• דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
יום שני, 27 אוקטובר, 2025
חולמים לשיר או לנגן בהרכב רוק? כך תעשו את זה אחרי גיל 30
גדל בשיכון ברמלה, נוסע ברכבת: המנכ"ל שרוצה שנפסיק לשלם ריבית גבוהה על הלוואות
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
רופאים מומחים או קליניקה פרטית? כך תופיעו בכל אתרי החדשות
האם המוח שלנו יכול להפוך לחד ומהיר יותר ככל שאנו מתבגרים?
יוצא ממר"ם הקים קורס תכנות אזרחי, שמכשיר מתכנתים תוך 3 חודשים
קיבלה אישור FDA: חברת ארק מהצפון פיתחה מכשיר מהפכני לניתוחי רחם
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 4]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 2]
הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות
מלון סיקס סנסס שחרות נבחר לאחד מ-100 המלונות הטובים בעולם
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 2]
45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 7]

מה מעניין אותך?

חיפוש
ראשי » פרסום ושיווק » פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

8 באפריל 2015 13:00 אין תגובות
פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

השקעת כסף בתקציב פרסום, עיצוב מושקע ופילוח מדויק של קהל היעד, והפרסום עדיין לא עובד? כך תשנה את זה

פרסום בפייסבוק הוא אחת השיטות המרכזיות היום לשיווק באינטרנט, אך לא תמיד הוא מתבצע בצורה הנכונה. יש שלוש דרכים קלות ופשוטות שישדרגו כל קמפיין פייסבוק באופן מיידי: שינוי קטן בתמונה שבמודעה, שמירה על איכות קהל היעד ותמחור נכון, יכולים להביא את השינוי המיוחל עם אחוזי הקלקה גבוהים יותר שיובילו לתוצאות הרבה יותר טובות.

1. הבלט את המסר השיווקי

בכל פרסום בפייסבוק, ניתן לשלב בתמונה עד 20% טקסט מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין, וזו בהחלט אפשרות שכדאי לנצל. את התמונה הגולש רואה בדרך כלל לפני שהוא קורא את הטקסט הנלווה למודעה. הוספת טקסט שיווקי קצר לתמונה תבליט את המסר עוד יותר, וכך יעלו גם אחוזי ההקלקה, הרבה מעבר לפרסום תמונה שאינה כוללת טקסט.

2. שים לב לאיכות הקהל שלך

נכון שפילוח הקהל בקמפיין לפי פרמטרים כמו מין, גיל, ישוב ואפילו תחומי עניין יכולים למקד את המודעה שלך, אך ייתכן שגם אחרי פילוח כזה תקבל לא מעט לייקים מגולשים שאינם רלוונטיים לך, בלשון המעטה, וגם שינוי של הגדרות הפילוח לא יעזור כנראה.

אם לא בחרת בפרסום מסוג רימרקטינג (פרסום שמבוסס על הגולשים שביקרו באתר שלך ובעקבות זאת נחשפים למודעות בפייסבוק), ניתן להגיע לקהל איכותי וממוקד, באחת משתי דרכים: פרסום לחברים של אוהדי הדף, או פרסום לאנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו של אוהדי הדף, על ידי יצירת קהל דומה (look alike).

במצב בו הדף שלך עוד חדש, קהל האוהדים אמנם יהיה קטן אך איכותי ומבוסס על אוהדים אמיתיים ולא מזויפים, שכנראה גם רלוונטיים במידה מסוימת לקמפיין. לכן, פרסום שיופעל רק עבור החברים של אותם אוהדים או לקהל דומה – ישאיר אותך סביב אותו גרעין איכותי וסביבו בלבד.

ומה אם דף הפייסבוק כבר הספיק להתמלא בלייקים לא איכותיים? את הלייקים שאינם מתאימים אפשר להסיר מרשימת החברים דרך הגדרות הדף העסקי (Settings בתפריט הדף), בחירה באפשרות People and other pages, והסרה של כל מי שנראה שהגיע לעמוד העסקי לגמרי בטעות.

3. סמוך על התמחור האוטומטי של פייסבוק

בדרך כלל, שיטת התמחור הטובה ביותר למודעות פייסבוק היא אוטומטית. ברוב המקרים זה יהיה התמחור הזול והמשתלם ביותר לפרסום ממומן, ופייסבוק היא זו שמחליטה כמה תשלם על קליק או על מעורבות גולש. במצב אידיאלי, פרסום בפייסבוק יעלה בין כמה עשרות אגורות לכמה שקלים על לכל קליק, ומודעה עם ביצועים סבירים לא תעלה יותר משקל אחד להקלקה.

בחירה בשיטת תמחור אוטומטית תשמור על המודעה שלך באוויר בכל מצב, וכך היא לא תדשדש במקום בגלל שינויים במחירי מודעות במערכת הפרסום או גורמים אחרים. אם המודעה משיגה ביצועים מספיק טובים ואחוזי הקלקה גבוהים, תוכל לשנות את שיטת התמחור שלה מאוחר יותר, ולהגדיר ידנית את העלות המקסימלית להקלקה או למעורבות הגולשים, מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין.

המאמר נכתב על ידי מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית בחברת מליס – המתמחה בשירותי תוכן, שיווק, יעוץ שיווקי ופרסום באינטרנט – ניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"
פנאי ותרבות

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר
נדל"ן

הממ"דים החדשים אחרי ה-7 באוקטובר: דלתות חסינות ירי, נעילה פנימית וחלונות עבים יותר

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים
בריאות ולייפסטייל

חברה מחיפה פיתחה "איבר" לניקוז נוזלים, מגייסת משקיעים

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה
בריאות ולייפסטייל

שמן השיזוף המנצנץ שהגיע מיוון: מראה שזוף וזוהר עם מסנן קרינה

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי
בריאות ולייפסטייל

במקום קוסמטיקאית: "ערכת הזהב" של לאורקס לטיפול ביתי

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי
צרכנות

מגייס משקיעים: הסטארט-אפ הישראלי שמייצר שיפור מהיר במצב הפיננסי

כתבות נוספות:

כתבות נוספות

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 5]

עורך "עיניים": "טיקטוק לא תורם לילדים. יש ביקוש לתוכן מעשיר ואיכותי"

45 הרגלים קטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בקלות [עמוד 3]

בזכות הקורונה: הרפואה הדיגיטלית מזנקת ומאפשרת למשקיעים להצטרף

מנסים לשמור על סטריליות? "הסמארטפון מזוהם פי 10 מהאסלה"

פרסום כתבות בטאבולה ואאוטבריין: כתבה שיווקית שמייצרת לידים איכותיים לעסק

האם זהו האקזיט השלישי של דורון אדלר? חברת סנולה מגייסת משקיעים

פרופסור ישראלי פיתח לאשתו מסיכה נגד קמטים – ומיליוני ערכות נמכרו

חברת סנאפרס משנה את עולם החדשות – ומאפשרת למשקיעים להצטרף

סמנכ"ל מובילאיי לשעבר הקים חברה לבקרת איכות טכנולוגית – ומגייס משקיעים אחרונים

צילום: חגי הירשפלד

מיזם ראשון מסוגו בישראל: הכשרת בעלי מקצוע למתן שירות מונגש

"הייתי מסוג האנשים שזוכרים כל פרט קטן, עד שהתחלתי לשכוח"

הכל יקר? 16 דרכים לקצץ בהוצאות ולחסוך אלפי שקלים בחודש [עמוד 3]

האם רובוטים ייכנסו גם לניתוחי מוח? פרופ' שהם מאמין שכן

משפחה בישראל הרוויחה בממוצע 17,276 שקל לחודש בשנת 2018

איך אפשר להשקיע במגמת הקניות אונליין? Sizer הישראלית היא התשובה

סיון רהב-מאיר בסדרת הרצאות חדשה בתל אביב, על פרשת השבוע ועולם התקשורת

כיצד בינה מלאכותית (AI) תשנה את עולם ה-SEO בעתיד הקרוב?

כך תהפכי למורה מבוקשת להוראה מתקנת ותתחילי לעשות כסף מהבית

קורס חדש לאורח חיים בריא: "כדי לשנות הרגלים, צריך הסכמה של הנפש"

"תרופות מצילות חיים הן הסיבה העיקרית לביטוח בריאות פרטי"

עו"ד נטלי לזר: "כל זוג במשבר צריך לנסות גישור לפני מלחמה בבית המשפט"

מערכת WEB-MINE

  • עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר‏
  • בניית אתר: שקד משרד פרסום
  • פרסום באאוטבריין: מליס
  • פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

Web-Mine הוא מגזין תוכן שיווקי במגוון תחומים, לפרסום כתבות עבור חברות ועסקים נבחרים בישראל. לפרסום באאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל info@malis-cm.co.il

  • פרסום כתבה באתרי תוכן
  • פרסום כתבות באתרים המובילים
  • פרסום כתבה שיווקית

קטגוריות

  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות
תפריט
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • תיירות

חדש באתר

Web-Mine En

מדיניות פרטיות |

תנאי שימוש |

הצהרת נגישות

לפרסום כתבה באתר
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס