• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום רביעי, 26 נובמבר, 2025
איבדתם שליטה על ההוצאות? אולי אתם צריכים מנהלת כספים משפחתית
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
הרופא שהפסיק לעשן אחרי 18 שנה בטיפול אלטרנטיבי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » העתיד של האנטי-אייג'ינג: חברה ישראלית מגייסת מפיצים ומפיצות למוצרים

העתיד של האנטי-אייג'ינג: חברה ישראלית מגייסת מפיצים ומפיצות למוצרים

5 בדצמבר 2022 11:30 אין תגובות
העתיד של האנטי-אייג'ינג: חברה ישראלית מגייסת מפיצים ומפיצות למוצרים

חברת לאורקס חוללה מהפכה בתחום האנטי אייג'ינג עם קו המוצרים הראשון המבוסס על עקרונות פיזיקליים. לאחר שמכרה מעל ל-12 מיליון מוצרים ברחבי העולם היא פותחת בפני מפיצים ומפיצות עצמאיים את האפשרות לקחת חלק בהצלחה, בלי רכישת מלאי וללא התחייבות כספית

יותר מ-15 שנה חלפו מאז שאישה אחת פנתה לבעלה (שבמקרה, היה גם מדען גרעין בטכניון) וביקשה ממנו שימצא פתרון ביתי יעיל לקמטים. הבעל, פרופ' דב אינגמן, נענה לאתגר ופיתח קו שלם של מוצרי קוסמטיקה, המבוססים ברובם על עקרונות פיזיקליים להפחתת קמטים.

בתחילה השתמשו בהם רק בני המשפחה, אך השמועה על יעילות המוצרים התגלגלה מפה לאוזן, הדרישה התרחבה – וחברת לאורקס הוקמה. בימים אלה, לאחר שמכרה יותר מ-12 מיליון ממוצריה ברחבי העולם, פותחת החברה תוכנית הכשרה למפיצים ומפיצות של מוצריה. זאת, במטרה להרחיב את נתח השוק שלה ולאפשר ללקוחות להתנסות במוצרים במפגשים ייעודיים.

"במכירה של תכשירי קוסמטיקה, יש חשיבות משמעותית להתנסות אישית עם המוצר", אומר ד"ר ארז מנור, שלקח חלק בפיתוח הנוסחה שמאחורי המוצרים. "לקוחות רבים, במיוחד כאלה שכבר התנסו בתכשירים אחרים שהבטיחו הרים וגבעות, מופתעים לגלות עד כמה המוצרים של לאורקס אפקטיביים כבר בשימוש הראשון. הם רואים איך הפנים מקבלים מראה זוהר ורענן, התכשיר ממש מוכר את עצמו.

"אין תחליף למגע ולקשר האישי – ולכן החלטנו להכניס לתמונה מפיצות ומפיצים, שמצד אחד, יסייעו לנו לחשוף לקוחות חדשים למוצרי לאורקס, ומצד שני, ייהנו מהאפשרות לפתוח עסק משלהם, בשעות עבודה גמישות, ולקחת חלק בהצלחה של החברה".

"לא צריך לרכוש מלאי"

בלאורקס ישראל מסבירים כי על מנת להפיץ את המוצרים, אין כל צורך ברכישת מלאי. "זו לא פירמידה, אנחנו לא דורשים מהמפיצים שיקנו מאות ואלפי מוצרים כדי שנאפשר להם לשווק אותנו", מסביר ד"ר מנור, בעל PhD מהטכניון. "יש לנו ביטחון מלא במוצר שלנו, אנחנו לא דורשים התחייבות, כספית או אחרת, והמפיצים גם לא צריכים להשיג בעצמם 'לידים' (טלפונים של לקוחות שהביעו התעניינות במוצר). כל מה שהמפיצים צריכים לעשות הוא לארגן מפגשי מכירה, להדגים את המוצרים – ולתת למשתתפים לראות שזה עובד, ובמהירות".

רוצה להצטרף? לחצ/י כאן לפרטים >>


"היתרון המשמעותי הוא שמדובר במספר בלתי מוגבל של לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, הניסיון שלנו מעיד כי מי שרוכש את המוצרים פעם אחת, ממשיך לרכוש אותם, עם קנייה חוזרת מדי כמה חודשים. כלומר, יש למפיצים הזדמנות לבנות מאגר לקוחות גדול, שחוזר לקנות שוב ושוב – כאשר כל לקוח מביא בעקבותיו לקוחות חדשים, בזכות האיכות של המוצרים".

פטנט עולמי פורץ דרך

אז איך זה עובד? ד"ר מנור אומר כי בעוד שוק הקוסמטיקה העולמי מבוסס על תרכובות כימיות שמנסות לעכב את הזדקנות העור, מוצרי לאורקס יוצאי דופן מאחר שהם מבוססים על עקרונות הפיזיקה. "בכל המוצרים שלנו יש סיליקה – מינרל טבעי שגורם לחלקיקים בעור להידחס, שטח פני העור מוקטן, וכך נוצר מראה מוצק יותר", אומר ד"ר מנור.

"זה פטנט עולמי פורץ דרך בשוק האנטי-אייג'ינג. כבר לא מדברים על מילוי קמטים או כיסוי שלהם, כמו הזרקות וקרמים. הנוסחה שלנו הופכת את העור לחלק יותר, על ידי כך שהיא פשוט 'מרימה' את הקמטים".

15 שנה – בלי אף קמט חדש

גם שלמה ברגר (70), שותף בחברת לאורקס ישראל והמשווק הבלעדי של חברת לאורקס, החליט לערוך על עצמו ניסוי פשוט, כדי לוודא את האפקטיביות של המוצרים.

"שלמה שהה הרבה בשמש, ולכן סבל מקמטוטים רבים בפנים", מספר ד"ר מנור. "במשך שלושה חודשים, הוא מרח את המוצר שלנו על לחי אחת, בעוד שעל הלחי השנייה לא נעשה שימוש במוצר קוסמטי כלשהו. אחרי שלושה חודשים, התוצאות היו ברורות: הלחי שטופלה הייתה חלקה מקמטים כמעט לחלוטין, כאשר הלחי השנייה נותרה עם קמטוטים רבים".

שלמה ברגר


משתמשת ותיקה נוספת במוצרי החברה היא לין מאירסון, בת 69. היא מיישמת את מוצרי לאורקס מאז הקמת החברה, לפני 15 שנה – ומאז, היא מדווחת, לא נוצרו קמטים חדשים על פניה. שגרת הטיפוח שלה פשוטה: מדי יום היא מורחת סרום, ג'ל עיניים וקרם לחות של לאורקס, ופעם בשבוע, היא משתמשת במסכת פנים של החברה.

"ברור לנו שיש עוד חברות רבות שמציעות הכנסה נוספת במכירת מוצרים, בדגש על קוסמטיקה", אומרים בחברה. "אבל אצלנו המוצרים מאוד איכותיים, ומאחר שאין התחייבות, המפיצים יכולים רק להרוויח. אנחנו מחפשים אנשים שאוהבים להכיר אנשים חדשים, שישמחו לארח מפגשי מכירה ולהדגים מוצרים מוכחים קלינית.

"זו ההזדמנות של מי שרוצה לפתוח עסק משלו, ומתעניין בעולם האנטי אייג'ינג, לבנות עסק משגשג לטווח הארוך – ללא השקעה וסיכונים".

רוצה להצטרף? לחצ/י כאן לפרטים >>

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

בריאות ולייפסטייל

מכשיר הנומייר פלוס הגיע לישראל: מבטיח תוצאות מהטיפול הראשון

בריאות ולייפסטייל

סודות של מאפרות: אלה מוצרי האיפור הטובים בעולם

בריאות ולייפסטייל

קליניקה קטנה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

פנאי ותרבות

הרשימה: 10 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים

בריאות ולייפסטייל

האם יש טיפול טבעי ויעיל לפצעי אקנה?

פנאי ותרבות

בחרנו את 10 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים

פנאי ותרבות

כל הסדרות של YES ב-59 שקל לחודש, עם מנוי דיסני+ ל-3 חודשים במתנה

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
בריאות ולייפסטייל

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
פנאי ותרבות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

הסטארט-אפ הישראלי ששינה את שיטת העיצוב של מרצדס והום סנטר – מגייס משקיעים

איך להרוויח יותר מתיקי ההשקעות שלך המנוהלים בשוויץ?

אלימות במשפחה: יש גם גברים מוכים

בראון 42: המלון הראשון הנבנה באילת מזה 17 שנה

"אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"

סמנכ"ל מובילאיי לשעבר הקים חברה לבקרת איכות טכנולוגית – ומגייס משקיעים אחרונים

עוד פעם שופינג ומגדל אייפל? רעיונות לחופשה קצת אחרת בחו"ל

לא שומעים? הכירו את מכשירי השמיעה שמתחבאים במשקפיים או בתוך העגיל

חברות ההייטק מפנקות? לעובדים טבעונים אין אפילו חלב סויה במקרר

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

ב-2019 הטכנאי המשיך להבריז: על מה מתלוננים הצרכנים הישראלים?

סופר מריו, דייב והנסיך הפרסי: משחקי המחשב שהכי אהבנו פעם

לימודי מערכות מידע: "כבר בשנה הראשונה לתואר מצאתי עבודה בתחום"

פרסום כתבות לעסקים

העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"

הרוכשים מסתערים על שכונת פארק הים בנתניה: 10 דירות נמכרו ב-10 ימים

החל מ-50 אלף דולר: טוגדר ממשיכה בגיוס משקיעים רגע לפני ההשקה

העלה לאינסטגרם תמונה של שעוני יוקרה שהבריח – ונתפס

כך הפכה המרפאה מראשון לציון לשם דבר בתחום הרפואה האסתטית

ספר חדש של צפריר בשן: "תכתוב תרוויח"

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס