקט "עין הקורא 1"

ללמוד לנגן בגיטרה: מה צריך כדי להתחיל?

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס