• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שלישי, 2 דצמבר, 2025
איבדתם שליטה על ההוצאות? אולי אתם צריכים מנהלת כספים משפחתית
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
הרופא שהפסיק לעשן אחרי 18 שנה בטיפול אלטרנטיבי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, ירדתי 47 קילו אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » נדל"ן » הכירו את האיש שמוכר את הדירות הכי נחשקות בתל אביב

הכירו את האיש שמוכר את הדירות הכי נחשקות בתל אביב

10 בפברואר 2019 12:03 אין תגובות
הכירו את האיש שמוכר את הדירות הכי נחשקות בתל אביב

נדב פרץ לא רק מחזיק במשרד תיווך במרכז תל אביב – אלא גם גר שם, ומכיר את כל מי שצריך להכיר. בשוק צפוף ותזזיתי, הוא מספר, גם "טיפ" מהשכן בבית הקפה המקומי הוא דרך מצוינת לסגור עסקאות


היום של נדב פרץ, בעל משרד תיווך במרכז תל אביב, מתחיל במגרש הביתי שלו: בית הקפה השכונתי. שם הוא פוגש לא מעט מהשכנים והלקוחות שלו, וגם את שאר דיירי השכונה – לשיחות על מצב הנדל"ן המקומי.

"אין דרך טובה יותר מזו להרגיש את הדופק של השוק", מסביר נדב. "ככה אני שומע על דירות למכירה עוד לפני שהן יוצאות ללוחות המודעות, יודע מי מחפש דירה ומי בדיוק מכר, מה המחירים ומה הנכסים שאנשים מחפשים עכשיו".

הידע המוקדם הזה, שמושג בדרכים פחות קונבנציונליות, הוא הכרחי כשמדובר באזור הנדל"ני הנחשק ביותר בישראל – לב תל אביב, השטח המצומצם של שדרות רוטשילד וסביבתן. בעוד שבשאר הארץ, לפי כותרות העיתונים, העלייה במחירי הדירות נעצרת, או אף נסוגה אחורה – הרי שכאן, במרכז העניינים, למחירים יש רק כיוון אחד: למעלה.

"צריך להכיר את השוק לפני שמוכרים"

אבל, אומר נדב, דווקא בגלל הביקוש הגואה לדירות והמחירים העולים, לא מעט מוכרי דירות באזור עלולים לעשות טעויות קשות – שימנעו מהם למקסם את התמורה. "כמובן שכל אחד רוצה למכור את הדירה שלו במחיר הגבוה ביותר, אבל רובם לא מבינים ולא מכירים את השוק. הם חושבים שהדירה שלהם טובה יותר משל השכן, רצים לפרסם אותה במחיר מופרז – ואז לא מבינים למה הדירה יושבת חודשים על המדף ואין קונים.

נדב פרץ. "אין תחליף להיכרות אישית"

"אני תמיד אומר שהזמן האידאלי להגיע למתווך הוא רגע אחרי שמקבלים את ההחלטה למכור או לקנות דירה. תהליך הקנייה או המכירה של דירה לא מתחיל ביום שבו מוציאים את הנכס לפרסום, או הולכים לראות דירות. הוא מתחיל עוד הרבה לפני.

"חשוב להכיר את השוק שבו פועלים, את תתי-האזורים בו שכל אחד מהם מתנהג בצורה אחרת, את טווח המחירים המקובל וגם את יוצאי הדופן, וכמובן – להבין מי קהל היעד של הדירה, במקרה של מכירת דירה".

מי קהל היעד לדירות בלב תל אביב?

"לרוב מדובר בזוגות סביב גיל ה-40, משפרי דיור שרוצים לעבור לדירה טובה יותר, או כאלה שנמאס להם לרוץ בין דירות שכורות עם ארגזים וילדים ולהחליף מקום מגורים כל שנה-שנתיים".

ומהו הפרופיל של מוכרי הדירות?

"מוכרי דירות בתל אביב, ובשכונת לב תל אביב בפרט (שינקין-הבימה והסביבה), הם לא תמיד קהל מוגדר, מה שיוצר בעיה עבור מי שמחפש דירה לרכישה. רבות מהדירות בעיר מושכרות ולא תמיד הבעלים נמצא בנכס, כלומר, לא נמצא אותו בבית קפה השכונתי ולא מספיק מכיר את המחירים בפועל. זה אתגר גם עבורי כמתווך. אני צריך למצוא דרכים יצירתיות להגיע למוכרים עוד לפני שהם מפרסמים את הנכס".

"הראשון שראה את הדירה – קנה אותה"

כשהוא מתבקש לספק דוגמה ליצירתיות הזו, מספר נדב על בני זוג שהגיעו אליו לאחר שלוש שנים שבמהלכן חיפשו דירה לקנייה באזור – ללא הצלחה. "הם התכוונו לרשום את ילדיהם למוסדות החינוך והיו לחוצים מאוד. הבנתי שדרוש כאן פתרון מיוחד – ופשוט ניגשתי לכל מי שישב בבית הקפה השכונתי, ושאלתי אם הוא מכיר דירת 4 חדרים למכירה. כבר למחרת, הגיע אלי מידע על דירה שכזו; בני הזוג מיהרו לרכוש אותה בדיוק בסכום המבוקש, וכל הצדדים יצאו מרוצים".

במקרה אחר, מספר נדב, "הגיע אלי חבר רחוק שביקש למכור דירה של אימו בדחיפות לפני שהוא מתחתן. האדם הראשון שנכנס לדירה הציע את מלוא הסכום המבוקש – וסגרנו עסקה. עברו חמישה חודשים, הוא שיפץ את הדירה – ובימים אלה מוכר אותה במחיר גבוה ב-700 אלף שקל. הוא כמובן חזר אלי, הפעם בתור מוכר.

"כשפועלים בשוק דינמי כל כך, אין תחליף להיכרות אישית עם כמה שיותר תושבים ובעלי עניין בשכונה. כך נוצרים קשרים אישיים שעוזרים לי לעלות מוקדם יחסית על הזדמנויות למכירה או קנייה, גם של נכסים נדירים; זה גם מה שגורם ללקוחות לחזור אלי שוב ושוב. הם מבינים שאני נותן להם עצות בהתבסס על מצב השוק והנכס שלהם – ולא רק כדי לסגור איתם עסקה בלי שום בסיס".

"מייעץ לאנשים בדרך לעסקת חייהם"

הדעה המקובלת על מתווכי נדל"ן לא כל כך חיובית.

"אני יודע, וזה כואב לי מאוד", אומר נדב. "נוצר דימוי מעוות, של אנשים שרק מחפשים להעלות את הרווח של עצמם ולתפור עסקאות. אני בתחום בדיוק בשביל לשנות את הסטיגמה הזו. זה עסק של אנשים וזה מה שחשוב לי, אני שם כדי לייעץ באופן הכי מקצועי ויעיל שאפשר בדרך לעסקת חייהם.

"בסוף, אני מבין שאלו שפונים אליי מפקידים בידי את הנכס הכי יקר שלהם, אני הופך שותף ללבטים שלהם והתכנונים לעתיד ויודע כמה כסף יש להם בבנק, לכן אני רואה את עצמי הרבה מעבר למתווך, אני הופך להיות יועץ ומחויב לתת להם את המידע המלא שיעזור להם לקבל החלטה נכונה, ולעשות את המקסימום כדי למצוא להם בית או למקסם את המכירה".

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"
בריאות ולייפסטייל

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
פנאי ותרבות

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

פריצת דרך: חברה מסביון פיתחה תוכנה שמונעת מרופאים לרשום תרופות שגויות לחולים

גיור בגישה אחרת: "לאפשר לכמה שיותר ישראלים להתחבר ליהדות"

חולמים למכור את החברה? יש 4 דברים שאתם חייבים לעשות

עקוב אחרי: 5 עמודי פייסבוק ישראליים שחייבים להכיר

קליניקה קטנה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

המנויים של "עיניים" מספרים: "ראיתי את העיתון אצל חברה – ורציתי גם"

בזכות הקורסים הדיגיטליים: סטודנטים בני 40+ חוזרים לאקדמיה

מכשיר ביתי מהפכני פותר את בעיות הזדקנות העור

פסלים ומזרקות מאיטליה: הכירו את המתחם היפה בישראל למוצרי גינה

"תוך פחות משנה ירדתי 25 קילו, עברו 10 שנים ונשארתי רזה"

חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30

הרופא שהפסיק לעשן אחרי 18 שנה בטיפול אלטרנטיבי

כך תשקיעו בחברה ממודיעין שנותנת תקווה לחולי סרטן הלבלב

כך תהפכי למורה מבוקשת להוראה מתקנת ותתחילי לעשות כסף מהבית

"לפסיכולוגים ומטפלים אין ידע בסיסי בשיווק וניהול עסק, והקליניקה נשארת ריקה"

פרויקט חדש ברמת גן: החל מ-1.91 מיליון שקל לדירה מעוצבת

ד"ר ארנאן: "צריך לנסות להציל שיניים טבעיות לפני שעושים שתלים"

חברת סרמוני משיקה מארזי תה מרהיבים ותיבת תה מהודרת מעץ

ללמוד לנגן בגיטרה: מה צריך כדי להתחיל?

החל מ-100,000 ₪ להשקעה בבית צמוד קרקע במישיגן

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס