חברה ישראלית בשילוב עם טכנולוגיה גרמנית, הצליחה לפתח רכב קומפקטי לנסיעות עירוניות. הרכב, שכבר נוסה בשטח, חוסך 90% מעלויות האנרגיה, תופס בחניה מקום של אופנוע ומגיע למהירות של 90 קמ"ש. החברה מגייסת משקיעים שיצטרפו אליה, מ-35 אלף דולר
כל מי שחי בעיר ויש לו רכב נאלץ להתמודד עם התסכול שמתלווה לשעות של חיפושי החניה, הפקקים, זיהום האוויר ועלויות הביטוח והאחזקה.
חוויית השימוש ברכבים בשנים האחרונות הפכה לנטל של ממש, ולא מפתיע שצמחו להם פתרונות אחרים כמו קורקינטים ואופניים – אך הם נותנים מענה חלקי בלבד לבעיה.
כבר היום, 55% מאוכלוסיית העולם מתגוררת בערים ונתון זה נמצא במגמת עלייה תמידית. כל האנשים הללו זקוקים לפתרון יעיל וזמין לכלי תחבורה שיחסוך מהם את בעיות החנייה והתחזוקה היקרה, אך עדיין יאפשר להם להגיע ממקום למקום במהירות ומבלי להיות תלוי במזג האוויר.
חברת City Transformer הישראלית, הצליחה לפתח כלי רכב מהפכני שעושה בדיוק את זה: הוא קומפקטי ומשנה את צורתו בהתאם לצורך, חוסך 90% מעלויות האנרגיה, ידידותי לסביבה, תופס מקום של אופנוע בחניה, אך מגיע למהירות של 90 קמ"ש ויכול להכיל שני מבוגרים או מבוגר ושני ילדים. החברה מגייסת אליה משקיעים דרך מועדון האנג'לים של Together השקעות, ותמורת החל מ-35 אלף דולר ניתן לרכוש מניות וליהנות מפוטנציאל ההצלחה שלה.
פיתוח ישראלי, יצרן גרמני
הפיתוח של הרכב נעשה בשילוב כוחות עם יצרן גרמני, וביחד עם החשיבה הישראלית פורצת הדרך, הצליחו להגיע לתוצאה מרשימה שכבר נבדקה בשטח וצפויה להתחיל להימכר ב-2021.
"כשהגענו לגור בתל אביב הבנו כמה בעיית התחבורה בתוך העיר היא אקוטית", מסביר אודי מרידור, אחד ממייסדי החברה. "הבנו שאנחנו חייבים להמציא פתרון שישנה את עולם התחבורה העירונית וייתן מענה לכל הבעיות שיש בכלי הרכב הסטנדרטיים, עם פגיעה מינימלית ככל שניתן בחוויית השימוש".
"זו לא בעיה מקומית אלא עולמית", אומר מרידור, "נהג בפריז מבזבז 237 שעות בשנה בעמידה בפקקים ובחיפושי חניה והנתונים דומים גם בניו יורק, לונדון, טוקיו וישראל. הרכב שפיתחנו יכול לחסוך למי שנוסע בעיקר בסביבת העיר, שעות יקרות בכל יום. בנוסף, הוא זול בהרבה ממכונית רגילה, חוסך 90% מעלויות הדלק ועדיין מאפשר נסיעה סגורה ובטיחותית עם מזגן".
"מתקפל לגודל של אופנוע במצב חניה"
ואכן, פוטנציאל השוק אליו פונה City Transformer הוא אדיר. המכונית שפיתחו, מתאימה לציי רכב שיתופיים שמשכירים רכבים על פי נסיעה, לציים צפים המאפשרים להחזיר את הרכב בכל מקום, בדומה לקורקינטים וכמובן גם ללקוחות קצה אשר מתגוררים בעיר ומעוניינים בפתרון יעיל ונוח שמתאים לסגנון החיים הדינמי שלהם.
"בעיית החניה היא בעיה שעולה הרבה מאוד כסף ללקוחות פרטיים בעיר, אך גם לציי הרכבים שנאלצים לרכוש שטח נדל"ני יקר מהעיריות. אנחנו חוסכים לכל אלה עלויות משמעותיות בכך שהרכב שלנו מגיע לגודל של אופנוע כשהוא במצב חניה ולמעשה, 4 רכבים של City תופסים מקום חניה אחד. גם עבור משתמשים פרטיים מדובר על חיסכון שיכול להגיע לאלפי שקלים בחודש", מסביר מרידור.
35 אלף דולר לרכישת מניות בחברה
החברה נהנית גם מרוח גבית מעיריית תל אביב, שעוקבת מקרוב אחר ההתפתחות שלה וצפויה ליהנות בעצמה מהשקת הרכב הקרובה. בנוסף, הפיתוח עונה בין היתר גם על הצורך הגובר בפתרונות ידידותיים לסביבה שכן הרכב של City הוא חשמלי ואינו גורם לזיהום אוויר ולכן, צפוי להיתמך גם על ידי ארגונים סביבתיים.
"הרכב המהפכני של City, שפותח על ידי צוותי פיתוח מובילים מהארץ ומחו"ל, פותר את אחת הבעיות האורבניות המשמעותיות ביותר בעולם המערבי – בעיה שרק תלך ותתעצם", אומר רו"ח שוקי כהן שרת, יו"ר טוגדר השקעות, המגייסת את המימון לחברה. "להערכתנו הביקוש הצפוי למוצר הוא אדיר והוא עולמי. לכן, בחרנו לצרף את החברה למיזמים הנבחרים שאנחנו מגייסים עבורם".
"לקראת סיום הפיתוח ורגע לפני הפריצה הגדולה של החברה לשוק, יש כאן הזדמנות נדירה למשקיעים להצטרף כבעלי מניות בחברה יחד עם משקיעים מובילים – תמורת 35 אלף דולר", אומר כהן שרת. "אנחנו מאמינים שזו חברה שהולכת לשנות את השוק בו היא פועלת".
צפו ברכב של City נכנס למעלית >>
מתעניינים בהשקעה ב-City?
השאירו פרטים –