• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום חמישי, 9 אוקטובר, 2025
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

2 בדצמבר 2018 11:42 אין תגובות
הכירו את האיש שנכנס לבתי עסק – ועושה מהפיכה במכירות

האם אתם יודעים למכור כמו שצריך? התשובה לשאלה הזו יכולה לקבוע את גורל העסק שלכם. גיל חיים, מנכ"ל חברת HGC המתמחה באסטרטגיות שיווק ומכירות, מספר על הכלים שפיתחה החברה כדי לעזור לחברות ועסקים לסגור יותר עסקאות – ולעשות הרבה יותר כסף

כל מי שאי פעם הקים עסק, יודע שגם אם יש לו מוצר מנצח – שיווק נכון הוא קריטי להצלחה. כך קרה גם לחברת מטבחים קטנה, שאמנם ייצרה מטבחים איכותיים, אך לא הצליחה למכור מספיק כדי להתקיים, ועמדה על סף סגירה.

רגע לפני הסוף, החליטו בעלי החברה להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בשיווק ומכירות, וזו היתה נקודת המפנה. "הגעתי לחברה וישבתי אצלם במשרדים שעות ארוכות, כדי להבין לעומק את הדינמיקה שלה", נזכר גיל חיים, המנכ"ל והבעלים של חברת HGC, המתמחה בפיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירות לחברות.

"החלטנו להוציא לפועל תוכנית שיווקית חדשה, ובתוך זמן קצר מאוד הגענו ל-100% מיעדי המכירות. למעשה, ההצלחה היתה כל כך גדולה, עד שהחברה נאלצה לגייס עובדים נוספים כדי לעמוד בקצב ההזמנות", הוא מספר.

"משקיעים המון שעות בתוך העסק עצמו"

מה שסייע ביצירת התוכנית השיווקית החדשה היה ההיכרות עם שיטות העבודה שלה מבפנים – סימן ההיכר הייחודי של חברת HGC, המבדיל אותה מחברות אחרות בתחום שיפור ביצועי המכירות. "אנחנו בונים את השירות שלנו על סמך הנוכחות שלנו בעסק", מסביר גיל.

"בחודש הראשון של הפעילות אנחנו נמצאים אצל הלקוח במשך כ-30 שעות. בהמשך, אנחנו נמצאים בעסק לפחות שלוש שעות בשבוע כדי להמשיך לתחזק את התוכנית שאנחנו בונים. זו גישה יוצאת דופן בענף – אני לא מכיר אף יועץ אחר שמשקיע כל כך הרבה שעות בתוך העסק עצמו.

"האינטנסיביות הזאת עוזרת לנו להבין את המצב הקיים לעומק, להכיר את האנשים העובדים בחברה ואת שיטות הפעולה שלה, ולהבין איפה החוזקות ואיפה החולשות, ומה בדיוק צריך לשנות כדי שהעסק יעבוד. וזה עובד".

הקשיים העיקריים: גיוס לקוחות וכלים מקצועיים

"אנחנו עוזרים לעסקים להרוויח יותר כסף בדרכים שונות, כמו פיתוח ומיתוג עסקי, שיפור מערכות CRM, הדרכת אנשי מכירות, כתיבת נהלים ותהליכי עבודה, הקמת מערכי שירות ומכירה ואפילו גיוס כוח אדם; אבל הכלי החשוב ביותר שלנו הוא היכולת לתפור חבילת שירותים אישית לכל לקוח, לפי הצרכים והיעדים הספציפיים שלו, ובהתאם לתוכנית עבודה שנקבעת מראש", מסביר גיל.

מיהם עיקר הלקוחות שלכם?

"מגיעות אלינו חברות בינוניות וגדולות, וגם לקוחות קטנים יותר. המשותף לכולם הוא קושי במכירות, בגיוס לקוחות ובאסטרטגיות שיווק, לצד מחסור בכלים מקצועיים ובידע טכנולוגי. בשורה התחתונה, כל מי שמבין שהעסק יכול וצריך להרוויח יותר – אבל אין לו הכלים לעשות זאת בעצמו.

"פנתה אלינו חברת משכנתאות שנתקלה בקושי להשיג לידים איכותיים. לאחר העבודה שלנו, התוצאות היו מדהימות: יחס ההמרה משיחה 'קרה' לחלוטין עמד על 60%, ורמת הסגירה היתה קרובה ל-20%. החברה הצליחה לייצר הכנסה של שנה – בתוך פחות מחודשיים".

"לחשוב כמו הלקוח"

מה הטיפ הכי גדול שלך לבעלי עסקים?

"הדבר הכי חשוב שבעל עסק צריך לשאול את עצמו הוא לא איך אני מוכר יותר, אלא איך הלקוח יקנה יותר", אומר גיל. "צריך פשוט להפוך את נקודת המבט. אני תמיד אומר לעובדים שלי שבשביל להיות בלש טוב, צריך ללמוד לחשוב כמו גנב. בהתאם, אתם צריכים לאמץ את הראייה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להבין מה הם מחפשים ומה הכי חשוב להם.

"כשתבינו מה הלקוח רוצה, תדעו לאן לכוון את מאמצי השיווק והמכירה שלכם, כך שיראו תוצאות", אומר גיל, ומוסיף: "יש גם הרבה מאד טיפים נקודתיים, כמו לפתוח כל שיחה עם לקוח פוטנציאלי בחיוך, או איך אפשר להתחמק מהתירוץ הנפוץ של 'נדבר אחרי החגים…' – אבל זה כבר יכול למלא עוד כתבה שלמה".

הטיפים של גיל חיים לעסקים שרוצים להגדיל מכירות:
  • היעזרו בטכנולוגיה: בחנו את מערכת קליטת הלידים שלכם (CRM) – וודאו שאתם יכולים לקבל את הלידים שאתם מייצרים בדרך היעילה והטובה ביותר.
  • הקליטו שיחות עם לקוחות: זו הדרך הטובה ביותר לפקח ולבקר את מערך המכירות שלכם וגם ללמוד מטעויות ולהשתפר באופן קבוע.
  • הגדירו מטרות: ודאו שאתם יודעים מה אתם מצפים להשיג בסיום כל שיחת מכירות, כמה פגישות אתם רוצים לסגור ביום וכך הלאה; כך תבנו מסגרת של יעדים שגם תעמדו בה.

 

רוצה ליצור קשר או לתאם פגישה עם גיל חיים?

מלא/י את הפרטים –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
בריאות ולייפסטייל

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
צרכנות

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
פרסום ושיווק

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

גן עדן למשקיעים באיחוד האירופי: מ-67 אלף יורו לדירה חדשה בבוקרשט

סטודנטים? כך תקבלו מלגה של 5,000 שקלים לשנה – בלי התנדבות

4.5 מיליון תיירים ביקרו בישראל בשנה החולפת

מי יהיה הסטארט-אפ המצטיין לשנת 2019 בתחום הבינה המלאכותית?

תמיד חלמת להיות מדריכת הורים? זו התוכנית שאת צריכה

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

חולמים על שלג? חמישה יעדים קרובים שיעשו לכם את החורף

חברת וילאר מקימה 30 אלף מ"ר של מבני לוגיסטיקה ומשרדים בפארק התעשייה בקיסריה

לא שומעים? הכירו את מכשירי השמיעה שמתחבאים במשקפיים או בתוך העגיל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]

כפל ביטוח ופוליסות מיותרות: כך תחסכו אלפי שקלים בשנה על תשלומי הביטוח

מקימים חנות אינטרנטית? זו החברה שתעזור לכם להצליח

חברות ההייטק מפנקות? לעובדים טבעונים אין אפילו חלב סויה במקרר

כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל

רק 199 אלף שקל: החלה מכירת הקרקעות בפרויקט חוף התכלת בהרצליה – קו ראשון לים

העתיד של האנטי-אייג'ינג: חברה ישראלית מגייסת מפיצים ומפיצות למוצרים

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

אחרי ההצלחה: טוגדר השיקה קרן יוניקורן שלישית למשקיעים כשירים

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס