• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום ראשון, 1 יוני, 2025
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 6]
5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב
המנויים של "עיניים" מספרים: "ראיתי את העיתון אצל חברה – ורציתי גם"
פיתוח ישראלי: תוכנה לאימון המוח לבני 55 ומעלה
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"

אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"

3 באפריל 2024 13:43 סגור לתגובות על אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"
אשת הפרסום שכל עסק מחפש: "הלקוחה קיבלה 400 לידים חמים בחודש ויומן מלא"

כמי שהיתה בעצמה מנהלת שיווק של מותגים גדולים, שמרית סקורניק פלג יודעת שמשרדי פרסום מבטיחים לפעמים הרבה יותר ממה שהם יכולים לקיים. "כשפתחתי סוכנות משלי, החלטתי שהמטרה היא לתת ללקוחות את התוצאות המקסימליות בעלויות ליד מוזלות – אחרת אין בזה טעם"

א', בעלת עסק לאסתטיקה רפואית מחיפה, החליטה שהגיע הזמן לקדם את העסק שלה – אבל היתה מתוסכלת מאוד מהתוצאות. משרד הפרסום שאליו פנתה לא הצליח לספק לה 500 לידים מדי חודש כפי שביקשה, והעביר לה רק 100 לכל היותר. אך גם הלידים שהתקבלו היו בעייתיים: כאשר הצוות של א' חזר אליהם, הם טענו כי כלל לא השאירו פרטים, ולא מבינים מדוע יצרו איתם קשר.

א' הרגישה שמכרו לה הבטחות ללא כיסוי – וחיפשה את הצעד הבא. כך היא הגיעה למשרד של שמרית סקורניק פלג (46), מנהלת שיווק ואסטרטגיה שב-20 השנים האחרונות ליוותה מגוון גדול של עסקים. "המקרה של א' הוא מקרה קלאסי – ואני נתקלת בהמון כאלה", היא אומרת. "אנשים רוצים לקדם את המוצר או השירות שלהם, מגיעים למשרד פרסום שמבטיח להם הרים וגבעות, אבל לא יודע להביא את התוצאות, או שהלידים שהוא משיג יקרים הרבה יותר מדי.

"אני עובדת רק עם עסקים שאני יכולה לייצר להם תועלת אמיתית – וכך הצעתי לא' שנעשה פיילוט קטן ונבדוק אם יש לנו פוטנציאל לעבודה משותפת. מהר מאוד היא ביקשה ממני להוריד קצב ואמרה שהיא קורסת: הטלפון לא מספיק לצלצל והיומן מלא. הגענו למסקנה ש-400 לידים בחודש זה מספיק. הם עולים לה פחות, אבל איכותיים הרבה יותר – יותר מ-30% מהם סגרו פגישות יעוץ, וכל זה בלי מבצעים ובלי מזרקי בוטוקס בחינם".

"הייתי מנהלת שיווק מתוסכלת"

סקורניק פלג, המנכ"לית והבעלים של משרד סקורניק פלג, מכירה היטב את התחושה של א' ושל בעלי עסקים אחרים שנתקלים בקשיים בקידום העסק שלהם. היא עצמה מגיעה מעולם השיווק – וניהלה בעבר את פעילות השיווק של עשרות מותגים, ביניהם כאלה שמוכרים בכל בית בישראל.

"כמנהלת שיווק, הייתי מתוסכלת מאוד מסוכנויות הפרסום שעבדתי מולן", היא מספרת. "כולם פשוט דחפו לי קמפיינים, ורק עשו את מה שביקשתי. לא היה מישהו להתייעץ איתו, לא היה פרסומאי שאמר לי 'לא, הקמפיין הזה הוא לא רעיון טוב, את תפסידי כסף'. כשיצאתי לדרך עצמאית והקמתי את המשרד שלי – החלטתי שהמטרה שלי תהיה להביא תוצאות".

שמרית סקורניק פלג


נשמע טוב, אבל מה זה אומר בפועל?
"אין שום סיכוי שאני אמליץ ללקוח לעשות קמפיין שאני יודעת מראש שלא יעבוד או לא יהיה רווחי עבורו. הלקוח ואני שותפים, העבודה המשותפת חייבת להיות win-win, וזו גם הסיבה שאני מלווה לקוחות לאורך שנים. אני מבינה את הביזנס של כל לקוח, יודעת מי המתחרים, איפה יש לנו יתרון, והכי חשוב: איך אני שומרת על הלקוח כדי שירוויח את המקסימום מהקמפיין".

איך את יכולה להיות כל כך בטוחה עוד לפני תחילת העבודה?
"יש גם מקרים שבהם אני באמת לא בטוחה. אז אני מקפידה לערוך תיאום ציפיות עם הלקוח ולומר לו מראש, שאנחנו יוצאים לבדיקה יחד".

"משרדי פרסום מוכרים מה שאפשר"

מה הבעיה העיקרית שאת רואה בעולם השיווק היום?
"מעבר למשרדים שפשוט מוכרים אשליות יקרות, יש פרסומאים כמו אלה שבהם נתקלתי בתור לקוחה. הם מוכרים ללקוח כל שירות שרק אפשר, בלי להבין מה באמת הוא צריך, איזו פלטפורמה תתאים לו והחשוב ביותר – אם עלות הליד או הקמפיין מתאימה בכלל לשורת הרווח שלו".

כלומר? איך אפשר לדעת מתי הליד יקר מדי?
"מי שמכיר היטב את העסק הזה, יודע. כשאני מדברת בפעם הראשונה עם לקוח, אני יורדת לעומק מבנה העלויות שלו ומבררת אם כדאי לו לעבוד איתי והאם אני אוכל לתת לו ערך אמיתי ומשמעותי. יש לא מעט לקוחות שכבר בשיחת ההיכרות איתם אני מבינה שאני יכולה להביא ללקוח הזה לידים, אבל לא רווחיים – ולכן אני מעדיפה לוותר ואפילו לייעץ לו על פלטפורמה אחרת לקמפיין או להפנות לקולגה.

"אין לי שום רצון או אינטרס לעבוד עם לקוח ושאחרי חודשיים הוא יגלה שהוא מעביר את הכסף מצד לצד. המטרה שלי היא לתת לו ערך אמיתי, כי הרי ככל שאני אגדיל את הרווחים שלו, גם אני איהנה מכך – לאורך שנים. אצלי אין קמפיין אחד שמתאים לכולם, אלא התאמה אישית לכל לקוח – הן מבחינת העלויות, הן מבחינת הפלטפורמה והן מבחינת המסרים".

"התעקשתי על פיילוט – וזה הצליח"

שמרית מספרת על בית השקעות גדול שהגיע לאחרונה למשרד סקורניק פלג. "הם עבדו לפני כן עם אחד המשרדים המוכרים בענף, שם הם ביקשו כתבות תוכן לגיוס תיק השקעות. אף אחד במשרד הגדול לא עצר לבדוק אם המדיה הזו בכלל מתאימה למוצר. במשך חצי שנה הם אמנם הביאו לידים, אבל במחיר מרקיע שחקים. הלקוח פשוט הפסיד כסף.

"כך הם הגיעו אלינו. לאחר שיחה מעמיקה, המלצתי להם דווקא על קמפיין פייסבוק ואינסטגרם. הם חשבו שזו מדיה 'לא מספיק מכובדת' ללקוחות של תיקי השקעות, אבל התעקשתי על פיילוט בתקציב צנוע. התוצאות לא איחרו לבוא: הבאנו לידים חמים, איכותיים, של משקיעים עם הרבה כסף בבנק ובעלות לליד שידענו להתחייב עליה מראש".

לדבריה, "מעניין לציין שבית ההשקעות הזה, בדומה ללקוחות אחרים, נרתע בתחילה מעבודה עם משרד קטן. אבל היתרון שלנו הוא תשומת הלב המרבית לכל לקוח, שמאפשרת לנו להיות עם אצבע על הדופק כל הזמן, לראות איך עובד הקמפיין, לעצור את מה שלא עובד, לכוונן מחדש את מה שצריך.

"הניסיון שצברתי לימד אותי שפרסומאי מצוין הוא לא סתם בית חרושת ללידים. לפני הכל, הוא איש עסקים, אחר כך מנהל שיווק, ובסוף, הוא גם מוציא לפועל את התוכניות ומיישם במדיה. בשורה התחתונה, בניתי במשרד צוות שרואה ומבין לעומק את כל האספקטים העסקיים הקשורים ללקוח ויודע לחשוב, להביע דעה, ואפילו להתנגד אם יש צורך – כי המטרה שלנו היא לספק את התוצאות הכי טובות".

רוצים להתייעץ עם שמרית סקורניק פלג?

השאירו פרטים –



« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק
נדל"ן

5-4 באפריל באקספו תל אביב: יריד הדירות הגדול של ישראל יציע אלפי דירות בהנחות ענק

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית
בריאות ולייפסטייל

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו
בריאות ולייפסטייל

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב
בריאות ולייפסטייל

קיבלה אישור FDA: חברה מנצרת פיתחה מכשיר פורץ דרך לטיפולים במעטפת הלב

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

ללמוד לנגן בגיטרה: מה צריך כדי להתחיל?

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

טיפול ביתי בעור הפנים: הכירי את המכשיר שנחת מיפן

מראה העץ נשאר – והשנה מקבל סגנון עדכני וחמים

חברות ההייטק מפנקות? לעובדים טבעונים אין אפילו חלב סויה במקרר

אינטראטק מקיבוץ שפיים פיתחה מוצר לטיפול בחולים אחרי התקף לב

10 סיבות שבגללן בחרה Together להשקיע במיזם הפינטק של אלדד תמיר

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]

הכירו את מערכת Webee – שמלמדת פעוטות צבעים, חשבון וגם שפות

איך משקיעים באחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם עם $30,000?

"ניסיתי כל כך הרבה קרמים והתאכזבתי, עד שהגעתי למוצרים של לאורקס"

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם

הורים לשני ילדים על הרצף פיתחו כלי מהפכני לזיהוי אוטיזם

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]

3 מוצרים חדשים לטיפול טבעי באלרגיה ובאסתמה

מותג הכיורים האיטלקי Aet מגיע לרשת זהבי עצמון

"סיפורים פרועים" בקולנוע: קליל, כיפי ואינטליגנטי [ביקורת סרט]

"עישנתי 45 שנה, יצאתי מהטיפול כאילו מעולם לא נגעתי בסיגריה"

חברת Sizer הישראלית עושה מהפכה בתעשייה של 68 מיליארד דולר

אל תלכו לרבנות בלעדיה: העמותה שמסייעת לישראלים להתחתן

מי האמא של ג'ון סנואו?

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס