פרסום ושיווק

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

מלי סנדלר בקר, עורכת אתר WM "פרסום כתבה לרופא מומחה או לקליניקה שמציעים פיתרון חדשני, יכול לייצר להם פניות איכותיות

העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"

"כתבה יכולה לייצר פניות איכותיות יותר מכל שיטה אחרת", אומרת מלי סנדלר בקר, עורכת לשעבר ב"כלכליסט" ו"דה מרקר", והיום אשת

אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"

כמי שהיתה בעצמה מנהלת שיווק של מותגים גדולים, שמרית סקורניק פלג יודעת שמשרדי פרסום מבטיחים לפעמים הרבה יותר ממה שהם