חברת לאורקס חוללה מהפכה בתחום האנטי אייג'ינג עם קו המוצרים הראשון המבוסס על עקרונות פיזיקליים. לאחר שמכרה מעל ל-12 מיליון מוצרים ברחבי העולם היא פותחת בפני מפיצים ומפיצות עצמאיים את האפשרות לקחת חלק בהצלחה, בלי רכישת מלאי וללא התחייבות כספית
יותר מ-15 שנה חלפו מאז שאישה אחת פנתה לבעלה (שבמקרה, היה גם מדען גרעין בטכניון) וביקשה ממנו שימצא פתרון ביתי יעיל לקמטים. הבעל, פרופ' דב אינגמן, נענה לאתגר ופיתח קו שלם של מוצרי קוסמטיקה, המבוססים ברובם על עקרונות פיזיקליים להפחתת קמטים.
בתחילה השתמשו בהם רק בני המשפחה, אך השמועה על יעילות המוצרים התגלגלה מפה לאוזן, הדרישה התרחבה – וחברת לאורקס הוקמה. בימים אלה, לאחר שמכרה יותר מ-12 מיליון ממוצריה ברחבי העולם, פותחת החברה תוכנית הכשרה למפיצים ומפיצות של מוצריה. זאת, במטרה להרחיב את נתח השוק שלה ולאפשר ללקוחות להתנסות במוצרים במפגשים ייעודיים.
"במכירה של תכשירי קוסמטיקה, יש חשיבות משמעותית להתנסות אישית עם המוצר", אומר ד"ר ארז מנור, שלקח חלק בפיתוח הנוסחה שמאחורי המוצרים. "לקוחות רבים, במיוחד כאלה שכבר התנסו בתכשירים אחרים שהבטיחו הרים וגבעות, מופתעים לגלות עד כמה המוצרים של לאורקס אפקטיביים כבר בשימוש הראשון. הם רואים איך הפנים מקבלים מראה זוהר ורענן, התכשיר ממש מוכר את עצמו.
"אין תחליף למגע ולקשר האישי – ולכן החלטנו להכניס לתמונה מפיצות ומפיצים, שמצד אחד, יסייעו לנו לחשוף לקוחות חדשים למוצרי לאורקס, ומצד שני, ייהנו מהאפשרות לפתוח עסק משלהם, בשעות עבודה גמישות, ולקחת חלק בהצלחה של החברה".
"לא צריך לרכוש מלאי"
בלאורקס ישראל מסבירים כי על מנת להפיץ את המוצרים, אין כל צורך ברכישת מלאי. "זו לא פירמידה, אנחנו לא דורשים מהמפיצים שיקנו מאות ואלפי מוצרים כדי שנאפשר להם לשווק אותנו", מסביר ד"ר מנור, בעל PhD מהטכניון. "יש לנו ביטחון מלא במוצר שלנו, אנחנו לא דורשים התחייבות, כספית או אחרת, והמפיצים גם לא צריכים להשיג בעצמם 'לידים' (טלפונים של לקוחות שהביעו התעניינות במוצר). כל מה שהמפיצים צריכים לעשות הוא לארגן מפגשי מכירה, להדגים את המוצרים – ולתת למשתתפים לראות שזה עובד, ובמהירות".
רוצה להצטרף? לחצ/י כאן לפרטים >>
"היתרון המשמעותי הוא שמדובר במספר בלתי מוגבל של לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, הניסיון שלנו מעיד כי מי שרוכש את המוצרים פעם אחת, ממשיך לרכוש אותם, עם קנייה חוזרת מדי כמה חודשים. כלומר, יש למפיצים הזדמנות לבנות מאגר לקוחות גדול, שחוזר לקנות שוב ושוב – כאשר כל לקוח מביא בעקבותיו לקוחות חדשים, בזכות האיכות של המוצרים".
פטנט עולמי פורץ דרך
אז איך זה עובד? ד"ר מנור אומר כי בעוד שוק הקוסמטיקה העולמי מבוסס על תרכובות כימיות שמנסות לעכב את הזדקנות העור, מוצרי לאורקס יוצאי דופן מאחר שהם מבוססים על עקרונות הפיזיקה. "בכל המוצרים שלנו יש סיליקה – מינרל טבעי שגורם לחלקיקים בעור להידחס, שטח פני העור מוקטן, וכך נוצר מראה מוצק יותר", אומר ד"ר מנור.
"זה פטנט עולמי פורץ דרך בשוק האנטי-אייג'ינג. כבר לא מדברים על מילוי קמטים או כיסוי שלהם, כמו הזרקות וקרמים. הנוסחה שלנו הופכת את העור לחלק יותר, על ידי כך שהיא פשוט 'מרימה' את הקמטים".
15 שנה – בלי אף קמט חדש
גם שלמה ברגר (70), שותף בחברת לאורקס ישראל והמשווק הבלעדי של חברת לאורקס, החליט לערוך על עצמו ניסוי פשוט, כדי לוודא את האפקטיביות של המוצרים.
"שלמה שהה הרבה בשמש, ולכן סבל מקמטוטים רבים בפנים", מספר ד"ר מנור. "במשך שלושה חודשים, הוא מרח את המוצר שלנו על לחי אחת, בעוד שעל הלחי השנייה לא נעשה שימוש במוצר קוסמטי כלשהו. אחרי שלושה חודשים, התוצאות היו ברורות: הלחי שטופלה הייתה חלקה מקמטים כמעט לחלוטין, כאשר הלחי השנייה נותרה עם קמטוטים רבים".
משתמשת ותיקה נוספת במוצרי החברה היא לין מאירסון, בת 69. היא מיישמת את מוצרי לאורקס מאז הקמת החברה, לפני 15 שנה – ומאז, היא מדווחת, לא נוצרו קמטים חדשים על פניה. שגרת הטיפוח שלה פשוטה: מדי יום היא מורחת סרום, ג'ל עיניים וקרם לחות של לאורקס, ופעם בשבוע, היא משתמשת במסכת פנים של החברה.
"ברור לנו שיש עוד חברות רבות שמציעות הכנסה נוספת במכירת מוצרים, בדגש על קוסמטיקה", אומרים בחברה. "אבל אצלנו המוצרים מאוד איכותיים, ומאחר שאין התחייבות, המפיצים יכולים רק להרוויח. אנחנו מחפשים אנשים שאוהבים להכיר אנשים חדשים, שישמחו לארח מפגשי מכירה ולהדגים מוצרים מוכחים קלינית.
"זו ההזדמנות של מי שרוצה לפתוח עסק משלו, ומתעניין בעולם האנטי אייג'ינג, לבנות עסק משגשג לטווח הארוך – ללא השקעה וסיכונים".