• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום רביעי, 22 אוקטובר, 2025
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » כסף ועסקים » "הצלחתי להפוך את עץ ועצה לחברה מוכרת בכל בית בישראל"

"הצלחתי להפוך את עץ ועצה לחברה מוכרת בכל בית בישראל"

7 ביולי 2019 10:50 אין תגובות
"הצלחתי להפוך את עץ ועצה לחברה מוכרת בכל בית בישראל"

כיועץ עסקי בכיר, אורי יצחקי מביא ללקוחותיו סל שיטות וכלים שפיתח בקריירת ניהול וייעוץ בת 20 שנה. אחד המודלים השיווקיים שפיתח כבר סייע לחברת עץ ועצה לצמוח ב-300% במחזור המכירות

לפני כ-10 שנים, כשאורי יצחקי, אז סמנכ"ל ומנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברה קטנה בשם "עץ ועצה", וכיום יועץ עסקי בכיר לניהול ושיווק, יצא לדרך עם רעיון חדש – הוא לא ידע כמה רחוק יגיע איתו.

"באותו זמן, חיפשנו דרך שונה ויעילה לשימור לקוחות ולהגדלת הכנסות החברה", הוא מספר. "בתהליך החשיבה הבנתי שאם נצליח להקים קהילה עסקית (מועדון) ללקוחות החברה, הם יוכלו להיות מקור משמעותי להגדלת מכירות ונאמנות, לגיוס לקוחות חדשים ושיפור הרווחיות.

"התוצאות היו מעבר למה שיכולתי לשער – בתוך כמה שנים, עץ ועצה הפכה מחברה אנונימית לסיפור הצלחה, וזכתה למעמד של מובילת שוק, כשהיא מוכרת בכל בית בישראל; ואילו הקהילה שהקמתי וניהלתי, שבתחילת הדרך מנתה 50 לקוחות, התרחבה לכדי 300 לקוחות. הקהילה הזו סייעה לנו להגדיל ב-300% את מחזור המכירות – ולהציג שיעורי רווחיות גבוהים ב-20%", הוא מספר.

לחקור ולזהות את צרכי החברה

יצחקי, מהנדס תעשייה וניהול בהכשרתו ויועץ אסטרטגי מוסמך מטעם הטכניון, הוא בעל ניסיון של 20 שנים בניהול והובלת חברות, ייעוץ עסקי ושיווקי יצירתי. כיום הוא מלווה חברות וארגונים בינוניים וגדולים מתחומי המסחר, השירותים והייצור, וכן גורמים בענף הבנייה, כגון יצרנים, יבואנים וספקים.

"הסיבות שגורמות לעסקים לפנות אלי הן רבות", הוא מעיד. "העבודה שלי כיועץ שמגיע לחברה, היא קודם כל לחקור ולזהות את הצרכים הייחודיים לה. יש חברות שצריכות לשמר לקוחות, יש כאלה שצריכות להגדיל את קהל הלקוחות, כאלה שהחזון שלהן הוא להיתפס כאוטוריטה מקצועית וכאלה שצריכות לעשות סדר בכל תהליכי התמחור והיעדים שלהן.

"אני יודע לעשות את הניתוח הזה, לספק מעטפת שירותים כוללת ולהתוות את הדרך למטרות בצורה החסכונית והאפקטיבית ביותר". יצחקי מספר שתהליך הליווי הינו מתמשך, החל משלב זיהוי הצרכים והגדרת המטרות והיעדים, בניית תוכנית אסטרטגית ואופרטיבית לחברה, ועד להגעה ליעדים שהוגדרו.

"נאמנות גבוהה וקשר קבוע עם הלקוחות"

לכל אלה, מביא עמו יצחקי ניסיון נרחב בכל תחומי השיווק, הניהול והפיתוח העסקי מחברת הייעוץ שהקים, ומנסיונו הניהולי העשיר. בין היתר, יצחקי עסק בתכנון אסטרטגי, בניית תוכניות שיווק ומכירות, הוצאתן לפועל ומעקב ביצוע, עבודה מול משרדי פרסום וליווי פנים-ארגוני, ובנוסף היה אמון גם על הצד הכספי – לאחר שלקח חלק שנים רבות בבנייה וניתוח של דו"חות כספיים, הובלה וביצוע פרויקטים לשיפור תהליכי עבודה והתייעלות ארגוניים.

במהלך הקריירה שלו, ובמסגרת היצירתיות שהוא נדרש להפגין מדי יום ביומו כדי להתמודד עם אתגרים עסקיים, פיתח יצחקי מודל חדשני ויוצא דופן לשימור לקוחות: "שברתי את הראש כדי למצוא פתרון להגדלת המכירות בלי להיכנס להוצאות שיווק מיותרות, ולעסוק בפעילויות שניתן למדוד את התוצאות שלהן באופן שוטף ואפקטיבי", הוא מספר.

"לאחר שעות חשיבה רבות, ותוך הסתמכות על הניסיון שצברתי מול לקוחות מסקטורים שונים, הגעתי למסקנה שאם נקים קהילה עסקית פרטית למותג או לחברה, מעין מועדון עסקים שיספק ללקוחות שלנו ערך מוסף גבוה – נקבל בתמורה נאמנות גבוהה וקשר קבוע עם הלקוחות. לקוחות מרוצים ישמשו ערוץ שיווק בפני עצמו, ללא הגדלת עלויות – ויעזרו להביא עוד ועוד לקוחות חדשים לחברה".

קהל הלקוחות הופך לבעל ערך משמעותי

מודל ה-P.B.C – Private Business Community שפיתח במרוצת השנים, הוא רק אחת הדוגמאות לפירות החשיבה היצירתית של יצחקי. "בכל תהליך של ייעוץ, אני שואף להגיע למצב של Win-Win שבו החברה שאני מלווה מצליחה מצד אחד להגדיל הכנסות, ומצד שני לחזק את הנאמנות למותג ולהשתמש בקהילה כערוץ שיווק משמעותי לגיוס לקוחות חדשים; הלקוחות שלה נהנים מתמיכה מקצועית טובה יותר, מהרחבת רשת הקשרים ומהידע המקצועי שהם מקבלים מהחברה.

"אחרי 20 שנה של ניסיון מעשי, היכולת שלי להסתכל על עסק בצורה רחבה ולתת לו כלים מעשיים להשגת מטרותיו ולשיפור מיידי מוכיחה את עצמה בשטח בכל יום. אני מתמחה באיתור חיבורים ושיתופי פעולה אפשריים, ויודע להפוך את קהל הלקוחות לבעל ערך משמעותי שגדל יחד עם החברה.

"כל עסק שרוצה לנפץ את המגבלות שלו, להשפיע ולהפוך למוביל שוק צריך לדעת שהוא יכול לעשות את זה בעזרת ייעוץ, הכוונה וניהול נכון ודינמי", מסכם יצחקי.

רוצים לקבוע פגישת יעוץ עם אורי יצחקי?

מלאו פרטים ליצירת קשר –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
בריאות ולייפסטייל

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
צרכנות

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
פרסום ושיווק

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

לגדל ילדים כמו במושב: פחות ממיליון שקל לדירה בחריש

כך הפכה המרפאה מראשון לציון לשם דבר בתחום הרפואה האסתטית

מתכון לממרח נוטלה ביתי: בריא, טעים וטבעוני

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]

חולמים לעבור לגור בחו"ל? קנדה קולטת מאות אלפי מהגרים עם מקצועות נדרשים

כשהמדריכים הם בכירים בגוגל ופייסבוק: הקורס שהופך הייטקיסטים למנהלי המוצר הטובים בשוק

6 דרכים לצילום תמונות טובות יותר בסמארטפון [מדריך]

"הייתי מסוג האנשים שזוכרים כל פרט קטן, עד שהתחלתי לשכוח"

קרוב לישראל, זול הרבה יותר: 69 אלף דולר לדירה חדשה בבירת גיאורגיה

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

עו"ד קרן זרקו זמיר חילצה אלפי עסקים שהסתבכו עם רשות המסים

ראשון לציון: עשרות אלפי שקלים לצעיר שנפל בפארק במהלך ריצה

בלי תרופות: טיפול טבעי לסובלים מאלרגיה, נזלת או סינוסיטיס

מיכל שמיר פיתחה מוצר טבעי שמטפל בגזים אצל תינוקות

חופשה בירושלים: זה המלון המפתיע שכנראה לא שמעתם עליו

מקימים חנות אינטרנטית? זו החברה שתעזור לכם להצליח

נגד גניבות: מחסן אופניים לחצר או למרפסת

בחרנו את 10 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים

מטפלים ברכב רק במוסך יבואן? הטעות הזו עולה לכם אלפי שקלים

חושבים על תואר שני? "יועצים חינוכיים הם דמות מפתח בבתי הספר"

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס