• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום רביעי, 12 נובמבר, 2025
מ-250 אלף יורו: השקעות נדל"ן באתונה שיתנו לכם ויזת זהב
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
"הגעתי למשקל של 80 קילו, הצלחתי לרדת אחרי הטיפול באברהמסון"
"הגעתי למשקל של 138 קילו, הצלחתי לרדת במשקל אחרי הטיפול באברהמסון"
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין: כתבה שיווקית שמייצרת לידים איכותיים לעסק

פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין: כתבה שיווקית שמייצרת לידים איכותיים לעסק

5 באוגוסט 2023 21:19 אין תגובות
פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין: כתבה שיווקית שמייצרת לידים איכותיים לעסק

טאבולה ואאוטבריין מובילות בישראל את השיטה לפרסום באמצעות כתבות תוכן בכל האתרים המובילים והמוכרים, ומתברר שהיא מצליחה לייצר לעסקים פניות איכותיות יותר מכל שיטה אחרת

לחלק גדול מהכתבות שכולנו קוראים באתרי תוכן, אנו מגיעים דרך "כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך" – האזור שמופיע מתחת לכל כתבה כמעט בכל אתר תוכן בארץ ובעולם.

מה שרוב הגולשים לא יודעים הוא שמדובר בפלטפורמת פרסום לכל דבר, ממש כמו מודעות גוגל או פייסבוק, ושרוב הכתבות המופיעות בה מקודמות בתשלום כשיטת פרסום באינטרנט. בישראל, הפלטפורמות הנפוצות לפרסום כתבות ושיווק באמצעות תוכן הן אאוטבריין וטאבולה, כאשר טאבולה בולטת יותר באתרי התוכן הגדולים כמו "Ynet", "וואלה!", "גלובס", "ישראל היום" ועוד.

פרסום בטאבולה: נראה כמו כתבה רגילה

כמחצית מהכתבות המתפרסמות בטאבולה או באאוטבריין הן למעשה תוכן שיווקי מטעם המפרסם, שהמטרה שלו היא לחשוף את הגולש למוצר או לשירות מסוים, ולייצר מספיק עניין כדי שהוא גם ייצור קשר ויסגור עסקה. האם זה עובד? לדברי מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית ומנהלת הקמפיינים בסוכנות התוכן מליס דיגיטל, התשובה היא בהחלט כן.

"פרסום כזה לא נראה כמו עוד פרסומת או באנר, אלא ממש כמו קישור לכתבה רגילה באתר שהגולש נמצא בו באותו רגע", היא מסבירה. "כתבה כזו מצליחה להעביר את המסר השיווקי במשך כמה דקות ברצף – הרבה יותר מכל פרסום אחר באינטרנט.

"כדי שפרסום כתבה באתרי תוכן יהיה אפקטיבי, חשוב שהכתבה לא תהיה שיווקית מדי אלא כתובה מנקודת מבט אובייקטיבית, ותייצר מספיק ערך ועניין עבור הקוראים. סתם כתבה שיווקית לא תעבוד, ובאאוטבריין – רוב הסיכויים שגם לא תאושר לפרסום".

מלי סנדלר בקר


שיווק באמצעות תוכן – איך זה עובד?

"השלב הראשון בתהליך הוא יצירת כתבה טובה שפונה לקהל היעד המתאים. לאחר שהכתבה מוכנה, היא עולה לאתר של המפרסם או לאתר תוכן, ואז למעשה אפשר להתחיל בקמפיין. מהרגע שהפרסום מתחיל, קישור לכתבה מתחיל להופיע באתרי תוכן גדולים כמו ynet או mako, וגולש שלוחץ על הקישור – נכנס לאתר כדי לקרוא את הכתבה. אם הנושא מעניין אותו, הוא גם יכול להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר".

כמה עולה פרסום בטאבולה או באאוטבריין?
"זה מאוד תלוי במוצר או בשירות, בביקוש ובגודל של קהל היעד. לפני שמתחילים לקדם תוכן באאוטבריין או לפרסם בטאבולה, צריך לקחת בחשבון את תקציב הפרסום שרוצים להשקיע, בנוסף לעלות חד פעמית של כתיבת הכתבה. בסך הכל מדובר בסדר גודל של כמה אלפי שקלים לקמפיין קצר יחסית, שמניבים אלפי כניסות לכתבה בהנחה שהעלות לקליק נעה בין שקל אחד ל-3 שקלים לקליק.

איך זה שונה מפרסום בפייסבוק?
"העלות יכולה להיות דומה, אבל ההבדל בין שני סוגי הפרסום הוא עצום. מפרסם בפייסבוק מנסה לייצר תוצאה מיידית – בדרך כלל מנסים להעביר את הגולש לאתר אינטרנט או לדף נחיתה לצורך השארת פרטים. בטאבולה ואאוטבריין זה עובד אחרת. מובילים את הגולש לכתבה שמספקת לו המון מידע, וגורמת לו להבין הרבה יותר טוב את המוצר או השירות שמציעים לו".

בפועל, זה מוביל לפניות איכותיות יותר?
"פרסום כתבה בטאבולה או פרסום באאוטבריין נחשב לאפקטיבי מאוד, כי הוא מייצר פניות רציניות מלקוחות רציניים. אין לידים באיכות ירודה, ומגיעים המון כאלה בפרסום בפייסבוק, למשל. מכתבה שיווקית מתקבלים רק לידים איכותיים.

אלה גולשים שקראו את הכתבה במשך 3 דקות בממוצע, כבר יודעים ומבינים היטב במה מדובר – לכן הם נמצאים ברמת מוכנות הרבה יותר גבוהה לסגירת עסקה. יש תחומים שלמים שבהם פרסום כתבה כזו היא האפשרות המועדפת, כמו במקרה של יצירת לידים לנדל"ן או השקעות, כשנדרש הסבר מפורט יותר על המוצר".

הפניות מפייסבוק התבררו כבזבוז זמן וכסף

"אחד הלקוחות שלנו פרסם בפייסבוק במשך חודשים ארוכים, קיבל המון לידים – אבל מצא את עצמו מדבר כל היום בטלפון עם אנשים שרובם רק רצו לקבל ממנו עוד פרטים, ולא הצליח לסגור עסקה עם אף אחד", היא מספרת. 

"כשהתחלנו לפרסם כתבה בטאבולה, הגיעו לידים מאוד איכותיים ועסקאות התחילו להיסגר פתאום. בגלל שהם כבר קראו את הכתבה, האנשים שפנו למפרסם ידעו לקראת מה הם הולכים, זה מה שעשה את כל ההבדל".

מתעניינים בפרסום כתבה באתרי התוכן המובילים?

השאירו פרטים –

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

פרסום ושיווק, קריירה ועסקים

העסקים שפיצחו את השיטה: "פרסום כתבה מייצר רק לידים איכותיים"

פנאי ותרבות

הרשימה: 10 הספרים הנמכרים ביותר בכל הזמנים

בריאות ולייפסטייל

זה הסלט הטבעוני הכי טעים שיש (עם מתכון לרוטב סודי מיוחד)

תיירות ונופש

מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם

בריאות ולייפסטייל

מכשיר הנומייר פלוס הגיע לישראל: מבטיח תוצאות מהטיפול הראשון

בריאות ולייפסטייל

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות

פרסום באאוטבריין פרסום בטאבולה פרסום כתבה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
צרכנות

גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"
בריאות ולייפסטייל

"ירדתי 36 קילו בלי דיאטה ובלי מאמץ, ושומר על המשקל כבר עשר שנים"

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים

קליניקה קטנה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

טוגדר מגייסת משקיעים: שני מקומות אחרונים להשקעה בבניין ברחוב 93 במנהטן

הרצל, צא מהמרפסת: קפיצה קטנה לבאזל, שוויץ

השעון הרפואי שפיתחה קארדיאקסנס הישראלית – נכנס לפעילות מסחרית באיחוד האמירויות

מהפכת הטיפול בילדים: ברוב המשפחות הטיפול הוא על ידי שני ההורים

הבחירה של UBS: חברה מהרצליה שפיתחה שיטה מהפכנית למסחר באג"ח

פיתוח ישראלי: תוסף תזונה לחידוד הזיכרון ושיפור היכולת הקוגנטיבית

מדהים: עובר בן 14 שבועות מוחא כפיים ברחם [וידיאו]

החברה מרחובות שתשנה את רפואת העור בעולם – מגייסת משקיעים

"הגעתי למשקל של 138 קילו, הצלחתי לרדת במשקל אחרי הטיפול באברהמסון"

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 4]

על ההבדל הדק שבין ייעוץ לפיתוח עסקי, ומה עדיף לעסק שלכם

השקעה באודסה

בני 75 גילו הטבת מס שחסכה להם 16 אלף שקל בשנה

בזכות הקורונה: הרפואה הדיגיטלית מזנקת ומאפשרת למשקיעים להצטרף

גילוי עצמי והתפתחות אישית: למה כולם מדברים על שיטת ימימה?

חולמים לגדל את הירקות בעצמכם? הפטנט האוסטרלי נחת בישראל

מטייסת המל"טים אל עולם הרחפנים: דידי הורן פיתח מערכות ניטור לענקיות הגז והנפט בעולם

הכירו את האיש שמוכר את הדירות הכי נחשקות בתל אביב

"תוך יומיים, בעל העסק קיבל 70 אלף שקל מהבנק לחשבון"

הילדים שואלים מיליון שאלות? תנו להם "גליליאו צעיר" במתנה

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס