• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום ראשון, 22 מאי, 2022
"אין בעיה באדם, יש אדם שנתקל בבעיות": כך תהפכו למטפלים בגישה ההומניסטית
טוגדר רוכשת מניות בחברת היוניקורן קלרנה – ומאפשרת לציבור להשקיע מ-30 אלף דולר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
מתלבטים באיזה תואר לבחור? 5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמחליטים
החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
לראשונה בישראל: תואר ראשון בניהול מצבי חירום ומשבר – באקדמית רמת גן
שתי רופאות שיניים משוויץ פיתחו נוסחה מהפכנית להלבנה ואנטי אייג'ינג – לשיניים
משתמשים במכשיר סיפאפ? הכירו את הדגם הקומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום
ביקושים של 400% להשקעה במיזם הפינטק של אלדד תמיר
חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף
מגייסת משקיעים: קיפרס הישראלית חתמה עם אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם
"קבלן שאיחר במסירת דירות בגלל קורונה – ישלם 800 אלף שקל לרוכשים"
אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב
יעד הנדל"ן החם הבא? המשקיעים הגדולים מסמנים את לונדון
כך תצטרפו להשקעה בחברה שהקים מפקד יחידת הסייבר של צה"ל
מנכ"ל אמפגה שמנהלת 170 מיליארד יורו: "החברה הזו תשנה את עולם ההשקעות"

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » איך אפשר להשקיע במגמת הקניות אונליין? Sizer הישראלית היא התשובה

איך אפשר להשקיע במגמת הקניות אונליין? Sizer הישראלית היא התשובה

28 באוקטובר 2020 11:02 אין תגובות
איך אפשר להשקיע במגמת הקניות אונליין? Sizer הישראלית היא התשובה

אדם מארק קפלן, ניקול לויט ומוטי גוסט, חברת סייזר

מגמת הקניות אונליין רק מתרחבת וגדלה ואין היום כמעט מי שלא צורך את הבגדים שלו מרחוק. חברת Sizer הישראלית, פיתחה מערכת למדידות הגוף באופן מדויק באמצעות הסמארטפון, וזוכה להצלחה מסחררת בקרב חברות ענק. כעת היא מגייסת משקיעים החל מ-20 אלף דולר – על מנת לממן את הגדילה המואצת שלה

יש סיבות רבות למגמה ההולכת וגוברת של קניות אונליין. בעולם של היום זה מהיר יותר, קל, סטרילי, זול יותר ויכול להיות גם מהנה לא פחות. אנחנו עושים את קניות הסופר שלנו אונליין, רהיטים, אביזרים, ספרים – מה לא. אבל כנראה שהתחום הבולט ביותר של רכישה ברשת הוא ביגוד ואופנה.

משבר הקורונה רק הגדיל עוד יותר את המגמה – הקניונים סגורים, אנחנו חוששים מצפיפות, מהדבקה וממגע וכך מוצאים פתרון ברכישה מרחוק, במחשב הביתי שלנו. אך לא תמיד הרכישות שלנו טובות. לפעמים המכנסיים לא יושבים עלינו בדיוק כפי שתכננו והחולצה לא מתאימה למבנה הגוף ואז כבר צריך להתעסק בהחזרות, אכזבות ובזבוז זמן שהיה נחסך אילו ידענו בדיוק את מידות הגוף שלנו ומקבלים התאמה מושלמת בדיוק אליו.

חברת Sizer הישראלית עושה בדיוק את זה: היא יודעת למדוד את מידות הגוף באופן מדויק – בדיוק כמו שחייט היה מודד אותנו, באמצעות תמונה בסמארטפון. בלחיצת כפתור ניתן לקבל מידות מדויקות וכך לבצע התאמה מושלמת של הבגד שראינו באתר לגוף שלנו.

סייזר: כך זה עובד

15 אלף דולר כדי להיות חלק מההצלחה

Sizer זוכה להצלחה מסחררת בקרב חברות ענק בתחום האופנה והמדים. היא למעשה עוזרת להם לקצץ בהיקף ההחזרות, הטעויות והאכזבות של הלקוחות שלהם ובכך חוסכת להם כוח אדם וזמן יקר ומאפשרת להם להגדיל את המכירות.

גם מגמת הריחוק החברתי עשתה פלאים לחברה, משום שהיא למעשה לא מאפשרת כלל מדידות של הגוף מקרוב והפכה את Sizer לבחירה המועדפת על חברות ענק, שמספקות ביגוד והלבשה למיליוני אנשים ועובדים בעולם.

כעת, מגייסת החברה משקיעים החל מסכום של 20 אלף דולר לטובת תמיכה בגדילה המואצת שלה. "Sizer לא פועלת רק בתחום האופנה והקניות אונליין, אלא מתמקדת בתעשיית המדים העולמית, שמגלגלת מדי שנה 68 מיליארד דולר", אומר רו"ח שוקי כהן שרת, יו"ר together השקעות, המנהלת את הגיוס לחברה.

"חלקנו לא מכיר את זה, אבל חלק משמעותי מהחברות ומהארגונים הגדולים ביותר בעולם מעסיקים עובדים במדים ולכן הפוטנציאל העסקי שם אדיר ופשוט הרבה יותר: צבאות, כוחות כיבוי, בתי חולים, חברות שמירה, תעופה, חברות מזון ענקיות ועוד".

9 חוזים בשלושה חודשים

אדם קפלן, מנכ"ל Sizer מספר כי החברה חתמה בשלושת החודשים האחרונים 9 חוזים עם חברות ענק. "ההצלחה האדירה שלנו היא בזכות המענה הישיר שאנו מספקים לחברות. אנחנו מקצרים להם תהליכים ומוזילים להם עלויות בצורה ניכרת ואין היגיון שהם יעבדו בשיטת הידנית הישנה.

"Sizer פיתחה דשבורד ייעודי לחברות, וכל שנדרש הוא לשגר מייל מרוכז לכל העובדים בחברה עם לינק לאפליקציה. מדובר על פתרון שמקצר את תהליך המדידות בחברות ב-80% וחוסך עלויות ב-75% לפחות. לכן, ההצלחה שלנו בקרב חברות ענק לא מפתיעה ואין לי ספק שבקרוב מאוד נהפוך לברירת המחדל של כל חברה בתחום. אנחנו עושים מהפכה בשוק שאין לנו בו שום מתחרה ולדעתנו, בתוך מספר שנים לא יהיה זכר לשיטת המדידה שהיתה נהוגה עד היום", הוא אומר.

"הזדמנות ההשקעה"

"מדובר על הזדמנות השקעה ייחודית", מסביר רו"ח כהן שרת. "יחסית לחברת סטארט-אפ החברה נמצאת כבר בשלב מתקדם יחסית, לאחר פיתוח הטכנולוגיה ועם תחילת מכירות בשוק ענק, של קרוב ל-100 מיליארד דולר. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן למשקיעים להצטרף כבעלי מניות בחברה וליהנות מההצלחה שלה".

איך זה עובד? צפו >>

מתעניינים בהשקעה ב-Sizer?

השאירו פרטים –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק
קריירה ועסקים

השבוע: אירוע המשקיעים שיחשוף אתכם ל-150 סטארט-אפים בעולמות הספורטק

מתלבטים באיזה תואר לבחור? 5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמחליטים
קריירה ועסקים

מתלבטים באיזה תואר לבחור? 5 דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמחליטים

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר
בריאות ולייפסטייל

החלטת לעשות מתיחת פנים? כך תשיגי את התוצאות הטובות ביותר

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?
קריירה ועסקים

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק
קריירה ועסקים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"
קריירה ועסקים

"אני מלווה בעלי עסקים ויזמים, פותח להם דלתות ומחבר אותם לדרך ולאנשים הנכונים"

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • מנהלת תוכן: שירלי ששון-עזר
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

  • פרסום באינטרנט
  • ייעוץ שיווקי
  • קופירייטינג
  • שיווק בפייסבוק

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס